DON_CHEFO Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Стефчо, толкова ли си наивен Мне, ония са много надути. Тима да беше продаден до сега. Да ама не. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Размазах се от кеф Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 (edited) Пилотите на мкл печелят наградата тотев за отпадане в последните обиколки. Първо Мика, сега и левисчо....Ако щете вярвайте обаче на шикана преди Лесмо си казах, ебаси тоя е много в дясно, не настъпа ли боята :) Edited September 13, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Страхотен ден! Прегракнах от викане последната минута Браво на Физикела, браво на Кими (Физикела можеше дори и точка да спечели, но и това е постижение). Стратегията обаче се оказа решаваща и отново по-умният спечели. Отново жалко за Себастиан... Голям цирк между момците в Тойота, направо се хванаха за гушите Похвални думи заслужава и Леонсио, много добро каране. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 (edited) Страхотен ден! Прегракнах от викане последната минута Браво на Физикела, браво на Кими (Физикела можеше дори и точка да спечели, но и това е постижение). Стратегията обаче се оказа решаваща и отново по-умният спечели. Отново жалко за Себастиан... Голям цирк между момците в Тойота, направо се хванаха за гушите Похвални думи заслужава и Леонсио, много добро каране. Фетел докато кара с грешните мотори и за грешния тим - така ще е. Ама така е като няма мениджър. Кой луд ще си одължи договора с отбор като РБР, след като не еднократно е заявявал, че иска да кара за Ферари. Още в началото на сезона казах, че приказката за Браун и за РБР ще свърши. Ето идва и нейния край. Големите отбори лека по лека настъпаха котето по опашката. А който успее да ограничи консумацията на гориво най-много, според мен ще спечели титлата догодина. Аз отивам да се ебавам със сивите хиихихихиихи Edited September 13, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunc Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Eех, ако Кими се представяше така както напоследък и миналия сезон или поне наполовна толкова добре, цена нямаше да има. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Кими винаги е зле в началото на сезона. Предполагам му е прекалено дълъг периода на изтрезняване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
James_Bond007 Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 (edited) Или просто ся излиза от зимния сън от предходната зима.. Edited September 13, 2009 by James_Bond007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gal4enceto Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Браво на Барикело, още повече, браво на Бътън. А за Кими, кара момчето, ама е смотан Хамилтън, жална му майка, не му се радвам, но толкова крив късмет извади днес, че няма накъде, на последната обиколка. Но така е, понякога от напъване стават глупости. Или може би защото си мислеше, че третото място му е в кърпа вързано, та най-накрая русия шушляк обра овациите. Тъпа работа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Няма да говоря много, че ме боли гърлото: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 Найй-важно от всичко е, че мангала се размаза Доволен съм от състезанито, много добре се получи.Кими одари джакпотама ама който и да беше на негово място няма да се откаже я Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakatak_zick Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 еее баси късмета... не е истина ама и вие...по-малко щяхте да се радвате ако кими беше пръв Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 еее баси късмета...не е истина ама и вие...по-малко щяхте да се радвате ако кими беше пръв А вие се радвайте на подаръка И от Нелсиньо Пикет Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Вече с удоволстиве мога да се ИЗСЕРА на титлата на Левис от миналата година. Да го дам и на него и на Флавио и на Саймъндс и на Глок. Със задружни усилия успяха да нагласят шампионата. Флавио и Пад са безработни, а Глок е по-богат. Измиха си ръцете с тия уволнения, но кел файда. Нагласеното състезание си е нагласено. Да им е*а майките пикливи. Официално: Рено уволни скандалните Бриаторе и Саймъндс Отборът на Рено във Формула 1 съобщи официално днес, че босът Флавио Бриаторе и главният инженер Пат Саймъндс вече не се част от тима. Двамата са уволнени, заради нагласеното Гран при на Сингапур миналата година с участието на Нелсиньо Пикет. От Рено обявиха, че няма да правят повече изялвления преди изслушването пред Световния съвет на ФИА на 21 септември в Париж. Тогава ще стане ясно, дали Рено ще бъде изхвърлен от Формула 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 (edited) Аз пък що все си мисля, че онова дресливо лайно Пикет младши не успя да приеме факта, че е не от ранга на истиснки пилот...че това не беше и начина да бъде изгонен от рено, но после цялото семейство се изсраха на Флавио и Рено като отбор, не че съм им фен, но е тъпо по този нещастен начин. Пикет едвали ще си намери хубава работа след този сериал..