Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Уебер е аут - проблем с мотора...

Мерцедес дават добри времена, един път с меки гуми, втори път с пълни резервоари...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Всичко това е много добре, но всички знаем, че ако в Малайзия не вали, все едно не е имало състезание. Тактиката на отборите ще е много важна в неделя

Link to comment
Share on other sites

Важното е да не се коментира състезанието,а да се плюе един и същ човек всеки път...

 

Ами очевдино има защо да се коментира дадената личност :P..Anyway поазнах, че Mercedes ще се качат на подиума..и си мисля, че от тук насетне ще са с доста по-добри резултати.

Link to comment
Share on other sites

Все пак от 20-ти да отидеш 6-ти, сигурно трябва и да можеш да караш. Показвате това с Виталий, но не казвате нищо бързината и пилотирането през останалото време. Защо някой от Ферари не го направи това?

Link to comment
Share on other sites

Важното е да не се коментира състезанието,а да се плюе един и същ човек всеки път...

Мой човек половината галактика рИва, когато Шумахер пазеше позиция(за червения му период). Сега черно на бяло ти показвам смяна на траектория 3 пъти при позволен в правилата 1 път. Кое не е ясно. Тва не е Ф1 от началото на 90-те, когато смяната на траекторията е позволена многократно.

Нали се сещаш защо левис криволичи така. Щото ако си беше сменил тракеторията само 1 път, Витали му остава в слипстрийма над половин права и изпреварването беше неизбежно.

Все пак от 20-ти да отидеш 6-ти, сигурно трябва и да можеш да караш. Показвате това с Виталий, но не казвате нищо бързината и пилотирането през останалото време. Защо някой от Ферари не го направи това?

Фернандо е имал проблем със съединителя И скоростите от първата обиколки и все пак е на 2 десети от времето на най-бързия пилот - Уебър. Фелипе пък завърши на 2 секунди зад левис. А тръгна 21-ви.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Петров е голям карач, ама... вземе да завърши поне в 1 състезание ли... :Д

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=MgME4d1OHko. Е те за тва Алонсо не взе точки.

 

Шефът на Рено Ерик Булие смята, че Люис Хамилтън трябва да бъде наказан за защитните си маневри по време на Гран при на Малайзия.

 

Докато се бореше с Витали Петров, пилотът на Макларън направи четири или пет маневри в рамките на една права, за да попречи на руснака да го изпревари. Според правилата пилотите имат право на една защитна маневра, както и да се върнат към първоначалната си състезателна линия.

 

Въпросният случай, който позволи на Хамилтън да остане пред Петров, е бил отнесен към стюардите. В крайна сметка бившият световен шампион само бе предупреден.

 

По повод на това Булие е коментирал пред испанското издание „АС": „Ние вече изразихме позицията си пред ФИА. Предупреждението не бе достатъчно."

 

Марк Жене също е казал, че поведението на Хамилтън е било недопустимо. И Анди Сучек от тима на Върджин е на мнение, че британецът трябва да бъде наказан.

 

Мисля, че при повторна маневра левис ще бъде дисквалифициран, точно за това не го нагаказват сега. Нещо такова е библо това така наречено мъмрене. Демек още един жълт картон, кога най-накрая ще видим и червен, а не само да им ги спестяват 3 години подред.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

От Ферари не смятат, че имат някакъв съществен проблем с надеждността на двигателите си въпреки тежкия уикенд в Малайзия.

 

След като в навечерието на надпреварата в Бахрейн двигателят и на Фернандо Алонсо, и на Фелипе Маса бе заменен, на Сепанг пък агрегатът на двукратния световен шампион не издържа и изпуши.

 

В горещите условия на Малайзия не издържаха и италианските двигатели на Педро де ла Роса и Камуи Кобаяши, които карат за Заубер. В последствие от Хинвил съобщиха, че проблемът при тях е различен от този при Алонсо.

 

Сега от Скудерията съобщават, че двигателите на Заубер са имали проблеми поради „дефект в електронната система за управление на двигателя". Принципно тези системи се снабдяват за всички коли на стартовата решетка от Макларън Електроник Системс (MES).

 

От Маранело подчертават, че повредата на Алонсо е била единична и няма нищо общо с появилите се проблеми в Бахрейн.

 

Принципно в Малайзия основните затруднения на испанеца бяха свързани с трансмисията, като той изкара почти цяла дистанция без съединител. Затова и не е изключено именно това да е натоварило и двигателя.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

1zp2tld.gif

 

При позовлена ЕДНА смяна на траекторията, левис отново е получил само устно мъмрене.

 

Добре де аз правилото го разбирам така при защита на позиция една маневра. В случая Витали не атакуваше а просто караше зад него.

Link to comment
Share on other sites

Добре де аз правилото го разбирам така при защита на позиция една маневра. В случая Витали не атакуваше а просто караше зад него.

Мда, сигурно и вестник четеше. При само 1 смяна на позицията, слипстрийма щеше да е МНОГО по-ясно изразен. За това левис така шикалкавеше. Да видя някой друг да го прави? Сутил като се защитаваше от левис?

Link to comment
Share on other sites

Говоря от правна гледна точка и това дали някой знае как точно е записано правилото не как различни хора го тълкуват или го приемат за морално.

Link to comment
Share on other sites

Циганина е за трепане! Отново с мръсните му номера мазния боклук!

 

Браво на моето момче Фетел! Най-после заслужена победа, (след като изпусна нелепо 2 такива)!

 

Браво и на Виталий, мъжко момче ще да е явно...

 

------------------------------------------

 

Сега по същество! НЕДЕЛЯ - 18.04 - Китай, 10 сутринта. Какво ще кажете да повторим откриването? devil.gif

Link to comment
Share on other sites

Ами може да направим нещо по въпроса :)

 

Говоря от правна гледна точка и това дали някой знае как точно е записано правилото не как различни хора го тълкуват или го приемат за морално.

правилото е ясно и точно: 1 смяна на позицията когато искаш да я запазиш. може да провериш.

Link to comment
Share on other sites

Правото е право до момента в който имаш лост да го изкривиш ;) там за такива пари и влияние иде реч, че е плачевно положението на комисиите анализиращи и произнасящи се по споровете. Щом онзи пор Бриаторе щял да се връща в спорта, смятай какво е "правото" в F1 и FIA.

 

А Люис е за изхвърляне от F1 за мен от бая време. връхТа му беше как си спечели мизерната титла. То бива подпиране ама чак толкова.

Link to comment
Share on other sites

Сега по същество! НЕДЕЛЯ - 18.04 - Китай, 10 сутринта. Какво ще кажете да повторим откриването? devil.gif

Кажи само часа и мястото. :D

Link to comment
Share on other sites

Под беседката сутринта ще е студено. Отделно ще трябва да станем по-раншко, за да дойдем. Отделно, че ще трябва да карам... Аре да не е под беседката? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Утре вечер последни уточнения по въпроса. Ти нали се сещаш аз как ще стана в 8 сутринта в неделя, че да се прибирам, че да ви посрещам и прочее...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...