DON_CHEFO Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 (edited) Стефчо, тая тъпа секунда да ти набия отзад бе, моето момче. Какво ни боли нас за тая секунда? Ти се моли и хвърляй боб сега Циганина да не минава Алонсо. А тоя дето го прескачат се нарича Маса както винаги. ако я имаше...щеше да изпревари АЛОНСО на ПИСТАТА...сляп ли си? Не съм очаквал Алонсо да спечели...за разлика от вас де... Няма как да стане на тоя етап Edited May 22, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Алонсо има шансове да спечели. Ако Циганина спука гума имаш ЧЕТИРИ бири от мене! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Кога ше се подпали тоя КЕРС...баси калитарите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Стефче, не че нещо, ама това тръгване на Лимона на таран как да го таксуваме? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 (edited) Стефче, не че нещо, ама това тръгване на Лимона на таран как да го таксуваме? Не те разбрах...но къде е секундата на Фетел спрямо Алонсо в началото и Хамилтън сега? А победата ти изглеждаше лесна нали? Да ама не е така. Ферарито не се държи добре с твърдите гуми това не е от днеска или от вчера. Ако знаех къде им е проблема нямаше сега да пиша тука нали се сещаш Edited May 22, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Кой сега е номер едно а! Уникално състезание и може би най-доброто каране на Фетел въобще. Безспорно номер едно! Стефчо, къде е Маса бе, момко? Къде е ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Един овчар/градинар пасе овцете/полива нивата. А състезателното темпо на Ферари е под всякаква критика. Само някакви жалки фенове могат да си мислят, че 10 обиколки на първо място имат някакво значение в 66 обиколки състезание. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 (edited) Кой сега е номер едно а! Уникално състезание и може би най-доброто каране на Фетел въобще. Безспорно номер едно! Стефчо, къде е Маса бе, момко? Къде е ??? Е не мога да видя всичко ДОРИ аз хахахаха.... 25 обиколки с един комплект гуми...някой(жабок) трябва да си навие един италиански фишек и да си го забие отзад. Коментаторите чак викаха колко слаби обиколки върти Алонсо.... От друга страна е много забавно как на първите 5 им бяха свършили меките гуми....тотален цирк. Edited May 22, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 (edited) Стефчо, да не би да признаваш, че има проблем у Ферари???? EDIT: А ТИЯ КОМЕНТАТИ СА ТОЛКОВА ЖАЛКИИИИИИИИИИИИИИ! ТОЛКОВА ГРЕШКИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ! Edited May 22, 2011 by Psihara^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 (edited) Стефчо, да не би да признаваш, че има проблем у Ферари???? EDIT: А ТИЯ КОМЕНТАТИ СА ТОЛКОВА ЖАЛКИИИИИИИИИИИИИИ! ТОЛКОВА ГРЕШКИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ! Че темпото с твърдите гуми не е на ниво е ясно и на малките деца. Пълен болид и меки гуми - всичко е ОК. След това обаче нещата се обръщат на 180 градуса и не съм аз човека, който да им мисли за проблемите Пак да попитам къде се изпари с магическа пръчка преднината на Фетел и Уебър от квалификацията? Освен това ФИА спомогна за това решение със забраната на задното крило само, че не в четвъртък, а в събота сутринта. Много удобно Ако някой си мисли, че може да е по-добър коментатор на следващата сбирка ще го оставим да коментира ситуацията на пистата Edited May 22, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Един овчар/градинар пасе овцете/полива нивата. А състезателното темпо на Ферари е под всякаква критика. Само някакви жалки фенове могат да си мислят, че 10 обиколки на първо място имат някакво значение в 66 обиколки състезание. Ето един поне доблестно да си признае в какво се е превърнал Маса. А последните 10 обиколки бяха най-епичната битка в последните години. Битка, в която Фетел показа, че вече не е малко дете и че може да запази самообладание и хладнокръвие. Битка, която показа, че заслужено е най-добрият в момента. Нито един друг пилот до момента не е правил такова нещо срещу Хамилтън откакто мангала е във Ф1. Мразя го, но не мога да не го поздравя за това каране, както и да му благодаря за грешката малко преди финала. И понеже тия обиколки нямат никакво значение - победата е за Фетел. Все такива незабележими и незначителни победи да има. Е не мога да видя всичко ДОРИ аз хахахаха.... 