RaptoR Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Видинье, какви са тия 5 кила мръвки бе, ти да не смяташ да ни колиш за Коледа Равносметка след Закриването на сезона: 5кг врат, 1кг патешки сърца, 2кг млечна, 1кг руска салта ГИ НЯМА Пълен кег 30 литра в момента го вдигам с един пръст, 1.5 литра ракия ги няма Най-заслужилият през целият сезон стана СШ! Наборът е №1! Фетелчето с шампионско каране и с победа им показа кой е най-заслужилия Световен Шампион!!! Абсолютно! Напълно заслужено във всяко отношение плака радостните сълзи на победата. Да е жив и здрав и все така пръв! По купен мач няма... ХАХАХА тва беше истинска пародия, НАЙ-БЪРЗАТА КОЛА на 8 място....ай бегай. Цял сезон екипа на Ред Бул седи срещу УЕБ, днес го доказаха за пореден път! Аз съм разочарован. Румене, не те ли е срам да говориш подобни простотии... Сега изгледах няколко повторения на почетната обиколка когато Алонсо се буташе в Петров. Не мога да разбера дали му показваше среден пръст или не? Нищо не е показвал на Виталий, Лимона не е такъв простак. Ако предната лява гума на Лиуци беше минала няколко сантиметра по-вляво, не ми се мисли какво можеше да стане. Още като видях повторението и си казах - защо не мина още педя вляво... Vitaly, Fernando is faster than you. Can you confirm that you understood that message. Нещо много конспирации ти се въртят в главата. Факт е обаче колко обиколки Алонсо не успя да задмине Петров. В състезание в което трябва да е пред конкурентите си бил с дефанзивни настройки на колата. Да бе да... Чудят се как да се оправдаят за провала. Култов цитат Ванка, Алонсо наистина беше със спъната кола - видя се още на старта. НЕ е важно дали това оправдава нещо или не, но фактите са си факти. За нищо не можем да го виним лично него. Да изтървеш вързана в кърпа титла, карайки петдесет обиколки зад аматьор, от това по-голям резил, здраве му кажи. Линкове, млинкове, фактите са безмилостно ясни. Вместо да даваш линкове, да беше погледнал изражението на лицата в тима на Ферари и особено поведението на Алонсо. Вързана титла??? Недей така, ако Алонсо беше станал СШ снощи, това щеше да е над 70% чист късмет. Не че не би го заслужил, защото все пак се бори мъжки цял сезон, но в никакъв случай не може да се каже, че е изпуснал нещо - Ферари взеха максимума тая година с оглед на всички обстоятелства. При това с един пилот, защото вторият както знаем е просто Градинар. Няма шанс за титла...но...това е без значние. Има си правила Това можеше да стане и в първото състезание Стефчо, те все още могат да го накажат и вероятно биха го направили ако изобщо има някакво значение, защото вече всичко свърши. Това е пределно ясно. ------------------------------------------------------------------------------------------------- Какво мога да кажа като цяло... На първо място - УНИКАЛНО закриване на сезона - ставаме все по-добри По същество - още през лятото на беседката прогнозирах, че ако няма проблеми и аномалии Редбул ще са шампиони тази година. Е - направиха го ВЪПРЕКИ проблемите - напълно заслужено на върха, пребориха се с всички премеждия. Фетел е на път, който наистина може да го постави в историята ако продължава в този дух. Не се нахвърляйте на Ферари и особено на Алонсо - не го заслужават. Лимонсио се бори мъжки цял сезон САМ, с проблемна кола. Градинаря отново цяла година хаби гуми - както беше и когато Кими стана шампион. Както казах и на Стефчо - надеждите на червените са за догодина евентуално. Жалко че Фетел не е при тях - грешка, за която ще съжаляват. Както и безумието да държат Градинаря в отбора. Отлично представяне и на Рено тази година - особено на Виталий - тотална простотия би било да се лишат от такъв добър пилот. Кубица сътвори чудеса с некадърната кола този сезон - само суперлативи и за него. За Макларън и Циганина какво може да кажем... Каквото можаха го направиха. Видя се и какъв СШ е Женшен Бутон, който все още сам не вярва, че са го правили такъв. На всички останали и най вече на Кубаяши - успех догодина и все така да ни събират пред екрана Малко стоп кадри от филмите, заснети вчера: Мигът на победата: Утеха за загубилите, Стефчо проронва сълза за Ферари: Церемониалното раздаване на Ред бул: За феновете на Макларън - Стефчо пое по мъжки своя от името на Ферари - Единствено Галя се изложи и се врътна От мен НАЗДРАВЕ и кога сме най-зле - все така да сме!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Aз нарочно не дойдох с никви артикули да не ги урочасам...