host Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Ама ок, целта е постигната. Толкова изпреварвания няма от последните 10 години. Ама това спорт ли е? На умения? Или дърпане на една ръчка просто? Щото за мен е второто. Керса, айде до някъде повече бих го приел, ефекта му не е толкова брутален, пък и трябва малко тактика да вкараш, как, кога... ама това крило падащо хич не ми допада. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Ситуацията в момента, ако трябва да бъде сравнена с футбола е... Излизат всички, не за мач, а за дузпи. Искахме повече изпреварвания - имаме ги, но това не е начинът. ДРС, КЕРС и новата аеродинамика са точно направени с цел - по-лесно изпреварване... Изкуствени работи... Всичко давам за да се върнат болидите от 2000-та година + сликове (10 комплекта за уикенда) и квалификационните двигатели... Алифакинлуя Как може преди 10 и повече години да има слип стрийм, да няма ДРС, КЕРС и такива булдозери и да имаше интересни състезания. СЪСТЕЗАНИЯ, а не изкуствено дирижиран цирк. Сега ако си на 9 десети то почти сигурно си изпреварил. Гледах разликите на Уебър и Алонсо. Беше 824 хилядни(нещо от сорта). Момент по-късно дадоха разлика от 3 десети и при смяната на кадъра вече Уебър изпреварваше Алонсо. Същото се получи и когато Алонсо настигна Росберг. Не мога да си обясня що за спорт е това, в който ТРЕНИРОВКИТЕ са ЗАБРАНЕНИ по време на сезона, а сърцето на самия спорт е замръзено...нямам идея просто. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Това, че правилата стават все по-безумни не оправдава клоунското шофиране на някои екземпляри с дългогодишен опит (айде да не споменавам пак имена, че ще има кръвно обидени, но ние си ги знаем кои са). Иначе тенденцията е ясна от доста време - с одъртяването и изкуфяването на притежателя на правата, все повече ще изкуфяват и самите правила, докато накрая хаоса стане пълен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Алифакинлуя Как може преди 10 и повече години да има слип стрийм, да няма ДРС, КЕРС и такива булдозери и да имаше интересни състезания. СЪСТЕЗАНИЯ, а не изкуствено дирижиран цирк. Сега ако си на 9 десети то почти сигурно си изпреварил. Гледах разликите на Уебър и Алонсо. Беше 824 хилядни(нещо от сорта). Момент по-късно дадоха разлика от 3 десети и при смяната на кадъра вече Уебър изпреварваше Алонсо. Същото се получи и когато Алонсо настигна Росберг. Не мога да си обясня що за спорт е това, в който ТРЕНИРОВКИТЕ са ЗАБРАНЕНИ по време на сезона, а сърцето на самия спорт е замръзено...нямам идея просто. Преди 10 и повече години ги нямаше половината лай.яни писти за които НЕ е виновен Тилке, а отново изискванията от ФИА. Няма Имола, Хокенхайм (старата), Нюрбургринг, Маникур, А1 Ринг и т.н... Новите писти просто са скучни. Не ти предлагат повече от 1 състезателна линия, а когато случайно има такава, тя е цялата в топчета откъснати от гумите. За последните 3 години има огромен отлив на фенове които следят Ф1. Това се забелязва и по форумите... Аутоспорт, питпас вече имат много по-малко потребители отколкото преди 4 години да кажем. Губи се интереса... Феновете по пистите също оредяват. Спорта плаче за нов собственик който да влее нови идеи.... това е единственото спасение... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 (edited) Някак си ми се струва, че евентуално може и да е малко интересно. И слагам една Каменичка, че вече ще видим първата спукана гума Пирели Това го казах за Турция. Сега го умножавам по 2 за Испания Тия във Ф1 пак си плюха в устенцата. Ша го забраним, няма да го забраним...ай да им *** майката Edited May 19, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 Някви идеи, оферти за неделя? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 Стефче, нарочно не коментирам последния старт. На квалификацията се видя кой има самочувствието да се прибере преди всички и да бъде пръв с много и кой келеш дори не излезе за една бърза Ако продължава така ще ти купувам церемониална газирана напитка рано рано тоя сезон... -------------------------------------------- Тази седмица пътувам към западните покрайнини, че посрещам бабата от САЩ. Ще се наложи за съжаление да пропусна евентуално събиране... Интересни резултати от тренинга днес Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 (edited) Стефче, нарочно не коментирам последния старт. На квалификацията се видя кой има самочувствието да се прибере преди всички и да бъде пръв с много и кой келеш дори не излезе за една бърза Ако продължава така ще ти купувам церемониална газирана напитка рано рано тоя сезон... -------------------------------------------- Тази седмица пътувам към западните покрайнини, че посрещам бабата от САЩ. Ще се наложи за съжаление да пропусна евентуално събиране... Интересни резултати от тренинга днес Ванчо и ти бяхте хората дето закопахте Ферари, жалко само, че ФИА за пореден път си плю сама в устичката за картите на двигателя. Щото тия 10 секунди за 55 обиколки(не помня, а и не ми пука колко точно бяха в Турция) в миналото състезание можеше да се окажат и по-малко в сегашното. Божа работа. Ще видим. Освен това не казваш нищо ново. Квалификационното (БОЛД) темпо на Ред Бул и малките деца знаят, че е много стабилно. Ама ще им помогне в Монако, Валенсия, Сингапур и Унгария...Там където може да се изпреварва...все едно дали са с по 1 секунда по-бързи в събота. Доказано вече 4 състезания. Не знам кога ще си отворите очите. Освен това спецификациите на Пирели са такива, че който има нови гуми за последния си стинт...обикновено пИчели...ОТВРАТ Edited May 20, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 За какво да си отваряме очите бре, Стефчо? Вземи ти си отвори твоите и виж какво се случва. Не че тренировките значат нещо, но днес Мерцедес пак са пред Ферари. Явно все още нищо не е направено като хората, а сезона си върви. И ако върви както досега и в тройката може да влезнат твоите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 (edited) За какво да си отваряме очите бре, Стефчо? Вземи ти си отвори твоите и виж какво се случва. Не че тренировките значат нещо, но днес Мерцедес пак са пред Ферари. Явно все още нищо не е направено като хората, а сезона си върви. И ако върви както досега и в тройката може да влезнат твоите. :D :D доообре http://www.autosport.com/news/report.php/id/91568 - някой се е изплашил и е решил в зародиш да спре нещата. Ферари остава със старото си крило, екипите предупредени да внимават със системите за обдухване21.05.2011 , Калоян Петров; снимка: Мирко Щанге | 0 коментара Фернандо Алонсо Ферари се върнаха към предишната спецификация на задното си крило, след като от ФИА решиха, че изпробваният вчера вариант не отговаря на техническите правила. Чарли Уайтинг проведе дискусия със Скудерята и в крайна сметка забрани версията, макар още вчера да заяви, че е умела интерпретация на правилника. Междувременно отборите бяха предупредени и относно обдухването на дифузьорите при спряно подаване на газ. По принцип от ФИА искаха то да бъде забранено още в Испания, но след обсъждане в последния момент промяната бе отложена. Тимовете са били уведомени, че имат право да използват устройствата си, но е възможна появата на протести от страна на екипи без такива. Уайтинг допълни, че и според ФИА системата не отговаря на правилата. - Протест може да подаде всеки и както знаете, всичко след това се разглежда от стюардите. А според нашите изследвания излиза, че действията на пилота (и съответното действие на изпускателната система след това) се използват, за да се влияе на аеродинамичните характеристики на автомобилите - допълни Уайтинг. WWF1.com - Професионалната кеч...такова де Ф1 федерация Edited May 21, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Разбира се че някой се е уплашил!!! Всички треперят! Няма никакъв шанс и не съществува вероятност крилото да е в разрез с правилата. В никакъв случай. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 (edited) Разбира се че някой се е уплашил!!! Всички треперят! Няма никакъв шанс и не съществува вероятност крилото да е в разрез с правилата. В никакъв случай. Да ти напомня ли и правилата за двойните дифузьори? А за прослувутата карта на двигателя и обдухването на дифузьора СЕГА, за което казаха - НЯМА да го има, а след няколко часа казаха - ЩЕ ГО ИМА, но внимавайте от протести? Никога да не си гледал състезания - ще ти стане смешно само като прочетеш новините от последните 24 часа...Да не говорим за по-дълъг период от време. Понеже съм много отвратителен когато става дума за Ф1 -> http://vbox7.com/play:a547a552 Наблегни на минута 4 и 20 до 4 и 25. Около 5-тата минута също е много интересно. Смени думата дифузьор с думата задно крило и всичко си идва на мястото. точка - [Използването на крилото утре] зависи от решението, което ще вземем тази вечер. Интерпретацията на правилата е много умела и ние трябва да видим дали е в духа на правилата. Утре ще е напълно ясно - допълни той. Според първоначалната информацията комисарите разглеждат малките извивки в края на крилото, наречени gurney flap. Лайстните са видимо по-високи от нормалното и са с удължен профил, допълнително свит в средата. - Те по принцип са вертикални. Трябва обаче да са разположени по цялата дължина на елементите, което осигурява това профилът да остане един и същ. Ако има отделни компоненти, те не могат да бъдат на повече от 250 мм един от друг. Интерпретацията е алтернативна и точно това обсъждаме с Ферари - допълни Уайтинг. Трябваше в неделя сутринта да вземете решение, Г-н Уайтинг. Edited May 21, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Само на мен ли започва да ми се струва, че става излишно да гледаме квалификации? Те взеха да стават еднотипни просто Стефчо, Ферари пак кове секунда зад първия. Защо не работят тия хора по въпроса? Да не би да са отписали вече сезона? И добре че е Лимона да отсрами групата. Статистът в другата кола И Виталий го отнесе днес. Циганина хубаво отнесе една гума. Утре Стефчо дано да изкара 2 Каменици покрай него Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Само на мен ли започва да ми се струва, че става излишно да гледаме квалификации? Те взеха да стават еднотипни просто Стефчо, Ферари пак кове секунда зад първия. Защо не работят тия хора по въпроса? Да не би да са отписали вече сезона? И добре че е Лимона да отсрами групата. Статистът в другата кола И Виталий го отнесе днес. Циганина хубаво отнесе една гума. Утре Стефчо дано да изкара 2 Каменици покрай него След като задаваш такива въпроси...няма смисъл да отговарям. Малко по-нагоре е писано по въпроса, че им забраниха новото крило, което е коствало 3 часа настройки наново, за да карат с крилото от Турция Не, че само 1 крило ще даде 1 секунда, но все пак.. А на мен ми писна да говоря, че 1 секунда в квала не значи 1 секунда в състезанието. Поне до тоя момент беше така. Не вярвам и утре да е по-различно макар Испанската писта да изкарва на яве всички силни страни на шасито на РБР. Керса...какво ще го правим Керса... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Ония докато са все плътно отпред няма много да ги тревожи КЕРС-а, понеже правят останалите за смях и без него. А тия дето гонят да му мислят, защото скоро разликата ще е недостижима. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Ония докато са все плътно отпред няма много да ги тревожи КЕРС-а, понеже правят останалите за смях и без него. А тия дето гонят да му мислят, защото скоро разликата ще е недостижима. Не съм чел много, ама Хайдфелт май не е на твоето мнение Подпали му се колата и първоначално бяха обвинили КЕРС-а....