25 обиколки с един комплект гуми...някой(жабок) трябва да си навие един италиански фишек и да си го забие отзад. Коментаторите чак викаха колко слаби обиколки върти Алонсо.... От друга страна е много забавно как на първите 5 им бяха свършили меките гуми....тотален цирк. Стефчо, аз мисля, че Ферари си изядоха сами главата тоя път - не е виновен Лимона. Явно има много проблеми в тоя отбор и явно началството е за бой. Да не говорим че се каза, че Маса щял да седи и 2012 - това ще им убие сезона направо с такова представяне. Нищо не каза за излизането на Алонсо пред Уебър... EDIT: А ТИЯ КОМЕНТАТИ СА ТОЛКОВА ЖАЛКИИИИИИИИИИИИИИ! ТОЛКОВА ГРЕШКИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ! Под всякаква критика! Вбесяват ме тия малоумници! Надпреварват се да говорят простотии вече! Ужас! ------------------------------------------ Поздравявам всички жалки фенове на Фетел, Циганина, Бътън и Хайдфелд днес - заслужават го. Жалко за Лимона.... Жалко че не бяхме заедно - щеше да бъде епично! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 (edited) Toлкова слаби Ферари никога не ги помня. Трябва една голяма, голяяяяяма червена метла. Даже не метла а торнадо трябва. Да изчисти всичко... Лошо шаси, слаби инженери, никаква тактика, отвратително каране на пилотите. Просто нямам думи. При най-големият бюджет - най-слаби резултати. Кошмар. Първата кола на Ферари да завърши една обиколка след победителя. Това е някакъв филм на ужасите... Edited May 22, 2011 by victory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 (edited) Рапторе, ще ме съсипеш бе човек. Недей така майна. Edited May 22, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Рапторе, ще ме съсипеш бе човек. Недей така майна. Недей така, че няма кой да пие малки ракийки после.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Единствената причина нищо да не се случва във Ферари сигурно е факта, че всички са се превърнали в сектанти като DON_CHEFO, напълно загубили представа за реалността. Иначе Фетел за пореден път доказа, че няма нищо случайно в успехите му. А пък дъртака може и да излезе прав - с тези промени състезанията май наистина почнаха да стават интересни до последните обиколки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Шменти Капели е тая формула с тия гуми Пирели, не може да се разбере, кой болид е по-напред от другия и съответно и при тимовете е така....всичко зависи от гумите....един нов комплект меки гуми дава 1 секудна преднина на друг комплек меки гуми но с навъртяни 5 обиколки...ай сектир... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Много си е добре с тея гуми, вече има няква интрига. Не като преди я има 10 изпреварвания за цялото състезание,я няма Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 (edited) Тва, че има некви измислени изпреварвания сега е далеч от изпреварването в края на 90'те..всичко опираше до шоферлък...ся се изпреварват като малки гари...къде виждаш борба в изпреварванията...с тия електроники, керсове, подвижни крила, жълти и лилави бутони се насират...нищо чудно след 10 години и да няма пилоти в болидите, а от бокса с дистанционно да си цъкат... Edited May 22, 2011 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gal4enceto Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Интересно състезание. Доволна съм горе-долу. Можеше и по-добре за Хамчо. Поздравявам всички жалки фенове на Фетел, Циганина, Бътън и Хайдфелд днес - заслужават го. Жалко за Лимона.... Така ли ще си говорим вече?! Лично съм обидена и засегната. Аааа, к'во е това сектантство, че да се обиждаме поименно (едва ли не)?! В крайна сметка е спорт, не ни зависят животите от Ф1, нали така Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 (edited) Шменти Капели е тая формула с тия гуми Пирели, не може да се разбере, кой болид е по-напред от другия и съответно и при тимовете е така....всичко зависи от гумите....един нов комплект меки гуми дава 1 секудна преднина на друг комплек меки гуми но с навъртяни 5 обиколки...