Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

В това отношение ме е яд на Кими, защото е пилот и може още да покаже, каквото и да си говорим, но в крайна сметка той ще глътне 14 милиона така или иначе от Ферари за следващия сезон, за WRC и там има шоу и майсторлъка не е по-малък, но пък формула 1 си е върха, лично не бих загърбил тоя шанс..

Докато Кими седи ДАЛЕЧ от Ферари - всичко е точно.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ще видим колко е точно Сефчо, дано Лимонсио се представи добре, че иначе много криви точности ще има :laughing:

Кими е карък и то доказан....За тва по-добре без него. Нищо чудно от незаслужено голямата си цена - да бъде без отбор догодина.

 

Кими и Нико в Мерцедес, Дженсън при Люис.

Към съболезнованията ми към феновете на Браун, прибавям и тези на Дженсън.

А Кими и Нико е двойка избрана от Норби

Btw, когато БМВ купуха Заубер казах че ще го съсипят и няма изобщо да постигнат успехите които имаха с Уйлямс, защото те се дължаха основно на Уйлямс.

Сега някоя година по-късно, мога същото да кажа и за Мерцедес, само дето те ще останат доста по-дълго понеже няма във Ф1 техен директен конкурент, обаче мисля че представяне подобно на това на МакЛарън от този сезон ще е техния абсолютен връх в бъдещето.

Сега без сивушките, МакЛарън са ми толкова вече "почти" симпатичен отбор. Тази компаниика производител на престижни баничарки и камионетки, обикновенно влиза в моторните спортове с много $$$ и така си купува успехите. Още от 30-те със "славните" сребърни стрели, вкарват бюджет 10 пъти по-голям от на останалите и даже се сърдят, че Хитлер го бил разделил по равно с Ауди. Печелят доста, макар че и ги бият срамно, и веднага след това има голяма пропаганда колко са "велики".

После след войната, същата история. Гледах филм за тях в този период, над 100 човека пращат на състезания!!! СТО ЧОВЕКА! Сега толкова се пращат, а те го правят с/у съвсем скромни отбори от 15 човека. Всъщност Уйлямс и Брабъм в началото на 80те са били по толкова човека и са печелили титли, а не със 100. Трудно им е на сивите ламарини и тогава, в Льо Ман ги опухват Ягуар и после във Ф1 с Фанджо и Мос печелят(което е някакси закономерно с тия двамата).

После през 70-те се опитват в ралитата с 450 СЕЛ, 5 литра двигател с/у малките Ескорти и Абарти! Обаче това не им стига, решават че им трябват и сервизни хеликоптери, като така стават първите които използват сервизни хеликоптери. Не че на другите не им е скимвало, нямали са $ за такива идеи.

80-те години "великите" сиви ламарини ги хваща Петер Заубер, добре че си работи сам човека от Швейцария и стават за нещо като печелят Льо Ман. В това време ДТМ става все по-популярен и сивите ламарини решават, че трябва да печелят на всяка цена. Обаче серийните им гондоли баш не стават, затова трябва да променят така правилата, че да има място за много подобрения. Променят ги, печелят с най-много коли, но в един момент идват някакви пусти италианци дето се сетили да пуснат 4х4 и ги опухват. Недоволни, те въвеждат ТС и си взимат Бриджстоун за гуми, тестовете с гуми започват! Налели отново милионите, Опел се сещат, че едно купе винаги ще е по-бързо от седан и резултата е: бой! Естествено Бърни ги прецаква всички и "закрива" шампионата. Тогава лъскавите ламарини решават, че могат да си купят нов шампионат! ФИА ГТ, набиращ бързо скорост и участват само серийни ГТ автомобили. Порше първи правят специална кола за този шампионат, но сивите могат повече! Правят специална такава кола, вкарват пилоти от Ф1 ниво, много $ и печелят. На Льо Ман малко литват, та се отказват. Вследствие на налятите $, колите стават ултра скъпи и сивите трябва да пускат по 12-14 техни коли за да има пълна решетка и така шампионата умира.

След като Бърни им уби ДТМ, а пък те си убиха ФИА ГТ, решават да си възродат ДТМ, като не допускат грешките от минали години, тоест - всички са с купета. Бъхтят Опел за 2 години, след което някакво частно отборче с измислени Аудита ги скъсва. Затова Ауди решават да влезнат официално през 2004-та и резултата е че само 2 пъти сивите се докопаха до титлата. Въпреки че прилагат ей такива трикове:

Във Ф3, където мотора трябва да е серийно производство, те направиха специална серия 2 литрови бензинови мотори за вана им Вито(много се търсят бензини за ванове, вземете си!), които съвсем случайно отговарят ама перфектно на изискванията на мотор, който трябва да се монтира в шаси Далара за Ф3. Хвърлиха 20 млн. за тестове, докато конкурентите им бяха скромни тунинг майстори. Още не могат да преживеят когато Муген-Хонда от забутани кътче на Англия им раздаде шамарите на Монца...

