Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Сега чак гледах състезанието, понеже в неделя се наложи да пътувам и Фисикела си каза, че ще кара пак за Форс Индия.Ама и да дойде във Ферари все тая според мен.

Link to comment
Share on other sites

Сега чак гледах състезанието, понеже в неделя се наложи да пътувам и Фисикела си каза, че ще кара пак за Форс Индия.Ама и да дойде във Ферари все тая според мен.

От гледна точка на трупането на точки не е все тая, от друга страна, не искам човек обвързан с Мерцедес да има достъп до Ферари, било то и за 1 състезание.

Link to comment
Share on other sites

Италианец, изключителен професионалист, може да кара и дисциплинирано и само за скорост, невероятен на дъжд (всички помним подиума му в Бразилия при оня водопад на пистата).Просто до сега беше карал само слаби коли, сега има шанс да завърши кариерата си по един прекрасен начин.Освен това винаги се е навъртал около Ферари.Имаше даже по едно време уж слухове за взимането му като пилот и той да е надеждата "италианска кола с италианец в нея, шампиони" ама нещо не стана.

_______________________

 

Също така няма да са му извънземни финансовите параметри за 1 състезание само да дойде да кара (и неустойка и заплащане на него), а и Форс Индия имат проблеми с бюджета и може да се окаже, че подиума не е толкова важен за тях, колкото парите на Ферари и това за Ферари в Италия един бърз италианец да кара колата им.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

И политиката на Енцо Ферари при живе - да НЕ наема италианци, заради напрежението върху тях

 

По ББС Доменикали си го каза, няма да дадем на пилот който догодина няма да бъде с нас да кара колата ни и да изтече информация. Така че е или Лука, или някой младок хванат за дългосрочен тестър.

Лука просто си тества... видяхте ли му макс. скорост на правите?

 

на човека, на който е мнението - много му вярвам ;)

 

Аз също мисля така между другото. Особено когато един сив обор вече беше хващан с едни 700 стр.

Link to comment
Share on other sites

А стига бре. Тия сами си плюят в устите. Фисикела щял да кара за Ферари.... :sayjin :sayjin :sayjin :wacko: :wacko: :wacko:

 

Ония милиардер като не се е издължил сега ще трябва Ферари да сбъдва нечии мечти на един застаряващ пилот, успял да пукне гумата на най-големия точно, когато не трябва.

 

Толкова отричания, толкова работи и сега бам. Маса нямал да се връща тоя сезон, остават Кими, Бадоер и Фисикела(за Монца)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Чакам да ми се извиниш за репликите "ти луд ли си, бе" и прочие след като казах, че е по-добре Фиси да кара ;) мисля, че ме подкрепят фактите ;)

Link to comment
Share on other sites

Чакам да ми се извиниш за репликите "ти луд ли си, бе" и прочие след като казах, че е по-добре Фиси да кара ;) мисля, че ме подкрепят фактите ;)

Чакай си. ;) Наистина луд трябва да пусне човек каращ за конкурентен тим пък бил той и ФИ. Не само, че са конкуренти, ами карат с двигател, скорости и КЕРС(от, който се отказаха) на Мкл. Не ги разбирам. Или по-точно е въпрос на пари, понеже мазния индиец дължи пари и са го хванали за топките. "Давай Фиси, Алонсо е все още 2 секунди на обиколка по-бърз от теб" - Канада или Турция, когато бяха съотборници. После успя да преебе състезанието на Шумахер в Бразилия.

 

Излизат и казват, че няма да дадат кокпит на пилот нямащ договор с тях и после го дават на Фисикела....еВах ги в типовете. Кубица би бил доста по-удачен избор, а какво да кажем за водача в ГП2.

 

Освен това от Ферари казаха, че са заебали сезон 09, можеха да пробват с колата на Бадоер нещо за сезон 2010, от рода на никакво дозареждане, махане на КЕРС-а и такива неща дето си ги знаят.

 

Те и за Кими отричаха, че ще кара за Ферари, сега го правят и с Алонсо......

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

"Furthermore we considered what could be his role inside the team in the near future, also taking this year's experiences into account. He will be the reserve driver in 2010.

 

"I want to thank Vijay Mallya and Force India F1 for giving Giancarlo the possibility to cancel his contract in such a happy moment for the team, allowing him to crown his dream as a driver.

 

Ето какво било. Това са пак думи на Доменикали.