после не знам какво е излезнало, все пак говорим за отбор черешка и новините за тях не ме интересуват :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Не знам какво си чел, но Хайдфелд имаше проблеми със скоростна кутия днес - поне така казаха. Не знам за инцидента в тренировките. И не гледай него, а гледай как Виталий е пред Градинаря днес. Ще те въртя на шиша докато Ферари, всъщност Алонсо, не вземе победа тая година, забавно е Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Не знам какво си чел, но Хайдфелд имаше проблеми със скоростна кутия днес - поне така казаха. Не знам за инцидента в тренировките. И не гледай него, а гледай как Виталий е пред Градинаря днес. Ще те въртя на шиша докато Ферари, всъщност Алонсо, не вземе победа тая година, забавно е Виталий? Рено? Айде да коментираме пилоти и отбори ебаси. Жалко е, че тим като Уилямс затъва, а отбор черешка като РБР изживява 3 дневна слава Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 21, 2011 Author Share Posted May 21, 2011 Виталий? Рено? Айде да коментираме пилоти и отбори ебаси. Жалко е, че тим като Уилямс затъва, а отбор черешка като РБР изживява 3 дневна слава Когато Фиат станат такива готово Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 (edited) Когато Фиат станат такива готово ще е много готино И такъв отбор да има...ама няма. Жалко, че ги няма И Алфа(първата марка печелила ГП в 61 годишната история на спорта) Edited May 21, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 21, 2011 Author Share Posted May 21, 2011 (edited) ще е много готино И такъв отбор да има...ама няма. Жалко, че ги няма И Алфа. Отбора "черешка" е собственост на Фиат. Много са големи ама ако бяха такива нямаше да са нечия собственост. Тъй че са баберици и спокойно можем да им викаме Фиат като са такива П.П. Още повече чакам с нетърпение да видя дали ще се махнат от Формула 1, още повече да разберат, че и без тях света се върти. И без това сега не са в на никой сметките за първото място. Edited May 21, 2011 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 (edited) Отбора "черешка" е собственост на Фиат. Много са големи ама ако бяха такива нямаше да са нечия собственост. Тъй че са баберици и спокойно можем да им викаме Фиат като са такива всички искат да са такива бабирици...до един. И аз искам да съм част от тия бабирици. То и Алонсо не е проЗ...за това подписа до края на 2016-та...щото са бабирици. Опитай втори път, тоя не се получи. Отбора е Ферари. За разлика от истинските бабирици, на който не знам дори името. Рено ли са, Лотус Рено ли са...абе поредните мелези на издихание Недей да искаш да се махат, че трябва да разтурваме спорта...а и няма да се махат - ще си го купват... хахаха Не били на никой в сметките. да да..и стадо мармоти изядоха лилавата крава Why is red still Ferrari’s signature colour? Why aren’t English cars green and French cars blue any longer? National colours have fallen out of favour in racing. Only Ferrari has resisted the temptation – and pressure from sponsors - to stray from its signature red Да ви е сладко. Бабириците си сменят цвета според изискването на спонсора.... Edited May 21, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 21, 2011 Author Share Posted May 21, 2011 (edited) всички искат да са такива бабирици...до един. И аз искам да съм част от тия бабирици. То и Алонсо не е проЗ...за това подписа до края на 2016-та...щото са бабирици. Опитай втори път, тоя не се получи. Отбора е Ферари. За разлика от истинските бабирици, на който не знам дори името. Рено ли са, Лотус Рено ли са...абе поредните мелези на издихание Недей да искаш да се махат, че трябва да разтурваме спорта...а и няма да се махат - ще си го купват... хахаха Не били на никой в сметките. да да..и стадо мармоти изядоха лилавата крава Да бе да, затва Фетел си остана в РедБул. Алонсо да не казвам как го обиждахте преди пък сега друга се пее. Няма по-големи слепци от отбора Фиат. А Рено сега са действащ СШ с двигател пък Фиат са опашкари и такива ще останат скоро. Пък хеле да се махнат още повече ще им се смея въпреки, че само с мрънкането ще си останат Ще си купят Ферари чепай. Ще стане когато се отцепят от Фиат и купят първо тях, а именно на връбница в сряда Не са в сметките нито на Макларън още повече на Ред Бул, даже днес още повече им показаха на всички като си слезнаха предсрочно от колите, а Алонсо се напъва там да покаже, че червената бръкма уж е бърза. П.