Ще слушат ли Рос като имат 75% дял? Кайне шанс! Дали ще успеят да си купят успех във Ф1? Кайне шанс!

Браун ми бяха много симпатичен отбор, но отсега нататък като собственост на Магарцедес-Бенз АГ се надявам МакЛарън да ги затварят с обиколка.

Немцише алес гуте фенен?

 

Да видим автора на мнението дали ще е прав за Кими и Нико. За другата част не се и съмнявам, че всичко е достоверно. Хайване е като енциклопедия на тема моторни спортове. Шапка му свалям.

Link to comment
Share on other sites

http://www.autosport.com/news/report.php/id/80187

 

Кими май, заеба Ф1 заради пари. Какъв малоумник трябва да си, за да го направиш?

 

Едит: Пилотските двойки май ще са Люис и Бътън в МКЛ, Нико и Ник в Мерцедес ГП.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Трябва да си мъжкар, Стефчо ама ти не ги разбираш тия. Кими каза още в началото при какви условия ще кара и след като не ги получи им каза чао на муруците. Е това е МЪЖ, а не да има ляга на куровете на боклуците като некои други финандци и некои с пружини в главата.

 

В новия сезон предвиждам много хумор, както при сивите мишки в тоя състав, така и при Ферари, където Маса ще лапа шпека на Лимона.

Link to comment
Share on other sites

Трябва да си мъжкар, Стефчо ама ти не ги разбираш тия. Кими каза още в началото при какви условия ще кара и след като не ги получи им каза чао на муруците. Е това е МЪЖ, а не да има ляга на куровете на боклуците като некои други финандци и некои с пружини в главата.

 

В новия сезон предвиждам много хумор, както при сивите мишки в тоя състав, така и при Ферари, където Маса ще лапа шпека на Лимона.

 

Глупости. Кими може да си иска. И аз искам сувалка и 100 млрд-а....Ама няма кой да ми даде. Кими след шампионския си сезон е НИЩО. И цената му не е вече 40, 45 млн долара. Шанс. А слуха, че ако кара за Ситроен ще му дадат два пъти повече кинти от на Льоб е най-голямата гавра с Французина, ако се окаже истина.

 

http://jalopnik.com/5407592/breaking-jenso...ns-with-mclaren

Бътън при Черньо... моите съболезнования на феновете на Дженсън. Втората цигулка вече му е у ръцете.

 

Бившата Хонда стана на Мерцедес вече. Нямаха топките да направят като Тойота и си купиха готов тим....да видим обаче дали няма да последват примера на БМВ.

 

Относно филма, май по телевизията го е гледал, пак трябва да питам

 

Иначе всеки иска шампионски болид, само че Кими бая през къра я подкара. Поне с Фелипе да се беше справил категорично, ами той година и половина яде бой като магаре в чуждо село.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Идея нямам как сравни Вилньов младши с Райконен. Няма база за такова нещо.

 

Колкото до Кими, голяма загуба за Ф1. Един от последните "пилоти" в смисъла от едно време. Не някав ревльо тип "кажи му на отпред да ме пусне да мина, чИ съм СШ" - сещате се за кой говоря. Нито пък е некав пръдльо да тръгне да прави интриги наляво-надясно за тоя и оня... ама каквото било, било.

 

Сега ще видим какво може новото поколение. То решетката вече хептен ще се напълни с млади пилоти.

Link to comment
Share on other sites

Всеки си има вкусове за пилоти.Незнам защо спорите.За мен Бътън е пълен ръб ама някой го обожествяват.Маса пак за мен е супер ръб ама някой го хвалят и него много.Тъй че тоя спор който сте подхванали няма смисъл.

 

Иначе за Кими не съм съгласен.Сички са големи пилоти ама на най-пилотската писта СПА им сипва на всички с големият черпак.И аз като Маса с Ферари мога да карам, да покара друга кола да го видим.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Всеки си има вкусове за пилоти.Незнам защо спорите.За мен Бътън е пълен ръб ама някой го обожествяват.Маса пак за мен е супер ръб ама някой го хвалят и него много.Тъй че тоя спор който сте подхванали няма смисъл.

