Harlem Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 ... Абе не съм от най-големите разбирачи но на Льо Maн не са ли точно дизелите където ролират в най големите класове.Мисълта ми е че тези двигатели са с някав неразкрит потенцял поне мен ме кефят и трябва повече да навлизат в спортовете Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Може би щото това е ендюрънс рейсинг?И малко дизела разхода му е нисък?????Пък и да не говорим, че за дизелаците има някои преференции Да поясня само, малък разход, малко пит-стопове, т.е. повече време на пистата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 (edited) Вие видЕхте ли новите отбори. Искам да ви видя как ги гледате в захлас не че нещо ама Алонсо и Кими казват, че не искат да са част от ГП3 с тия смешни отбори. Ама е за това става въпрос... Шамарсянка твърди, че Ф1 трябва да се гледа заради спорта. Еми като се махнат Ферари, Рено, Тойота, Ред Бул, БМВ, то няма да е Ф1, а ГП3 серии... Отново ще направя аналогия с футбола -> гледам Премиър Лийг, защото там е най-класният и красив футбол, както Ф1 трябва да е каймака на каймака на моторният спорт. Ако Премиър Лийг се превърне в "А" ПФГ, няма да го гледам ей така "за спорта". Edited May 21, 2009 by evil_smith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harlem Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Може би щото това е ендюрънс рейсинг?И малко дизела разхода му е нисък?????Пък и да не говорим, че за дизелаците има някои преференции Да поясня само, малък разход, малко пит-стопове, т.е. повече време на пистата Ако се замислиш и това не е лошо според мен не са тръгнали да ги развиват още тези двигатели а пък и това е спорт търпи развитие ако всичко е както искаме и се задържи само така пак ще ти доскочее и тогава ще плюем защо няма промени а и недей да забравяш че всичко на този свят е пари... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 21, 2009 Author Share Posted May 21, 2009 Офффф: Стига сте хвалили тея нафтови печки от Льо Ман. "Газта е за готвене, нафтата е за топлене! Колите се карат на бензин!" Дизеляците са напред заради бонусите които ползват.Нека да са 2.5 Турбо Бензин срещу 2.5 Турбо дизел да видим коя ще финишира по-напред. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Жоре да не би цистерна с нафта да е блъснала челно реното, та такава омраза към нафтовите печки? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 "Газта е за готвене, нафтата е за топлене! Колите се карат на бензин!" Много мъдрост има събрана в тея думи :Д. Така е, квото и да си говорим :Д. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Не е ясно кой какво го е блъснало, но новите Т бензини напълно обезмислят покупката на дизел, освен ако не ви трябва за влекач на караваната, 4х4 и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 22, 2009 Author Share Posted May 22, 2009 (edited) Нищо не ме е блъснало.Просто ми е дошло до гуша всеки да сравнява атмосферен двигател бензин срещу същият дизел ама турбо....Много ясно, че турбото ще върви повече, а по призюмция е по икономичен.Ама както казах нека сравняваме един и същ литраж, с едно и също налягане на турбината, турбо бензин ВС турбо дизел.Нафтовата печка няма ама никаф шанс. Edited May 22, 2009 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Офффф: Стига сте хвалили тея нафтови печки от Льо Ман. "Газта е за готвене, нафтата е за топлене! Колите се карат на бензин!" Дизеляците са напред заради бонусите които ползват.Нека да са 2.5 Турбо Бензин срещу 2.5 Турбо дизел да видим коя ще финишира по-напред. В момента вдигат малко максималното тегло на нафтовите отбори и още една лека рестрикция, щото нещата се обезмислят. Техния въртящ момент е убийствен сравнен с тоя на бензинките и може да се стигне до отказване Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Офффф: Стига сте хвалили тея нафтови печки от Льо Ман. "Газта е за готвене, нафтата е за топлене! Колите се карат на бензин!" Дизеляците са напред заради бонусите които ползват.