ай сектир... Първия, който мисли. Честито. Да видим дали има и други или ще се правят на отворковци като Кръсника Много си е добре с тея гуми, вече има няква интрига. Не като преди я има 10 изпреварвания за цялото състезание,я няма Кое по-точно му е доброто? Коя шибана глава е измислила насилственото ползване на два комплекта гуми. И как по дяволите разликата в гумите ще е така умопомрачителна? 3 до 5 секунди. Шумахер е втория пилот във второ ПОРЕДНО състезание, който не излиза в К3. Аз също бих предпочел да запазя чисто нов комплект меки гуми пред това да си 2, 3 места по-напред на грида. Не помня кой пилот беше, но преди няколко дни имаше интервю и каза, че квала има все по-малко значние. За 20-тина години Формула 1 на пръстите на едната ръка се броят хората тръгвали последни и влизали в зоната на точките, а Уебър дори се качи на подиума. Ник пък отиде 8-ми. Нещо да ви говори това? Тва, че има некви измислени изпреварвания сега е далеч от изпреварването в края на 90'те..всичко опираше до шоферлък...ся се изпреварват като малки гари...къде виждаш борба в изпреварванията...с тия електроники, керсове, подвижни крила, жълти и лилави бутони се насират...нищо чудно след 10 години и да няма пилоти в болидите, а от бокса с дистанционно да си цъкат... Викам другите да прочетат това мнение няколко пъти. Щото на мен ми писна..меко казано Единствената причина нищо да не се случва във Ферари сигурно е факта, че всички са се превърнали в сектанти като DON_CHEFO, напълно загубили представа за реалността. Иначе Фетел за пореден път доказа, че няма нищо случайно в успехите му. А пък дъртака може и да излезе прав - с тези промени състезанията май наистина почнаха да стават интересни до последните обиколки. Хитреций дай ми едно логично обяснение защо Уайтинг не забрани крилото на Ферари в четвъртък, а го направи събота сутринта. И защо изобщо го забрани, а си затвори очите за ДД. Питам аз, знаейки отговора. Edited May 22, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Така ли ще си говорим вече?! Лично съм обидена и засегната. Аааа, к'во е това сектантство, че да се обиждаме поименно (едва ли не)?! В крайна сметка е спорт, не ни зависят животите от Ф1, нали така Галя, чети малко преди да пишеш, брой до 10 и т.н... Хитреций дай ми едно логично обяснение защо Уайтинг не забрани крилото на Ферари в четвъртък, а го направи събота сутринта. И защо изобщо го забрани, а си затвори очите за ДД. Питам аз, знаейки отговора. Както винаги когато Ферари са насрани, всичко е въпрос на организация СРЕЩУ тях. Федерацията е срещу тях, комисиите са срещу тях, стюардите са срещу тях - целият свят върти конспирация СРЕЩУ тях. Голям смях ей.... За останалото ще припомня, че тия правила важат за ВСИЧКИ! Тоест след като останалите се пригаждат към тях, би следвало великани като Ферари да нямат никакви проблеми. И за слепите е ясно къде са проблемите, но Стефчо разбира се не ги вижда... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Коя шибана глава е измислила насилственото ползване на два комплекта гуми. И как по дяволите разликата в гумите ще е така умопомрачителна? 3 до 5 секунди. Само да вметна, че това важи за всички отбори. И като погледне човек отстрани (дори да гледа Ф1 за 1-ви път) си задава въпроса: Защо най-предното класиране на болид на Ферари е една обиколка след РБ и Макларън. Два тима (и двете им коли) финишират и си пият кафето, докато 5-я финишира. Как така се случва, че болидите на Ферари развиват по-висока максимална скорост, а се тътрят и дишат пушека на един болид от измислен отбор... на една газирана напитка? Относно прословутото крило: и то нямаше да ги спаси, но сега имат някакви оправдания... за пред себе си. Между другото, аз ако бях на мястото на комисията щях да го пусна. Това щеше да ускори идването на метлата. Защото и с него... състезанието пак щеше да завърши така. Това крило нямаше да направи износването на гумите по-малко. Напротив, щеше да направи болида още по-нестабилен, защото освен всичко друго и аеродинамиката им куца. То..., какво ли не им куца тази година. Ама така е, като си обезглавиха екипа преди 2-3 години. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 (edited) Галя, чети малко преди да пишеш, брой до 10 и т.н... Както винаги когато Ферари са насрани, всичко е въпрос на организация СРЕЩУ тях. Федерацията е срещу тях, комисиите са срещу тях, стюардите са срещу тях - целият свят върти конспирация СРЕЩУ тях. Голям смях ей.... За останалото ще припомня, че тия правила важат за ВСИЧКИ! Тоест след като останалите се пригаждат към тях, би следвало великани като Ферари да нямат никакви проблеми. И за слепите е ясно къде са проблемите, но Стефчо разбира се не ги вижда... Не ми обяснявай за световната конспирация, а защо не взеха решение в четвъртък. Щото преди квала е много по-шибано да ти забранят нещо, с което си карал забелижи В ПЕТЪК на свободните тренировки. Да го нарисувам ли? Вие кога мислите, че всички нови части минават инспекция? Преди състезанието ли? хахахахах Само да вметна, че това важи за всички отбори. И като погледне човек отстрани (дори да гледа Ф1 за 1-ви път) си задава въпроса: Защо най-предното класиране на болид на Ферари е една обиколка след РБ и Макларън. Два тима (и двете им коли) финишират и си пият кафето, докато 5-я финишира. Как така се случва, че болидите на Ферари развиват по-висока максимална скорост, а се тътрят и дишат пушека на един болид от измислен отбор... на една газирана напитка? Относно прословутото крило: и то нямаше да ги спаси, но сега имат някакви оправдания... за пред себе си. Между другото, аз ако бях на мястото на комисията щях да го пусна. Това щеше да ускори идването на метлата. Защото и с него... състезанието пак щеше да завърши така. Това крило нямаше да направи износването на гумите по-малко. Напротив, щеше да направи болида още по-нестабилен, защото освен всичко друго и аеродинамиката им куца. То..., какво ли не им куца тази година. Ама така е, като си обезглавиха екипа преди 2-3 години. Има един сайт. фиа.ком. Там има разбивка на цялото състезание обиколка по обиколка на всеки пилот. До 18-тата обиколка, когато се кара с меките гуми - всичко е ОК. Никакъв шанс не им даде да го изпреварят, а можеха да си ползват ОСВЕН КЕРС-а И ДРС-а. След това слагат твърдите гуми, а Ферарито не се държи добре с тях. Tва с максималните скорости няма да го коментирам, че е смешно. Тва да не е ДРАГ рейсинг майна. Те и ФИ таваниха спийд трапа и Ероуз го правиха на времето, ама не ги вижам сред победителите. Edited May 23, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 (edited) В драг рейсинга терминалната не е била решителна никога не говори простотии като те е яд на ФИАТ. ФИАТ са дупка на асфалта и цялата тая изнасилена и рискова история да излязат и да поводят малко в Испания е САМО и ЕДИНСТВЕНО заради Сантандер. Да покажат малко резултати. Вероятно можеше да вкарат Алонсо на подиума с по-малко забележими изцепки, но спонсорите искат време в обективите, искат "видими" резултати. Ферари такива в момента не може да даде. Шанса им е само с много тактика да се пласират що-годе сигурно в топ 5. Бенц ако вкарат още малко развитие на болида и Пилето и Нико ще почнат да натискат сериозно на вратата на Топ5. След такова начало на сезон ми е много интересно как точно си представят технологичния скок, който е нужен в скудерията за да закрепят положението? Нещо от типа на Мак преди сезона? Ама Мак май се правиха просот на умрели лисици и си криха до последно реалната концепция за болида оставяйки Бул и Ферари на тъмно за реалностите в състезателно темпо. Как да е, аз като фен съм доволен. Има тръпка има интересни неща на пистата. Не ми дреме кой ще печели стига да е интересно (само да не е Хамилтън). _____________________ И за да не ми отговаря небивалици и с Раптор пак да включваме (щото само нас явно ни дразни това) > Ето http://fia.com/en-GB/sport/championships/f1/2011/spain/Pages/lap_chart.aspx Edited May 23, 2011 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Хахахаха. И Фетел и Хамилтън са си казали...а бе дай няма да го атакуваме заради Сантандер. Баш така е било....вярваш ли си като ги плещиш? Ако си с кола 4х4 може и да няма значение. Във Ф1 обаче средната скорост и тази в завоите е много по-важна от максималната. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.