 

Иначе за Кими не съм съгласен.Сички са големи пилоти ама на най-пилотската писта СПА им сипва на всички с големият черпак.И аз като Маса с Ферари мога да карам, да покара друга кола да го видим.

 

Видя ли Бадоер, а Фисикела? :rolleyes: А целия сезон 08 и сезон 09 преди катастрофата?

Link to comment
Share on other sites

...и аз нямам идея как определяш Кими-МБП като пилот от "едно време", "един от последните", "голяма загуба за Ф1"....ама ти си знаеш...

 

Изобщо не знам откъде ти идва идеята на тебе, ама всеки си има мнение.

 

Стефчо, някога да ти е минавало през ума, че не всичко опира до пари? Случайно да си се замислил по тоя въпрос? Кими ако му беше до това да взима заплатка има една камара отбори, които са готови да му плащат, за да е при тях. Спокойно може да си върти обиколки цял сезон без да се напъва особено и да изкара някой от малките в зоната на точките. Само че не там е идеята. Като пилот с репутация и шампион, той не може да кара за стотинки, нито ще кара в селски отбор. А който иска при себе си шампион, много ясно ще трябва да си плати. А Мкл много ясно че нямат пари да плащат и на Кими и на Циганина. Много нанагорно идва, защото си представям какви цифри се дават на Черния. А Бътън им идва дюшеш - хем евтин, хем сш. Защото всички знаем, че на той, а колата му стана сш. А на Кими мога да му стисна ръката за поредната мъжка посъпка и за това, че отстоява позицията си и не е леке и подлога.

С голям интерес ще следим какво ще става във Ферари. Маса открай време лигави кура на Клюна. Само че Лимонсио не го виждам да играе тая роля. Ако го направи значи действително е най-голямата п♛тка. Ако обаче поне малко е мъжкар, а и като го знаем как обича Клюна, ще бъде много интересно през сезона. Като много по-добър пилот Алонсо според мен лично ще сипе здраво на Тейбъл. Има обаче и друг вариант - с наглите си простотии МШ да си набутва некадърното протеже и да пречи на Лимонсио. Е тогава такъв сезон ни чака, че само си викам дано :laughing:

 

Жоре, ти сега фен на Лимона ли си или фен на Рено? Тая година за кого ще викаш? :laughing:

 

Нашата група преобладаващо подкрепя Фетел (познат като Ветел в некои региони). Лично аз много се надявам и този момък Кубаяши да го гледаме догодина.

 

Каквото и да стане обаче ние пак ще лъхнем към 40-50кг мръвки от скарата заедно със 150-200 литра бира, съответно малки ракийки за Стефчо и салати :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Изобщо не знам откъде ти идва идеята на тебе, ама всеки си има мнение.

 

Стефчо, някога да ти е минавало през ума, че не всичко опира до пари? Случайно да си се замислил по тоя въпрос? Кими ако му беше до това да взима заплатка има една камара отбори, които са готови да му плащат, за да е при тях. Спокойно може да си върти обиколки цял сезон без да се напъва особено и да изкара някой от малките в зоната на точките. Само че не там е идеята. Като пилот с репутация и шампион, той не може да кара за стотинки, нито ще кара в селски отбор. А който иска при себе си шампион, много ясно ще трябва да си плати. А Мкл много ясно че нямат пари да плащат и на Кими и на Циганина. Много нанагорно идва, защото си представям какви цифри се дават на Черния. А Бътън им идва дюшеш - хем евтин, хем сш. Защото всички знаем, че на той, а колата му стана сш. А на Кими мога да му стисна ръката за поредната мъжка посъпка и за това, че отстоява позицията си и не е леке и подлога.

С голям интерес ще следим какво ще става във Ферари. Маса открай време лигави кура на Клюна. Само че Лимонсио не го виждам да играе тая роля. Ако го направи значи действително е най-голямата п♛тка. Ако обаче поне малко е мъжкар, а и като го знаем как обича Клюна, ще бъде много интересно през сезона. Като много по-добър пилот Алонсо според мен лично ще сипе здраво на Тейбъл. Има обаче и друг вариант - с наглите си простотии МШ да си набутва некадърното протеже и да пречи на Лимонсио. Е тогава такъв сезон ни чака, че само си викам дано :laughing:

 

Жоре, ти сега фен на Лимона ли си или фен на Рено? Тая година за кого ще викаш? :laughing:

 

Нашата група преобладаващо подкрепя Фетел (познат като Ветел в некои региони). Лично аз много се надявам и този момък Кубаяши да го гледаме догодина.