 

Тия пичове дето заемат ръковдни постове във Ферари ме изумяват. Нооооо от друга страна и тяхната не е лесна. Чудят се как да разкарат оная яловица Кими, дали Маса ще се оправи, дали Шумахер ще се възстанови, не искат и съвсем зелени пилоти(разбираемо)....та много неизвестни в едно уравнение станаха.

Link to comment
Share on other sites

Чакай си. ;)

Ок, ясно.

 

__________________

 

Последните ти постове...по-добре друг да ги коментира ако въобще има желание, че ще излезе, че се заяждам.

 

__________________

 

Пожелавам си една стълбичка на която да е поне Фиси или Кими - двамата не ми се вярва. Стискам палци и на Сутил да влезе в Топ 6 за Монца, не мисля, че е без шансове.

 

А някой знае ли кога започва трансферния прозорец - т.е. от кога до кога могат да подписват и трансферират или няма ограничения?

Link to comment
Share on other sites

няма трансферен прозорец....просто има заети, не заети места. Примерно в Уилямс, Накджима кара главно заради Тойта.

 

Ясно е, че Кубица и Ник са без работа за сега, Трули е под въпрос, Маса не се знае дали ще е на 100%, Кими водил преговори с Рено...и те така. Докато не се стигне до съгласие. Фетел и Уебър са сигурни, Глок също. Хамилтън 100%, Нико е на 80% в Мкл. Да видим.

 

Сега специално за теб ще ти кажа, че бавния с над секунда и половина Ф2005 в ръцете на Шуми завърши пред ШАМПИОНСКИЯ болид на Фиси от 05-та. Да не говорим за 06-та колко по-назад от Шумахер беше.

 

Отново обаче става дума за пари - Маля дължи кинти на Ферари. Няма къде на майната си да ходи.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

http://www.autosport.com/news/report.php/id/78430

 

Може би обявяването на Алонсо за пилот на Ферари е въпрос на дни вече. Ебаси и Фиси като трети и Бадоер като тестер и Маса и Кими....много пилоти много чудо. Работата ще замирише яко съвсем скоро

Link to comment
Share on other sites

Тя работата е замирисала от началото на сезона :) Въпроса е за неделя имаме ли организация някаква или нямаме. Щото не е важно как мирише формулата, а какво мирише около нея :)

Link to comment
Share on other sites

Вярно ли, пистата която ще се изгражда тук ще е около София? Нали се говореше за морето нещо?

Не съм се интересувал скоро по темата и само дочух, изобщо има ли подписан договор вече..

Edited by bakker
Link to comment
Share on other sites

http://jalopnik.com/5356662/nelson-piquet-...sh-in-singapore Чувам вече как спускат ковчега на Рено в прясно изкопания гроб :) или поне на Флавио :)

 

офф то какви работи се изговориха. че било нарочно, че било решение на Пикет, че ако се анулира състезанието това прави Маса шампион. От друга страна Флавио и Бърни имат футболен отбор ако не се лъжа, абе навързание са като дупе и гащи :laughing:

 

Макси превика Маковете и им лепна шамар, сега Рено са извикани по същата точка 151с от правилника...мога само да стискам палци за първата титла на Фелипе, която заслужаваше в пъти повече :rolleyes:

 

Вярно ли, пистата която ще се изгражда тук ще е около София? Нали се говореше за морето нещо?

Не съм се интересувал скоро по темата и само дочух, изобщо има ли подписан договор вече..

 

аз все още си мисля, че рибата е дълбоко в морето....да видим, да видим. щом мангалите направиха писта на босфора и ние трябва да можем ебаси

 

Тя работата е замирисала от началото на сезона :) Въпроса е за неделя имаме ли организация някаква или нямаме. Щото не е важно как мирише формулата, а какво мирише около нея :)

не знам....ГП на МОНЦА мисля да го гледам в нас с другия Ферарист. Тва е най-важното състезание :rolleyes:

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

да видим, да видим. щом мангалите направиха писта на босфора и ние трябва да можем ебаси