П. Рено ползват сега класическият си цявт. Тъй, че спонсора хич не ги ебе кой е още повече, че им остана само името, защото отбора е собственост на Лотус. Рено купуват чужди фабрики, Ферари ги купуват - съдба Ферари били. Надписа ФИАТ 3 пъти по-голям Edited May 21, 2011 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 (edited) Да бе да, затва Фетел си остана в РедБул. Алонсо да не казвам как го обиждахте преди пък сега друга се пее. Няма по-големи слепци от отбора Фиат. А Рено сега са действащ СШ с двигател пък Фиат са опашкари и такива ще останат скоро. Пък хеле да се махнат още повече ще им се смея въпреки, че само с мрънкането ще си останат Ще си купят Ферари чепай. Ще стане когато се отцепят от Фиат и купят първо тях, а именно на връбница в сряда Не са в сметките нито на Макларън още повече на Ред Бул, даже днес още повече им показаха на всички като си слезнаха предсрочно от колите, а Алонсо се напъва там да покаже, че червената бръкма уж е бърза. П.П. Рено ползват сега класическият си цявт. Тъй, че спонсора хич не ги ебе кой е още повече, че им остана само името, защото отбора е собственост на Лотус. Рено купуват чужди фабрики, Ферари ги купуват съдба Кисел си нещо...Няма да се плашункаш. Един ден след като Ферари естествено ги няма МОЖЕ...повтарям може и Рено да имат НЯКАКВА част от славата на Ферари. Не се трепят да сядат в кокпит на черните мелези, а в червения. Гледам не са ти ясни много нещата около ФИАТ и Ферари...е сигурно и за това ги плещиш тия глупости. И сега нека всички хейтъри задружно кажат, че ФИАТ ще фалират. Хахахах. Оправи ми се деня с тия небивалици :D Tъкмо на сбирката на класа ще пия по-малко A забравих...За Рено или за Инфинити говориш? хахаххахааха...мелезииииииииииииииииииииии. А за Алонсо...Може да е всякъв, но хич не е глупав, ама хич. Вкопчил се е във Ферари защото това е последната му спирка във Ф1 и много добре го знае. Ясно му е какво ще стане ако се докопа до титла с Ферари.... На всички им е ясно де. Или па Бътън да стане СШ с Мкл....мамоооо....никой в Англия няма да говори за първата му титла. Edited May 21, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Виталий? Рено? Айде да коментираме пилоти и отбори ебаси. Жалко е, че тим като Уилямс затъва, а отбор черешка като РБР изживява 3 дневна слава Е та какво друго коментираме? Пак започваш да се опитваш да изкривяваш фактите до ръба на безумното - нищо, нали ти казах, че е крайно забавно. А тая приказка за тридневната слава е смешна просто, много смешна. всички искат да са такива бабирици...до един. И аз искам да съм част от тия бабирици. То и Алонсо не е проЗ...за това подписа до края на 2016-та...щото са бабирици. Опитай втори път, тоя не се получи. Отбора е Ферари. За разлика от истинските бабирици, на който не знам дори името. Рено ли са, Лотус Рено ли са...абе поредните мелези на издихание Недей да искаш да се махат, че трябва да разтурваме спорта...а и няма да се махат - ще си го купват... хахаха Може да не са баберици, не е важно това. Важното е че ако продължават така след още няколко сезона ще се превърнат при отборите в това, което е Барикело при пилотите. С най-много присъствие и стартове и т.н. и последна дупка на кавала. Последното изречение може и да грабне приза за комичен лаф на сезон 2011 Днес се чуха приказки за предсрочно отсвирване на Градинаря (най-после някой е взел да мисли във Ферари). И веднага се почнаха спекулации с Хамилтън. Ако тоя мангал се озове при Ферари се приготви да ги псувам непрекъснато - заради него, не за друго. А Лимона се натиска за пари, не за друго. Няма кой нормален човек да му даде повече отколкото му дават Ферари. Ти гледай сеир като дойде някой сериозен втори пилот. Защото сега е сам и всички за него работят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.