то кво стана....много крива хава....много Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Чефо, много си оклюмал братле... Я го дай по-така... Ясно беше, че Алонсо няма да е СШ. Вчера се "роди" новият Михаел Шумахер, колкото и на някои да не им харесва това сравнение... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 (edited) Чефо, много си оклюмал братле... Я го дай по-така... Ясно беше, че Алонсо няма да е СШ. Вчера се "роди" новият Михаел Шумахер, колкото и на някои да не им харесва това сравнение... С ква инженерна мисъл е допринесъл Фетъл за отбора си и колата си, легенда не се става с най-добрата кола и 10 пол позишъна, особенно във формула 1, моля ви се. По-добре не го сравнявайте с никой... по-добре изглежда. Edited November 15, 2010 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 (edited) Чефо, много си оклюмал братле... Я го дай по-така... Ясно беше, че Алонсо няма да е СШ. Вчера се "роди" новият Михаел Шумахер, колкото и на някои да не им харесва това сравнение... Е как не...тогава май разбрах ситуацията с питстоповете и времето, което имаше Кубица пред Алонсо.... И аз тачим Фетелчо....но маймуна да има в червения кокпит и за нея ще стискам палци.... Ако дойде във Ферари тогава вече всичко ще се нареди....тим+пилот. Точно това беше първия завой, в който Луис да си покаже рогата....ама му дойде акъла Edited November 15, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 15, 2010 Author Share Posted November 15, 2010 С ква инженерна мисъл е допринесъл Фетъл за отбора си и колата си, легенда не се става с най-добрата кола и 10 пол позишъна, особенно във формула 1, моля ви се. По-добре не го сравнявайте с никой... по-добре изглежда. +1, да не се изхвърляме от рано. Със силна кола всеки може, все някога ще му се наложи да се бори с по-слаба машина и тогва ще си проличи що за стока е. Пресен пример - Маса. Със силна кола то бяха суперлативи, то похвали. С Ферарито тая година се видя, както каза Виден, градинар. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Значи стигаме до извода, че Ферарито е калпаво, а Алонсо е магьоника от Оз Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Нищо общо. Просто казваме, че Маса е градинар. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Нищо общо. Просто казваме, че Маса е градинар. Градинар, градинар....ама прати едно леке в пенсия Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Lotus Vladimir Arabadzhiev, 26, Bulgarian (2008 Formula Master Italia champion) Rodolfo Gonzalez, 24, Venezuelan (2006 British National Formula Three champion) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 (edited) Т.е.? Знаем, че ще правят тестове ама има ли свободно място в тима? __________________ http://www.youtube.com/watch?v=3f-ahgpPTrU&feature=player_embedded#! Edited November 16, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 При тия отбори без Лотус...май има място ако имаш пари....дори и при Заубер. Щом ще вземат някой си мексиканец 90 набор(грубо казано) пред Ник Хайдфелт....смятай. За Лотус пък има слух, че Бруно Сена преговарял. Но там е възможно да иде само ако Хейки или Трули доброволно напуснат. Тони Фернандес не е глупав човек. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 "Каращият за Ред Бул Даниел Рикардо даде най-добър резултат през първия ден от тестовете за млади пилоти в Абу Даби. Той постигна време от 1:39.616, което е само с 0,222 секунди по-слаб резулат от този, с който световният шампион Себастиан Фетел спечели полпозишъна си в събота." Аз май доколкото схванах, тези млади пилоти се качват за първи пък в кола от Формула 1....?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 точно така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 (edited) А сега вие двамцата се сетете кога са били тестовете и кога квала. Нещо разлика в часовете, по-топъл хАсВалт??? Повече сцепление. Дори Чандок е казал, че пистата е била над 1 секунда по-бърза...та няма нищо случайно. И не, не се качват за сефте във Ф1 болид, поне не всички. Трябва никога да не са карали в ОФИЦИАЛНО състезание . И за капак...Двигателя в колата на РБР6 знаете ли какъв е? И аз НЕ знам. Нов ли е на 3 състезания ли...ограничен ли е...