DON_CHEFO Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Аз и тебе призовавам да покажеш кога, къде и как сме го превъзнасяли и има ли някъде от наша страна незаслужена похвала - архивите са тука. Дайте да видим за какво си говорим, че нещо май не се разбираме. За мен ВСЕКИ, който блъсне друг пилот виновно според правилата трябва да бъде наказван. Не ме интересува как се казва. КулРЕТАРД трябваше да бъде разпнат на кърст заради СПА 98 . Никой не се сеща за това. Все е имало сблъсъци...някой някога да помни Шумахер толкова ядосан? Явно е имало защо. Schumacher both accused Coulthard of "trying to fucking kill me",[8] and threatened to kill Coulthard.[9] After Ferrari and McLaren team personnel separated the two drivers, Schumacher then went to the steward's office to protest. Although the stewards found no case against Coulthard, the Scot admitted in 2003 that he was at least partly at fault for the incident, stating, "I lifted to let him pass me, but I lifted in heavy spray on the racing line. You should never do that. I would never do that now."[ Още искам да му размажа гнусната квадратна глава.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Тази седмица въпреки доброто ми желание нямаше как да организирам събиране. Баща ми имаха 40 години от завършване на Английската и се занимавах с възрастни купонджии За следващото състезание ще направя всичко възможно да сме на беседката. И да не ми посмеят нЕкои хора пак да ми отсъстват! С колелета ли ще идвате, с ролери или с тротинетки не ме грее - мислете му отсега! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Ние с Иван по прицип щяхме да си го гледаме самостоятелно, ама като го отложиха отидохме в кафето, където бачка един авер и така импровизирахме с евтина бира и кроки. За другият път наистина трябва да организираме нещо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakatak_zick Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Жестоко състезание! Хамилтън ако не беше отпаднал щеше да бъде още по интересно , но с тези надъхани изцепки дори и на мен ми става противен. Дано Бътън прави все такива добри състезания.Следващият път няма да има такъв късмет , но дано да има възходяща градация. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gal4enceto Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 + 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 (edited) НИКИ ЛАУДА КАЗА ТОВА КОЕТО ВСИЧКИ ВИЖДАТ, НО НИКОЙ НЕ ИЗРИЧА "ХАМИЛТЪН ЩЕ УБИЕ НЯКОЙ АКО ПРОДЪЛЖАВА ДА КАРА ТАКА". "Това което Хамилтън прави минава всички граници. Той е напълно луд. Ако ФИА не го накаже, това значи, че аз вече не разбирам света. В даден момент трябва да се сложи край на всички шеги. Не може да караш така - това ще доведе до нечия смърт" И Сър Стърлин Мос > "Той отива твърде далеч в някой случаи. Невероятен пилот е, притежава невероятна агресия и е вълнуващ, което е важно поради това, че спорта е телевизионен в наши дни - но поведението му не е така добро. Баща му вече не е негов мениджър и това е проблем. Ако те отново са тандем това ще е за добро" Сър Джаки Стюърт > "Аз съм голям привърженик на Люис, но мисля, че в момента той се крие от погледите и въпросите под своите очила. Не може да продължаваш да търсиш шансове за изперваврване, които ги няма, и ако обвинява за това колата и отборът, то това просто не е професионално. Никой пилот няма съвършен болид." Edited June 14, 2011 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Веднага ще се появи поне един да каже, че Лауда е келеш и боклук, но дали пък не трябва безпристрастно да вникнем в подобни разсъждения? Докога ще му се пуска аванта на тоя келеш?!?!? Пример с отнетия лиценз на Сена няма смисъл да давам. И без това за две години имаме двама тежко контузени, трябва ли да се стигне до ужасни събития, че да се сети някой да реагира? Тази седмица съм втрещен от простотията Фитипалди да ми се разхожда по пистата половин час... Загубиха маса състезателно време, можеха да ги пуснат много по-рано. И какво излиза - много сме предпазливи , р'ийш ли, но спрямо пистовите условия като цяло?!?! А това, че келеши вилнеят няма значение - пият шампанско с Риана и си оформят вип катун по мангалски... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 (edited) Веднага ще се появи поне един да каже, че Лауда е келеш и боклук, но дали пък не трябва безпристрастно да вникнем в подобни разсъждения? Докога ще му се пуска аванта на тоя келеш?!?!? Пример с отнетия лиценз на Сена няма смисъл да давам. И без това за две години имаме двама тежко контузени, трябва ли да се стигне до ужасни събития, че да се сети някой да реагира? Тази седмица съм втрещен от простотията Фитипалди да ми се разхожда по пистата половин час... Загубиха маса състезателно време, можеха да ги пуснат много по-рано. И какво излиза - много сме предпазливи , р'ийш ли, но спрямо пистовите условия като цяло?!?! А това, че келеши вилнеят няма значение - пият шампанско с Риана и си оформят вип катун по мангалски... Позволиха му да се държи така с постоянните жълти картони и потупвания по рамото. Друг е въпроса, че сигурно 50% от наказанията нямаше да ги дадат преди 15-тина години. Edited June 14, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Позволиха му да се държи така с постоянните жълти картони и потупвания по рамото. Друг е въпроса, че сигурно 50% от наказанията нямаше да ги дадат преди 15-тина години. Спомни си равносметката от само една писта за един уикенд.... Бил си на детска градина вероятно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Спомни си равносметката от само една писта за един уикенд.... Бил си на детска градина вероятно да живей пиранята и рейсинг ъндърграунда . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 да живей пиранята и рейсинг ъндърграунда . В смисъл? Няма да се върне онова време и ония коли ако това визираш Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 (edited) В смисъл? Няма да се върне онова време и ония коли ако това визираш в смисъл, че имам 40 ли са колко са ДВД-та със стари състезания от тия тракери и сега се сетих, че има по-тъп шампион от бУтън и той е....Кеке Розберг в злощастния сезон 82. По ония времена може само сълзи да се ронят. Ако вместо тъпия ДРС се върнат старите задни крила слип стрийма ще бъде доста по-ясно изразен и те така. Edited June 14, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Шампионът с една победа? Стефчо, истината е, че никога няма да се върне надпреварата между мъже, между личности, между характери... Сега всичко е техника, пилотът няма пълно владение над болида... Затова ще си останат спомените от великите битки отпреди 15 и повече години, когато се бореха МЪЖЕ, сега се бори ТЕХНИКАТА вместо тях, те са притурка към болида.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Тъжното е, че вече докараха и МотоГП до там. На най-интересно е какво каза Роси за това "преди маржа за изперварване при спиране беше едни добри 50на метра, сега с тези гуми, тези мотори и тази скорост той е много под 30на - място за грешки няма, място за опити няма, всяка маневра трябва да е 100% сигурна, иначе си аут" - не го цитирам точно, но смисъла беше точно този. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 (edited) Толкова ли е трудно да не се занимават с глупавите 4 цилиндрови мотори, а да махнат хомотите на 8-ците Баси Някъде бях чул, че двигателя в колата на Шумахер от Бразилия 06-та(последно състезание след гръмналия мотор в Япония) се е въртял до 22 000 оборота. Edited June 15, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Сбогом, Ричка! 