Млади момко, ти изобщо замисли ли се поне малко преди да изпльоскаш горния шедьовър? Айде за ултрасектанството по отношение на кончетата се опитвам да те разбера донякъде. Обаче изобщо даваш ли си сметката каква е разликата във финансовите възможности на т.нар. от теб "мангали" сравнени с тези на нашите нещастни голтаци, които се изхвърлят като ч...я на мокър пясък? Дори ако оставим този скромен факт, можеш ли да осмислиш каква е разликата по отношение на потенциалния пазар между един град от почти 13 милиона и едно село от има-няма два милиона с приходящите от провинцията? Този т.нар. "проект" за изграждане на писта за Ф1 в България е най-голямата кретения, която някога изобщо е идвала в акъла на ненормалници, близки до властта. Аман от простотии. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Млади момко, ти изобщо замисли ли се поне малко преди да изпльоскаш горния шедьовър? Айде за ултрасектанството по отношение на кончетата се опитвам да те разбера донякъде. Обаче изобщо даваш ли си сметката каква е разликата във финансовите възможности на т.нар. от теб "мангали" сравнени с тези на нашите нещастни голтаци, които се изхвърлят като ч...я на мокър пясък? Дори ако оставим този скромен факт, можеш ли да осмислиш каква е разликата по отношение на потенциалния пазар между един град от почти 13 милиона и едно село от има-няма два милиона с приходящите от провинцията? Този т.нар. "проект" за изграждане на писта за Ф1 в България е най-голямата кретения, която някога изобщо е идвала в акъла на ненормалници, близки до властта. Аман от простотии. :bgrin:

Къде бяха тия 13 милиона читаци когато беше състезанието през този сезон? Повече българи от колкото турци имаше. 4 трибуни бяха затворени и замаскирани, така че да не си личи какво става. Това ли са финансовите им възможности и финансовата им мощ. Турската писта е на загуба, няма тестове, няма дявол. Ако не се бъркам тя е отворена само когато има Ф1 и другите поддържащи серии. При нас ако успеят да направят както говориха подгряване на асфалта, то ще печатат кинти и от тестове.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Млади момко, ти изобщо замисли ли се поне малко преди да изпльоскаш горния шедьовър? Айде за ултрасектанството по отношение на кончетата се опитвам да те разбера донякъде. Обаче изобщо даваш ли си сметката каква е разликата във финансовите възможности на т.нар. от теб "мангали" сравнени с тези на нашите нещастни голтаци, които се изхвърлят като ч...я на мокър пясък? Дори ако оставим този скромен факт, можеш ли да осмислиш каква е разликата по отношение на потенциалния пазар между един град от почти 13 милиона и едно село от има-няма два милиона с приходящите от провинцията? Този т.нар. "проект" за изграждане на писта за Ф1 в България е най-голямата кретения, която някога изобщо е идвала в акъла на ненормалници, близки до властта. Аман от простотии. :bgrin:

 

Добре, ще ти построим още една в Канада. Турция ще отпадне до макс. 2 години, унгарците все още не са си подновили договора, в цяла източна Европа оставаме само ние... Вярно, не сме централно разположени като Унгария, та на всички да им е еднакво далеч, ама все пак.

 

 

Чефо, проблемът на турците е в рекламата. Ти като влезеш в Истанбул и не знаеш за какво става въпрос няма как да разбереш, че след 1-2 дена ще има състезание. Рекламите започват едва когато наближиш пистата. По телевизията също - грам реклама няма.

В Унгария беше съвсем различно. Влизаме през Сегед и още от границата на 200 км от Будапеща се почнаха реклами, билбордове, в един Кешкемет, дето е 50 000 човека град имаше плакати по улиците, ама не 1-2, а цели стени.

Просто рекламата му е цаката ;).

Edited by Blitz^^
Link to comment
Share on other sites

Добре, ще ти построим още една в Канада. Турция ще отпадне до макс. 2 години, унгарците все още не са си подновили договора, в цяла източна Европа оставаме само ние... Вярно, не сме централно разположени като Унгария, та на всички да им е еднакво далеч, ама все пак.

 

 

Чефо, проблемът на турците е в рекламата. Ти като влезеш в Истанбул и не знаеш за какво става въпрос няма как да разбереш, че след 1-2 дена ще има състезание. Рекламите започват едва когато наближиш пистата. По телевизията също - грам реклама няма.

В Унгария беше съвсем различно. Влизаме през Сегед и още от границата на 200 км от Будапеща се почнаха реклами, билбордове, в един Кешкемет, дето е 50 000 човека град имаше плакати по улиците, ама не 1-2, а цели стени.

Просто рекламата му е цаката ;).