никой не знае. Това са тестове. На предсезонните тестове Ф10 или Ф60 беше с нелегални ауспуси ако става на въпрос Edited November 16, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 Това което искам да кажа е, че в тази кола и пилоти, които нямат никакъв опит с тях дават феноменални времена. До колкото за асфалта, също не мисля, че е бил супер мега топъл и още повече да вярвам пък на Чандок с едната секунда по-бърза писта...нанайци.. Ендакви са времената на Редбул и Макларън, всичко други са с по две секунди назад, сравнявайки тези резултати с квалификацията от съботата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 (edited) Днеска е по-хладно и пак има хубави времена. Само, че това са...тестове Ами по обяд какъв да бъде асфалта? Edited November 17, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 (edited) Мдаам, гледам днескашните резултати, доста добре отново за Редбул пилота, с цели 1.3 секудни под времето на Фетел . Добре и за Владо само с две секундки от Хейки ..А кога ще има тестове с Пирели? Edited November 17, 2010 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bat Na4e Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 Малко е късно,но ми хареса.Нищо лично към феновете на ферари. Petrov Radio: "Vitaly, Fernando Alonso is faster than you" Petrov : "Fuck you, I'm not a Ferrari driver!" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 И никога няма да бъде.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 (edited) Дам, щото не е аналноподатлив каквото е вече изискването явно в скудерията. ____________ Алонсо сигурно е типичен пример за твърдението ти за спонсорите... не нас с тези лафове Edited November 17, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 (edited) За Скудерията карат пилоти, които ТЕ искат, а не пилоти, които карат заради спонсорите си или такива, на които им се ИСКА да карат за Ферари. Edited November 17, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 (edited) Тестове с Пирели утре и събота: Ето и участниците, които с обявени до момента: МакЛарън Петък: Оливър Търви Събота: Гари Пафет Мерцедес Петък: Нико Розберг Събота: Михаел Шумахер Ред Бул Петък: Себастиан Фетел Събота: Себастиан Фетел Ферари Петък: Фелипе Маса Събота: Фернандо Алонсо Уилямс Петък: Рубенс Барикело Събота: Рубенс Барикело Рено Петък: Робърт Кубица Събота: Робърт Кубица Форс Индия Петък, Събота: Адриан Сутил, Витантонио Лиуци, Пол ди Реста Торо Росо Петък: Хайме Алгерсуари Събота: Себастиан Буеми Лотус Петък и Събота: Хейки Ковалайнен, Ярно Трули (очаква се) HRT Петък: Пастор Малдонадо Събота: Пастор Малдонадо Заубер Петък: Камуи Кобаяши Събота сутрин: Камуи Кобаяши Събота следобед: Серхио Перез Върджин Петък, Събота: Тимо Глок, Лукас ди Граси (очаква се) Edited November 18, 2010 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 По купен мач няма... ХАХАХА тва беше истинска пародия, НАЙ-БЪРЗАТА КОЛА на 8 място....ай бегай. Цял сезон екипа на Ред Бул седи срещу УЕБ, днес го доказаха за пореден път! Аз съм разочарован. Честно да си призная, винаги съм гледал с доста сериозна доза съмнение на всички теории за световната конспирация. Някак не ми се вижда реалистично шепа хора да успеят да изгладят многомилионните си интереси и да се споразумеят така, че да подредят планини от влияние. През последните няколко години обаче около Формула 1 чувам постоянно - от приятели, а и чета сериозни анализатори - да твърдят, че са почти убедени, че нещата се подреждат. Още преди края на първенството тази година например близки до редакцията ни хора твърдяха, че Ферари и Алонсо няма да спечелят, защото ако това стане, коментарите в английските медии ще са крайно негативни заради историята в Германия, а от тях преписват голяма част от останалите, които не са много наясно с нещата. Подобен финал нямало да е добър и за Диди Матешиц, който наля над 4 милиарда долара в спорта и то в момент, когато мнозина се оттеглиха. Друг мой приятел с доста сериозни познания изобщо в бизнеса бе почти убеден, че каквото и да си говорим, Алонсо не бил карал на 100% в последното състезание в Абу Даби... Аз бях от малкото хора до "загубилия титлата" след финала и честно казано, не мисля, че той не беше смазан. Личеше много болка, яд. (Чувал съм колеги за друго поведение на футболисти след уговорен мач). Действително много бързо след като се преоблече и прие аплодисментите на хората в къщичката на Ферари обаче, Фернандо заговори за позитивните неща от годината. Но приех всичко това като поредното доказателство за нивото му, за начина, по който възприема нещата. Разговорите ми в