16.06.2011 , Иван Тенчев | 3 коментара Доста се колебаех дали да напиша малко повече за Ричард Груев сред болката и топлината, която изразиха толкова много хора в последните дни за него. Те просто казаха почти всичко. Публиката го обичаше така сърдечно, защото беше готин, а това личи. Злобата и игрите му бяха толкова чужди, че на моменти приятелите му в автомобилните среди го съветваха като дете. Прекрасно е, че хората са усетили човещината му и голямата част от тях без типичната ни лошотия са запомнили най-вече приятния му хумор. Да си с Ричи беше удоволствие и съм щастлив, че толкова много години бяхме заедно, дори и след като поредните конюнктурни схеми ни отреждаха различни пътища. Ричи беше единственият човек извън моето семейство, който имаше (и често използваше) домашния ми телефон. Говорехме си с часове и ми бе все така приятно, както и когато коментирахме. Идваше в редакцията след почти всеки състезателен уикенд, с разказа си за онова което се случило и с типичния си добронамерен стил коментираше всеки от нашите или чуждите пилоти. Колегите ми също се привързаха към него и затова сега е тъжно. Дължа му страшно много - за това, че ми даде шанс да седна до него в студиото, без тънки сметки, които биха направили мнозина. После, когато Хачо (Бояджиев) го търкаляше, че звездата му била засенчена, с усмивка отговаряше, че това е най-хубавото нещо, което може да се случи с някой, обичащ онова, което прави. Ричката така и не разбира завистта, която го заля в годините. А тя бе трупана отдавна, заради това, че бе син на велик български художник, че бе живял при него в Париж и можеше да се появи с BMW пред хотел София, а хора като великия инженер Димитър Альоков го водеха на състезания от Формула 1, когато на пистата бе още Ники Лауда. За разлика от много други обаче тези неща не само не бяха променили вродената доброта на Ричи, а я бяха развили и в по-късните години не можеше да се начуди какво е това купуване на коли и къщи, напрежение и състезание за всичко. Караше си скромните коли (последно Голф 4) и се радваше на това да бъде в неделя на писта Русе, а другия уикенд да е в Сърбия или в Пещера, за да гледа Митко, Ясен, Румен, Крум, Тодор, Петър, Георги и т.н. Пиеше си бялото вино (съвсем не толкова, колкото злите езици са разпространили) и си лягаше, за да е бодър за отсечките. Усещането му за спорта бе такова, че когато Сена се удари в стената около завоя Тамбурело, първо се държеше, после гласът му започна да трепери и излезе в апаратната, за да не заплаче в ефир. Очевидно хората са хванали и това, а то е най-важното от всичко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 (edited) Любимия ми клип...дооооста преди този от А1 Ринг. Тука тифозите просто свършват няколко пъти за 1 обиколка Интересно ми е привърженика на феър плея - ХОСТ...как ще коментира последните два клипа. ...и първия също мноУ съм лош...да са еВа Edited June 17, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Какъв да ми е коментара? Че посредствеността и договорите за рекламки движат спорта ли? Тоя шикан Алонсо не искам да го коментирам. А Култард винаги е бил идеален "съотборник". Даже в РБ си запази това поведение. Такива пилоти не са нужни на спорта. Нужни са повече изяви като на Бътън как затвори Люис в Канада. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 (edited) Какъв да ми е коментара? Че посредствеността и договорите за рекламки движат спорта ли? Тоя шикан Алонсо не искам да го коментирам. А Култард винаги е бил идеален "съотборник". Даже в РБ си запази това поведение. Такива пилоти не са нужни на спорта. Нужни са повече изяви като на Бътън как затвори Люис в Канада. Много е лесно бе пич. Аз не случайно съм ги сложил тия клипове. Като не искаш да коментираш - млъкваш и за Германия 2010 и спи градО. Бътън....там стана от нищо - нещо щото няма видимост(и щото в бокса са лукови глави да им напомнят). Някога да си виждал във Ферари да се блъскат съотборници? САЩ 06-та - Монтоя изрина Кими и още емнайсе коли Монтоя и Ралф пък си бяха пациенти в Уилямс....