Аз ли съм виновен за това? Хората, ако мога така да нарека ония просто не са за тоя спорт. Да си правят баклавите и те така :laughing: Дали в Германия, Англия, Италия и т.н бели държави няма реклама? Сигурно със затворени очи могат да стигнат до пистите.

Link to comment
Share on other sites

Къде бяха тия 13 милиона читаци когато беше състезанието през този сезон? Повече българи от колкото турци имаше. 4 трибуни бяха затворени и замаскирани, така че да не си личи какво става. Това ли са финансовите им възможности и финансовата им мощ. Турската писта е на загуба, няма тестове, няма дявол. Ако не се бъркам тя е отворена само когато има Ф1 и другите поддържащи серии. При нас ако успеят да направят както говориха подгряване на асфалта, то ще печатат кинти и от тестове.

 

 

Просто рекламата му е цаката ;).

 

 

Аз ли съм виновен за това? Хората, ако мога така да нарека ония просто не са за тоя спорт. Да си правят баклавите и те така :laughing: Дали в Германия, Англия, Италия и т.н бели държави няма реклама? Сигурно със затворени очи могат да стигнат до пистите.

 

Много сте ми умнички двамцата. С реклама ще избием рибата, нали? При толкова много акъл имате ли си представа евентуално каква е разликата между това да въртиш волана на асфалта и това да направиш печеливша инвестиция в момент, в който голям брой от въпросните писти са губещи и се отказват и то на пазари светлинни години преди нашия? Как си представяте намирането на средствата за тази инвестиция в ситуацията в момента и още по-задълбаващата се криза? От кой облак се очаква да паднат кинтите? Как ще се изплаща тази инвестиция в държава, която няма никакъв пазар, нито инфраструктура, нито положение, които да благоприятстват потоци с посетители от традиционните за този спорт страни?

Лудост, безумие и пълен кретенизъм. Това е реалното разумно определение за този "проект". Единственото, което обяснява ентусиазма на подбудителите е, че евентуално се надяват чрез тази схема да източат смело и безотговорно за пореден път държавата. Все пак да не забравяме с кой партиен функционер е много близък организатора на простотията. Надявам се обаче смяната на властта да им е попарила сериозно мераците и изобщо възможността да придвижат тази глупост.

Link to comment
Share on other sites

Много сте ми умнички двамцата. С реклама ще избием рибата, нали? При толкова много акъл имате ли си представа евентуално каква е разликата между това да въртиш волана на асфалта и това да направиш печеливша инвестиция в момент, в който голям брой от въпросните писти са губещи и се отказват и то на пазари светлинни години преди нашия? Как си представяте намирането на средствата за тази инвестиция в ситуацията в момента и още по-задълбаващата се криза? От кой облак се очаква да паднат кинтите? Как ще се изплаща тази инвестиция в държава, която няма никакъв пазар, нито инфраструктура, нито положение, които да благоприятстват потоци с посетители от традиционните за този спорт страни?

Лудост, безумие и пълен кретенизъм. Това е реалното разумно определение за този "проект". Единственото, което обяснява ентусиазма на подбудителите е, че евентуално се надяват чрез тази схема да източат смело и безотговорно за пореден път държавата. Все пак да не забравяме с кой партиен функционер е много близък организатора на простотията. Надявам се обаче смяната на властта да им е попарила сериозно мераците и изобщо възможността да придвижат тази глупост.

Мен не ме интересува кой как мисли да източи кинтите. В БГ таксата за един зимен тест ще е много по-малко от такъв в Испания, ако имат и подгряване на асфалта както казваха - ВОАЛА.

Другото. Пистите замряха защото Бърни искаше над 100 млн ли бяха на Канада......не помня цифра, но беше страшно голяма, а една писта печели от билети, понеже дЕдо Бърни прибира другото. Той не е прост и за това е милиардер. Дадоха му правата върху Ф1 за 100 години и сега си вее байряка и за това Ф1 отива към Азия и към ония с чалмите, дето където дупнат и нефт вадят - щото кихат кинти.

 

Специално за пистата в Турция. Не може да бъде отворена 1 или 2 седмици беше за цяла година и да е на печалба. Нека да са си 13 млн милЬОНа.

Link to comment
Share on other sites

Мен не ме интересува кой как мисли да източи кинтите.

Отлично! Няма какво повече да говорим тогава. А иначе Бърни наистина не е прост и ще си вземе своето при всички положения. В този случай става кристално ясно кой е простия и кой гарантирано ще духа супата ако тази глупост се осъществи.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...