следващите седмици обаче ме накараха пак да се замисля дали пък наистина не е наясно с нещо, което ние не знаем. Когато Кими Райконен стана шампион, пак имаше подобни теории, че Макларън са приели да загубят, защото след всички скандали с тях през 2007 г. една титла нямаше да е много блестяща, а и след това спечелиха през 2008 г. Но пак се връщам на това, че подобна теория ми се вижда откровено нелепа, защото кой на този свят може да измисли дъжда в Бразилия, последните обиколки и всичко, което се случи? Да, съгласен съм, че за разлика от доста други бизнеси във Формула 1 всичко е много свързано, всички се познават и са като едно семейство, нещо, за което си говорихме много сърдечно с моя приятел от Торо Росо Фабио за един от предишните ни броеве. Вярно е например, че Бърни и Лука ди Монтедземоло се познават от 1972 г., че когато Лука търсеше кой да поеме объркания тим на Ферари през 1993 г. се обади точно на Екълстоун, а той му даде домашния телефон в Париж на Жан Тод, който тогава водеше още Пежо. Вярно е още, че Бърни и Матешиц ходят заедно на ски и си гостуват по вилите, но чак да се нагласи едно световно първенство не ми се вярва и не за друго, а защото те са свързани с още много хора и мултинационални компании. Няма как и Сантандер да са в играта или Филип Морис, да знаят и в Рено, много е сложно. Всъщност невъзможно. Ако обаче съм сигурен в нещо, то това е фактът, че с много фини промени в правилата се променяше (поне в епохата на Макс Мозли) съотношението на силите в играта. Когато Ферари ТРЯБВАШЕ да станат шампиони в началото на новия век за доброто на спорта, един куп новости бяха забранени в Мерцедес и Макларън. После обаче хегемонията на Шумахер и Ферари стана такава, че спортът щеше да загине и последва нова серия от промени, за да ги спрат. Миналата пролет, водейки битка с големите Макс пусна двойните дифузьори на Браун, за да им натрие носа и успя, но чак да се дирижира един финал - продължавам да смятам, че е абсурдно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Я да видим какво става, когато аз взема да си избирам секции от Тенчевия абслоютно безсмислен монолог: Разговорите ми в следващите седмици обаче ме накараха пак да се замисля дали пък наистина не е наясно с нещо, което ние не знаем.Когато Кими Райконен стана шампион, пак имаше подобни теории, че Макларън са приели да загубят, защото след всички скандали с тях през 2007 г. една титла нямаше да е много блестяща, а и след това спечелиха през 2008 г. Но пак се връщам на това, че подобна теория ми се вижда откровено нелепа, защото кой на този свят може да измисли дъжда в Бразилия, последните обиколки и всичко, което се случи? Да, съгласен съм, че за разлика от доста други бизнеси във Формула 1 всичко е много свързано, всички се познават и са като едно семейство, нещо, за което си говорихме много сърдечно с моя приятел от Торо Росо Фабио за един от предишните ни броеве. Вярно е например, че Бърни и Лука ди Монтедземоло се познават от 1972 г., че когато Лука търсеше кой да поеме объркания тим на Ферари през 1993 г. се обади точно на Екълстоун, а той му даде домашния телефон в Париж на Жан Тод, който тогава водеше още Пежо. Вярно е още, че Бърни и Матешиц ходят заедно на ски и си гостуват по вилите, но чак да се нагласи едно световно първенство не ми се вярва и не за друго, а защото те са свързани с още много хора и мултинационални компании. Няма как и Сантандер да са в играта или Филип Морис, да знаят и в Рено, много е сложно. Всъщност невъзможно. Ако обаче съм сигурен в нещо, то това е фактът, че с много фини промени в правилата се променяше (поне в епохата на Макс Мозли) съотношението на силите в играта. Когато Ферари ТРЯБВАШЕ да станат шампиони в началото на новия век за доброто на спорта, един куп новости бяха забранени в Мерцедес и Макларън. После обаче хегемонията на Шумахер и Ферари стана такава, че спортът щеше да загине и последва нова серия от промени, за да ги спрат. Миналата пролет, водейки битка с големите Макс пусна двойните дифузьори на Браун, за да им натрие носа и успя, но чак да се дирижира един финал - продължавам да смятам, че е абсурдно . Та за какво я постна тази абсолютно безсмислена статия не разбрах? Напук на хейтърите, както и на многото неприятности, които не му позволиха отрано да се радва, Себастиан Фетел си е абсолютно заслужено световен шампион за 2010. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.