най-тъпото нещо е удар между съотборници: http://www.youtube.com/watch?v=OeRP6db0cB0 Edited June 17, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 На Силвърстоун ще гледаме дифузьори, който се обдухват само с 10% от потока, който преминаваше при вдигнат крак от педала на газта. Сега ще се разбере дали наистина за охлаждане се е ползвала тая приумица от РБР и до колкото болида им е зависим от това обдухване. Ферари и Мкл също ще пострадат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 (edited) Във Ферари кога не е имало тандем различен от "домашен любимец" и 1ви пилот ми припомни? ______________________ Самодоволството на МакЛарън-Мерцедес няма край. След като Бърни потупа по рамото Люис , то сега от тима ни обясняват колко е хубаво пак да има политики на ФИА срещу 1 единствен отбор (не се интересуваме дали името му е Ферари, РедБул и т.н. ) > http://www.crash.net/f1/news/170354/1/ecclestone_wrong_to_slate_hamilton_let_him_race.html Надяват се на 0.500 сек от забраната на обдухваните от изгорели газове дифузьори при ненатиснат педал на газта. И те не виждат проблем, че освен чрез политически игри не могат да стигнат "кенчетата", както се заканваха. И така спорта си отива. Днес един ударен, утре друг, после някой защитен... Edited June 17, 2011 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 (edited) Във Ферари кога не е имало тандем различен от "домашен любимец" и 1ви пилот ми припомни? ______________________ Самодоволството на МакЛарън-Мерцедес няма край. След като Бърни потупа по рамото Люис , то сега от тима ни обясняват колко е хубаво пак да има политики на ФИА срещу 1 единствен отбор (не се интересуваме дали името му е Ферари, РедБул и т.н. ) > http://www.crash.net/f1/news/170354/1/ecclestone_wrong_to_slate_hamilton_let_him_race.html Надяват се на 0.500 сек от забраната на обдухваните от изгорели газове дифузьори при ненатиснат педал на газта. И те не виждат проблем, че освен чрез политически игри не могат да стигнат "кенчетата", както се заканваха. И така спорта си отива. Днес един ударен, утре друг, после някой защитен... Аз ако бях на мястото на Лука и аз щях така да правя. В тима пилота е ПИОНКА. Ще прави това, което му нареди ШЕФА. Винаги съм бил ЗА тимовите заповеди. Има 24 други коли на пистата - да се състезават с тях...по между се - ще имат уговорки. От ония клип на Спа, мислиш ли на Джордън дали му пука кой ще е първи и кой втори. Ся не ми се рови ама нищо чудно тази победа да е първата и единствената им двойна..... Ако си мислиш, че във Ф1 всички са със синя кръв и никой не иска да има статут като на Шумахер във Ферари....жестоко се лъжеш. Само, че тоя статут трябва и да се заслужи...да си губя ли времето да вадя данни? Срещу Ферари какво ли не правиха, за да ги свалят от върха и през 09-та вече им се получи. Edited June 17, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Ама ние даже не спорим. Мисля, че много отдавна се разбрахме, че ти от пилоти не се интересуваш, нито от начина на печелене на титли. Важното е да има титли. Да, мен не ме кефят заповедите от бокса. Много добре им разбирам значението и функциите. Но не ми харесва. Предпочитам да гледам отбори с по 1 автомобил, а не с движещи се шикани. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 (edited) Ама ние даже не спорим. Мисля, че много отдавна се разбрахме, че ти от пилоти не се интересуваш, нито от начина на печелене на титли. Важното е да има титли. Да, мен не ме кефят заповедите от бокса. Много добре им разбирам значението и функциите. Но не ми харесва. Предпочитам да гледам отбори с по 1 автомобил, а не с движещи се шикани. Имаше ЕДИН пилот, от който се интересувах. Той напусна през 2006-та и ми е дал много радост. Само, че този пилот, както и НИКОЙ на грида НЕ е по-голям от отбора, в който кара. В момента бих се радвал ако Фетел подпише с Ферари edit: За Раптор: http://www.youtube.com/watch?v=mv3ARjAqioA&feature=related Edited June 17, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 18, 2011 Author Share Posted June 18, 2011 (edited) Специално за Стефчо, 28-ма секунда направо неможах да я повярвам Само каква хубава колекция от средни пръсти Това Ф1 такси не го знаех Edited June 18, 2011 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.