 

Каквото и да стане обаче ние пак ще лъхнем към 40-50кг мръвки от скарата заедно със 150-200 литра бира, съответно малки ракийки за Стефчо и салати :laughing:

 

Забравяш две неща. Първо Кими ще получава пари от Ферари. 17 млн ако НЕ кара и 15 млн ако КАРА. За това от Мкл му дадоха 10 млн. Тоест общо 25 млн евро. Еми какво иска Кими, червен килим ли? - курец ;). Всеки тим, с който ще преговаря ще върти и ще сучи около парите ОТ Ферари.

 

Другото нещо е, че от новия сезон Шумахер ще отговаря за серийните Ферарита, а не за нещата на пистата, което е тъпо.

Всеки мислише, че и Кими ще се справи с Маса - ама не стана. Сега историята може да се повтори. Като нищо, стискам палци.

Фетел е всякакъв, много добро момче, но докато не се вапца в червено, няма как да викам за него. Пилотите на ФЕРАРИ са с предимство :rolleyes:

Кобаяши и който и да е японце, ако няма японски тим зад гърба си може да кара ....сърф в Мексиканския залив, но не и болид от Ф1. Същото е и за американските бездарници.

Link to comment
Share on other sites

Хайде, мислете на коя писта ще ходиме да гледаме лайв живот и здраве до година :)?!

 

Аз дочух, че Пилето може да подкара и друга кола освен Ферари за идния сезон :D

Link to comment
Share on other sites

Много си ми интересен с тая лудост по Ферари. Сега ще викаш ли за Лимона тая година? Ами ако Хамилтън го вземат догодина? :laughing:

След Шумахер нямам любим пилот. Сега стискам палци за Фелипе. И се надявам един ден Фетел да седне в червения болид.

Link to comment
Share on other sites

Жоре, ти сега фен на Лимона ли си или фен на Рено? Тая година за кого ще викаш? :laughing:

 

Както казват по новините: "Хубав въпрос, блгодаря, че ме питаш!" :laughing: Аз съм си фен на Рено и ще викам за тях.Още повече, че и Кубица ми е симпатичен като пилот.Немога да кажа, че много го харесвам ама е добър.

 

Няма какво да си кривим душата, че Алонсо ми е любим пилот.Харесвам го и ще викам за него колкото и да са ми антипатични Ферари.Аз още преди 2 години казах, че ще кара там ама на някой им се струваше смешно и невъзможно.Да не говорим, че ако стане СШ и с тях ще докаже, че е най-добрият пилот в момента.Все пак в Макларън си го спънаха "лайняните стрели" заради мангала иначе сега щеше да си е 3-кратен сш.

Link to comment
Share on other sites

Е аз четох, че Шумахер щял да говори с Лука, да му прекрати договора, за да може да отиде да кара, щото все още му се карало доста.

Edited by Dunc
Link to comment
Share on other sites

Някак си не мога да си представя, че на 41 ще иска да кара. Колко ще кара. Сезон, два? Баси та годините на Алгерсуари се равняват на състезателния опит на Шумахер, че дори и няма да стигнат. Много ми е интересно и на мен да видя какво решение ще вземе.

 

Нов слух се появи и той е, че Кими има предварителен договор с Мерцедес за 2011. За 2010 нямал бил право да кара за тим, който е пред Ферари в класирането за сезон 09(пак слух). Да видим. Пропусне ли обаче сезон....

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Е аз разбрах, че на Кими Мерцедес не са се съгласили да изпълнят финансовите му претенции и затова няма да кара при тях. Ако е така тогава каква е лог8иката за по- догодина да му изпълнят?

Edited by Dunc
Link to comment
Share on other sites

Е аз разбрах, че на Кими Мерцедес не са се съгласили да изпълнят финансовите му претенции и затова няма да кара при тях. Ако е така тогава каква е лог8иката за по- догодина да му изпълнят?

 

Мерцедес или Макларън?

Link to comment
Share on other sites

Шуми само за Мерк се спряга ;) за дрийм тийм. Сигурно за Кими иде реч в МакЛарън ама ?!

_______________________

 

Мерцедес (Браун(ХондЯ)) си имат вече одобрен бюджет за 2010 и трябва да се вместят в него, като в него е заложена сегашната заплата на Бътън. Тази година няма да кара за тях пилот с по-висока от неговата заплата.

Догодина (първата в която Бенц ще имат пълен контрол, защото тази не е баш така) нищо чудно да гръмне като атом в адронен колайдер бюджета на Мерцедес (Браун) и това да стане най-скъпия отбор в кервана ;) за това иде реч, че Кими може да кара там 2011.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...