толкова хубав и ефектен спорт, за жалост много пари играят в него и той наема към небитието... Можем да стискаме палци Алонсо да не е замесен (или да не го замесят ей така от нищото) защото много ме радва като пилот, ще се радвам да го гледам във Ферари, заедно с Маса, Кими и Люис в Макларън.. Edited September 16, 2009 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 (edited) Аз пък що все си мисля, че онова дресливо лайно Пикет младши не успя да приеме факта, че е не от ранга на истиснки пилот...че това не беше и начина да бъде изгонен от рено, но после цялото семейство се изсраха на Флавио и Рено като отбор, не че съм им фен, но е тъпо по този нещастен начин. Пикет едвали ще си намери хубава работа след този сериал..толкова хубав и ефектен спорт, за жалост много пари играят в него и той наема към небитието... Можем да стискаме палци Алонсо да не е замесен (или да не го замесят ей така от нищото) защото много ме радва като пилот, ще се радвам да го гледам във Ферари, заедно с Маса, Кими и Люис в Макларън.. По принцип цялата работа мирише и то адски яко. Предлагат се пак ония глупави имунитети за свитеделстване. Изхода, който мен ме интересува е само 1. Една катастрофа по-малко, победа за Маса - от там и титла. Не ми пука хич нито за Флавио, нито за Рено. И да ги помилват и да ги накажат и да ги наградят - все едно Тестисите на Алонсо залагам, че е знаел. Няма друг вариант. Но И това не е от значение. Edited September 16, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Прав си, при свършен факт вече, въри го печи го, царвула трендафор не става! Аз съм сигурен, че Маса ще се върне повече от амбициран, и ще стане шампион рано или късно, има хляб в него. Да се надяваме всичко да тръгне добре идния сезон с новата кола и бюджети и прочие.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Прав си, при свършен факт вече, въри го печи го, царвула трендафор не става! Аз съм сигурен, че Маса ще се върне повече от амбициран, и ще стане шампион рано или късно, има хляб в него. Да се надяваме всичко да тръгне добре идния сезон с новата кола и бюджети и прочие.. Притеснява ме липсата на дозаражедане и мааалко по-голямата консумация на бензин на двигателя на Ферари. Нещото, за което се моля е падането на хомологацията. Това също е на дневен ред. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Аз почти нямам никакви съмнения, Ферари е шампион следващия сезон Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 (edited) Не е ли малко рано за такива предположения? Edited September 16, 2009 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Много е рано даже. Много зависи кои ще са пилотите. И какви в крайна сметка ще са правилата. Има толкова много неща да се променят преди да се помисли за прогнози Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Притеснява ме липсата на дозаражедане и мааалко по-голямата консумация на бензин на двигателя на Ферари. Нещото, за което се моля е падането на хомологацията. Това също е на дневен ред. Ако ще се борим за икономичност, трябва да се разрешат активните антикрила. Поне да могат да се управляват в зависимост от ъгъла на завъртане на волана Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 (edited) Ако ще се борим за икономичност, трябва да се разрешат активните антикрила. Поне да могат да се управляват в зависимост от ъгъла на завъртане на волана Не мога да схвана какво точно искаш, но в момента предното крило може да се променя ръчно с до 6 градуса май беше, не помня колко пъти в обиколка. Във Форс Индия няма такава екстра, Ф60 има. Това е също един от преблемите на Фисикела, грешното използване на КЕРС и те така. За следващото състезания мисля, че ще е на топ ниво. Алонсо до Валенсия не бил ползвал тази екстра(с промяна на ъгъла на атака). Въпреки, че я има от първото състезание - това са негови думи. Иначе и Доминикали и пичовете работили по 458 Италия казват, че търсят начин да намалят значително консумацията на гориво. инж. Иван Тенчев каза, че от 120 литра в момента, резервоара на следващото Ферари трябвало да е 250 литра. Ебаси цистерната Edited September 17, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Аз не съм и очаквал да ме разбереш Иде реч за притискането (аеродинамичното) - да го има само в завой, където е необходимо, а на правите да го няма. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 (edited) Аз не съм и очаквал да ме разбереш Иде реч за притискането (аеродинамичното) - да го има само в завой, където е необходимо, а на правите да го няма. Нали заради това цвилиха сиви и сини. В крайна сметка нямаше тим освен бившия Спайкър, на който крилата да не шават Та заради това измениха и силата на тестване. То и подвижен под имаше....ама. Забрани, забрани и пак забрани. Майната им на крилата, по-добре да отпуснат гърлата за дифузьорите Edited September 17, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.