Нека да са 2.5 Турбо Бензин срещу 2.5 Турбо дизел да видим коя ще финишира по-напред. Те Ауди щото са бати балъците, за това няма кой да ги свали вече почти десетилетие от най-високото място на сълбицата. Тъпите Пежа пък и те да минат на HDI... ц-ц-ц-ц-ц няма да слушат мистър акъл а.к.а. Йозко, ами се мъчат горките. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 23, 2009 Author Share Posted May 23, 2009 Те Ауди щото са бати балъците, за това няма кой да ги свали вече почти десетилетие от най-високото място на сълбицата. Тъпите Пежа пък и те да минат на HDI... ц-ц-ц-ц-ц няма да слушат мистър акъл а.к.а. Йозко, ами се мъчат горките. Да те пък слушат всезнаешият фантом дето е много отворен на компа, а пък на живо го е страх да си покаже нослето. Не че нещо ама и преди съм казвал, така всеки може да търди, ама трябват доказателства.Например така обичаните ви Ферарита що не са атмосферен дизел, а ги правят атмосферка бензин?Нали е много "спортен" дизела.Един литраж, една и съща надувка на турбото бензин срещу дизел нафтовата печка няма никаф шанс. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Хейтърченца, къде сте? "Рейнмастъра" ще тръгва 16-ти. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
more Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Утре ще викам за Кими и Ферари, че е време вече за промяна. Рейнмастъра утре ако няма по-големи инциденти, че да се предвижи напред му давам около 9 то 10 то място пък знае ли се може и да хванем някакви точки. Утре пак ще се въртят и без СК няма да мине сто процента. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Утре ще викам за Кими и Ферари, че е време вече за промяна. Рейнмастъра утре ако няма по-големи инциденти, че да се предвижи напред му давам около 9 то 10 то място пък знае ли се може и да хванем някакви точки. Утре пак ще се въртят и без СК няма да мине сто процента. ако е сухо - много голям оптимист си Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
more Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 В монако може да не се изпреварват но стават големи размествания когато има инцидент, а такъв утре ще има въпроса е само къде и кога, то няма значение дали си зад една или десет по-бавни коли, еднакво прецакан си защото не може да се изпреварва. Иначе ако утре старта мине наред мисля, че Бътън ще поведе, Ферари са бързи но все пак са жертвали за сметка на горивото. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Добре ли виждам? Да не би заспалият кон най-после да се събужда? Ха дано... Много хубаво ми стана като разбрах как се е разбило цигането, някак си ми оправят настроението такива моменти... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Излезнаха ли килограмите някъде? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Излезнаха ли килограмите някъде? Number Car Driver Weight [kg] 01 McLaren Mercedes Lewis Hamilton 645.5* 02 McLaren Mercedes Heikki Kovalainen 644.0 03 Ferrari Felipe Massa 643.5 04 Ferrari Kimi Raikkonen 644.0 05 BMW Sauber Robert Kubica 696.0* 06 BMW Sauber Nick Heidfeld 680.0* 07 Renault Fernando Alonso 654.0 08 Renault Nelson Piquet 673.1* 09 Toyota Jarno Trulli 688.3* 10 Toyota Timo Glock 700.8* 11 STR Ferrari Sebastien Bourdais 699.5* 12 STR Ferrari Sebastien Buemi 670.0* 14 RBR Renault Mark Webber 646.5 15 RBR Renault Sebastian Vettel 631.5 16 Williams Toyota Nico Rosberg 642.0 17 Williams Toyota Kazuki Nakajima 668.0 20 Force India Mercedes Adrian Sutil 670.0* 21 Force India Mercedes Giancarlo Fisichella 693.0* 22 Brawn Mercedes Jenson Button 647.5 23 Brawn Mercedes Rubens Barrichello 648.0 В монако може да не се изпреварват но стават големи размествания когато има инцидент, а такъв утре ще има въпроса е само къде и кога, то няма значение дали си зад една или десет по-бавни коли, еднакво прецакан си защото не може да се изпреварва. Иначе ако утре старта мине наред мисля, че Бътън ще поведе, Ферари са бързи но все пак са жертвали за сметка на горивото. я пак Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 (edited) Да те пък слушат всезнаешият фантом дето е много отворен на компа, а пък на живо го е страх да си покаже нослето. Не че нещо ама и преди съм казвал, така всеки може да търди, ама трябват доказателства.Например така обичаните ви Ферарита що не са атмосферен дизел, а ги правят атмосферка бензин?Нали е много "спортен" дизела.Един литраж, една и съща надувка на турбото бензин срещу дизел нафтовата печка няма никаф шанс. Който е трябвало ме е видял, снимка имам и в профила, друг е проблема, че уча на другия край на България и нямам възможност да идвам на срещите уговорени по никое време... А ти продължавай да се пънеш да докажеш колко са прости тези с дизелите... Ауди те опровергават с дела. Edited May 23, 2009 by evil_smith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
more Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 я пак еми: Ferrari Kimi Raikkonen 644.0 Brawn Mercedes Jenson Button 647.5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 23, 2009 Author Share Posted May 23, 2009 (edited) От първите 10 на всеки му стана ясно кои са с най-много гориво.Ще видим как ще се развият нещата утре. Надявам се с новите правила да стане поне някво състезание, в което няма да заспя.Коментаторите като вземат да обесняват, че това било най-интересното състезание...Ако съм на яхтите и щипа курволяка по задника и покрай мен хвърчат булидите с бясна скорост може да е интересно, но като цяло си е тъпо. Който е трябвало ме е видял, снимка имам и в профила, друг е проблема, че уча на другия край на България и нямам възможност да идвам на срещите уговорени по никое време... А ти продължавай да се пънеш да докажеш колко са прости тези с дизелите... Ауди те опровергават с дела. Хората са си го казали: "Който иска намира начини, който неиска намира причини". Преди си имал възможност да дойдеш когато учише в търговската ама не си се появявал.Хайде да не е тук при Виден ами и в Екстаза се събирахме и пак сигурно тогва беше всяка седмица в Свищов? Иначе ако бяха толкова бързи атмосферките дизел, едва ли във Формулата щяха да са бензинки. Edited May 23, 2009 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 (edited) И аз подкрепям, че със сегашните болиди, а и предните Монако е далеч от "най-интересното" състезание за сезона. _____________________________________ За нафтовото отопление - Еми какво да си говорим, разпределението на въртящия момент като крива е доста различно от бензинките.Като чисти атмосфери губи от бензина и като трубина губи от бензина, НО при равни други условия.Без разни преференции за тоя и за оня.Все тая. Edited May 23, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 (edited) Хората са си го казали: "Който иска намира начини, който неиска намира причини". Преди си имал възможност да дойдеш когато учише в търговската ама не си се появявал.Хайде да не е тук при Виден ами и в Екстаза се събирахме и пак сигурно тогва беше всяка седмица в Свищов? Иначе ако бяха толкова бързи атмосферките дизел, едва ли във Формулата щяха да са бензинки. Да, айде тръгвам след 15 минути, за да съм сутринта в Пловдив, утре ще гледаме състезанието и тръгвам пак за Свищов, понеже в понеделник имам оформяне текущ контрол. До края на седмицата трябва да заверя книжката, на първи имам контролно по Маркетинг, а ден след това и оформяне на текущ контрол. Семестъра свършва на 5. изпитите започват на 10 и са през седмица до същата дата юли. Ти ако можеш хем да учиш, хем да пътуваш по 270 км, аз предпочитам да заложа само на първото... Ама на теб ти е лесно с университета в същото село да разпределяш времето на другите. И бъди спокоен, се ще се видим, тогава да видя какво имаш да ми го казваш лице в лице. Пък ако вече премираш, обади ми се да се разберем имаш ми скайпа. Edited May 23, 2009 by evil_smith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 23, 2009 Author Share Posted May 23, 2009 Хайде сега да не се жалваме кой колко е зает.Аз сега си пиша дипломната работа, ходя до университета по 2 пъти на ден да предавам кви ли не документи за стипендията, ходя на работа да печеля пари, помагам на баща ми с работата на вилата, до нас има строеж и постояно минават някви майстори през двора и трябва да ги следя и кво ли не...Всеки е зает, но както казах и преди си имал възможности.Не конкретизирам точно за сега.Както и да е живи и здрави да сме. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.