vinyl_master Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Уебер е аут - проблем с мотора... Мерцедес дават добри времена, един път с меки гуми, втори път с пълни резервоари... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Всичко това е много добре, но всички знаем, че ако в Малайзия не вали, все едно не е имало състезание. Тактиката на отборите ще е много важна в неделя Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 При позовлена ЕДНА смяна на траекторията, левис отново е получил само устно мъмрене. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Ако бях на пича с Реното бих го причакал после и бой по главата!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakatak_zick Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Важното е да не се коментира състезанието,а да се плюе един и същ човек всеки път... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Важното е да не се коментира състезанието,а да се плюе един и същ човек всеки път... Ами очевдино има защо да се коментира дадената личност ..Anyway поазнах, че Mercedes ще се качат на подиума..и си мисля, че от тук насетне ще са с доста по-добри резултати. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Все пак от 20-ти да отидеш 6-ти, сигурно трябва и да можеш да караш. Показвате това с Виталий, но не казвате нищо бързината и пилотирането през останалото време. Защо някой от Ферари не го направи това? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 (edited) Важното е да не се коментира състезанието,а да се плюе един и същ човек всеки път... Мой човек половината галактика рИва, когато Шумахер пазеше позиция(за червения му период). Сега черно на бяло ти показвам смяна на траектория 3 пъти при позволен в правилата 1 път. Кое не е ясно. Тва не е Ф1 от началото на 90-те, когато смяната на траекторията е позволена многократно. Нали се сещаш защо левис криволичи така. Щото ако си беше сменил тракеторията само 1 път, Витали му остава в слипстрийма над половин права и изпреварването беше неизбежно. Все пак от 20-ти да отидеш 6-ти, сигурно трябва и да можеш да караш. Показвате това с Виталий, но не казвате нищо бързината и пилотирането през останалото време. Защо някой от Ферари не го направи това? Фернандо е имал проблем със съединителя И скоростите от първата обиколки и все пак е на 2 десети от времето на най-бързия пилот - Уебър. Фелипе пък завърши на 2 секунди зад левис. А тръгна 21-ви. Edited April 5, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Петров е голям карач, ама... вземе да завърши поне в 1 състезание ли... :Д Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 (edited) http://www.youtube.com/watch?v=MgME4d1OHko. Е те за тва Алонсо не взе точки. Шефът на Рено Ерик Булие смята, че Люис Хамилтън трябва да бъде наказан за защитните си маневри по време на Гран при на Малайзия. Докато се бореше с Витали Петров, пилотът на Макларън направи четири или пет маневри в рамките на една права, за да попречи на руснака да го изпревари. Според правилата пилотите имат право на една защитна маневра, както и да се върнат към първоначалната си състезателна линия. Въпросният случай, който позволи на Хамилтън да остане пред Петров, е бил отнесен към стюардите. В крайна сметка бившият световен шампион само бе предупреден. По повод на това Булие е коментирал пред испанското издание „АС": „Ние вече изразихме позицията си пред ФИА. Предупреждението не бе достатъчно." Марк Жене също е казал, че поведението на Хамилтън е било недопустимо. И Анди Сучек от тима на Върджин е на мнение, че британецът трябва да бъде наказан. Мисля, че при повторна маневра левис ще бъде дисквалифициран, точно за това не го нагаказват сега. Нещо такова е библо това така наречено мъмрене. Демек още един жълт картон, кога най-накрая ще видим и червен, а не само да им ги спестяват 3 години подред. Edited April 5, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 От Ферари не смятат, че имат някакъв съществен проблем с надеждността на двигателите си въпреки тежкия уикенд в Малайзия. След като в навечерието на надпреварата в Бахрейн двигателят и на Фернандо Алонсо, и на Фелипе Маса бе заменен, на Сепанг пък агрегатът на двукратния световен шампион не издържа и изпуши. В горещите условия на Малайзия не издържаха и италианските двигатели на Педро де ла Роса и Камуи Кобаяши, които карат за Заубер. В последствие от Хинвил съобщиха, че проблемът при тях е различен от този при Алонсо. Сега от Скудерията съобщават, че двигателите на Заубер са имали проблеми поради „дефект в електронната система за управление на двигателя". Принципно тези системи се снабдяват за всички коли на стартовата решетка от Макларън Електроник Системс (MES). От Маранело подчертават, че повредата на Алонсо е била единична и няма нищо общо с появилите се проблеми в Бахрейн. Принципно в Малайзия основните затруднения на испанеца бяха свързани с трансмисията, като той изкара почти цяла дистанция без съединител. Затова и не е изключено именно това да е натоварило и двигателя. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
more Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 При позовлена ЕДНА смяна на траекторията, левис отново е получил само устно мъмрене. Добре де аз правилото го разбирам така при защита на позиция една маневра. В случая Витали не атакуваше а просто караше зад него. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Добре де аз правилото го разбирам така при защита на позиция една маневра. В случая Витали не атакуваше а просто караше зад него. Мда, сигурно и вестник четеше. При само 1 смяна на позицията, слипстрийма щеше да е МНОГО по-ясно изразен. За това левис така шикалкавеше. Да видя някой друг да го прави? Сутил като се защитаваше от левис? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
more Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Говоря от правна гледна точка и това дали някой знае как точно е записано правилото не как различни хора го тълкуват или го приемат за морално. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Циганина е за трепане! Отново с мръсните му номера мазния боклук! Браво на моето момче Фетел! Най-после заслужена победа, (след като изпусна нелепо 2 такива)! Браво и на Виталий, мъжко момче ще да е явно... ------------------------------------------ Сега по същество! НЕДЕЛЯ - 18.04 - Китай, 10 сутринта. Какво ще кажете да повторим откриването? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Ами може да направим нещо по въпроса Говоря от правна гледна точка и това дали някой знае как точно е записано правилото не как различни хора го тълкуват или го приемат за морално. правилото е ясно и точно: 1 смяна на позицията когато искаш да я запазиш. може да провериш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Правото е право до момента в който имаш лост да го изкривиш там за такива пари и влияние иде реч, че е плачевно положението на комисиите анализиращи и произнасящи се по споровете. Щом онзи пор Бриаторе щял да се връща в спорта, смятай какво е "правото" в F1 и FIA. А Люис е за изхвърляне от F1 за мен от бая време. връхТа му беше как си спечели мизерната титла. То бива подпиране ама чак толкова. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Сега по същество! НЕДЕЛЯ - 18.04 - Китай, 10 сутринта. Какво ще кажете да повторим откриването? Кажи само часа и мястото. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Би било веселба да сме на село под беседката! Решавайте, че времето тече! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Под беседката сутринта ще е студено. Отделно ще трябва да станем по-раншко, за да дойдем. Отделно, че ще трябва да карам... Аре да не е под беседката? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Утре вечер последни уточнения по въпроса. Ти нали се сещаш аз как ще стана в 8 сутринта в неделя, че да се прибирам, че да ви посрещам и прочее... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Аааа! Ама ти така или иначе ще си там? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Това някаква изненада ли е за тебе Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Аз няма да мога този път..., за жалост Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Тебе те искам вече ВСЕКИ път! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.