DON_CHEFO Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Както казах аз съм в карантина до 8-ми май. Щото ...щото не искам баш на края да се прецакам. Ще отложа гледането и дръпките за друг път Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 22, 2009 Author Share Posted April 22, 2009 Аз също съм навит за събиране за следващото състезание. Даже с удоволствие бих седнал на една маса с вивко и смит да си поговорим по човешки, а не по форумски. Пък после може и да накажа на Чефо Пунтото. Няма такава опасност фантома смит да се появи така, че споко. Всеки ще си гледа по единично Иначе и новото Ферари в Испания няма да стане много бързо, защото какво и да е колата е правена за старият дифузьор.Дори да стане бърза най-големият проблем обаче с издражливостта си остава. ФИА дърпа ръчната, защото никой няма да дава пари да гледа как няколко коли си карат 1 след друга вместо да се състезават.За това са промените, защото спорта трябва да е състезание не автоизложение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Ако кажете нещо може да организираме за неделя. Ние сме навити. Отворени сме за предложения Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 Кими е утайка - разбирай го както искаш. Много "умно" изказване, няма що... Добре че е тази утайка да вземе най-после точки през 2009 за колосално излагащия се отбор на Ферари. Откакто го няма и Жан Тод резила е страшен, в неделя отново резил в бокса с предна лява на Кими. Липсва организатор, липсва координация явно. Тази година по-зле и от миналата. Дано оттук насетне се разкара каръка и дано г-н Тейбъл си поразмърда некадърния гъз. Не че ми липсва, но отборът все пак има двама пилоти. Рос Браун както е тръгнало ще напише история този сезон и ще има защо. Сивите мошенници и тях никакви ги няма, а и каквито и опити да правят да ги има явно пак са свързани с нечестни деяния. Поне изненадани няма по въпроса. Последното състезание бе крайно интересно и смятам, че все по-интересно ще става занапред. Един поздрав за всички фенове, барабар и с хейтърите ТУК Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 (edited) Отново милостиня за мкл както преди две години. Писна ми вече. Оттърваха се с потупване по рамото. Тва на нищо не прилича. Edited April 29, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Много "умно" изказване, няма що... Добре че е тази утайка да вземе най-после точки през 2009 за колосално излагащия се отбор на Ферари. Откакто го няма и Жан Тод резила е страшен, в неделя отново резил в бокса с предна лява на Кими. Липсва организатор, липсва координация явно. Тази година по-зле и от миналата. Дано оттук насетне се разкара каръка и дано г-н Тейбъл си поразмърда некадърния гъз. Не че ми липсва, но отборът все пак има двама пилоти. Да караме подред. Утайката получава 50 милиона заплата за да се състезава, не да ми яде сладоледи. Мен точки не ме блазнят. Искам победи. Така че не ми пука дали след 4 старта ще имаме 3 точки 10 точки или 0 точки. Щом не са над 30 и не водим в шампионата - не ми пука, а и с този болид - толкова. Откакто го няма Жан Тод имаме 3 титли за 2 години, което си е повече от 66% успеваемост. Да, той, Шумахер и Браун липсват на Ферари, но никой не е вечен и не ръководя аз тима. Оплачи се на Лука. Дъ тейбъл отново ще завърши преди Райконен в края на сезона... бъди 100% сигурен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Утайката получава 50 милиона заплата за да се състезава, не да ми яде сладоледи. За да се състезава някой адекватно, трябва да има ПОНЕ изправен болид. Сивите мошеници например го доказват вече втори сезон поред. Нашият отбор е с по-лоша бракма от миналогодишната - факт! Относно сладоледа - не помня да са го забранявали от ФИА. Кими е мъжкар, а не спек и плужек и винаги ще бъде най-големия в това отношение. Дъ тейбъл отново ще завърши преди Райконен в края на сезона... бъди 100% сигурен. Туй ще го видим в края на сезона. Аз съм убеден в обратното. Но нямам навик да приказвам предварително. (Все още чакам тъпака Тейбъл да изпревари поне ВЕДНЪЖ Циганина) ----------------------- Стефчо, аз също нямам думи: Отборът на Макларън-Мерцедес във Формула 1 получи условно наказание за дисквалификация за три състезания, заради "лъжливия скандал", ....... Примерен аналог: Мунчо Кънчев получи условно смъртно наказание... Пълен смях и резил. Дори и смислена фалшива присъда не могат да измислят... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 (edited) В интерес на истината и на мен Кими ми е по-симпатичен от Маса.В Маса го има онова мелодраматичното от латино сериалите.Рев при победа, рев при загуба...ай сиктир.Кими си е баш като класическите пилоти, едно и също поведение без оглед на обстановката около него, некви ги вали дъжд, той си яде сладолед...непукист от класа.Е това ми харесва и в старите състезания, онези мъже излизат всеки път с опастност за живота си - несравнимо по-голяма от днешната - а на лицата им има щастие, цинизъм, безразличие към нея...това е моторспорта, спорт на индивидуалностите, на еготата, на характерите. Този сезон от към непредсказуемост и състезателност много ми харесва.Различни отбори, много шансове за победа.Това е за предпочитане от колкото да гледам как Ферари маже без дори служебна конкуренция.Да, аз съм от Ферари ама е едно да СШ по бокс тежка категория и да се подвизаваш на Олимпиадата при аматьорите.Тръпката не е същата като няма конкуренция.Не си спомням кой точно беше изказал благодарност в едно интервю именно на най-големия си противник точно, защото в тяхното единоборство е изпъкнал гения и на двамата. А следващото състезание от колко ще е?Че хич не следя и последните две на късмет ги хванах да гледам. ___________________________________________ Аналога ти е неверен.Правилния би бил: Х получи условна присъда от 3 години, за убийство Edited April 29, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 (edited) Марката Ферари не е купчина ламарина.Ако не го разбираш, то няма смисъл да говорим.Личностите си отиват, идеите живеят.Това е общо взето. И аз си нямам фаворит, но определено Кими и Фетел са ми малко по-симпатични от другите.Колкото до Люис, него още от по-долните серии не мога да го гледам.Има нещо крайно неприятно и в стила му на поведение и в карането му на пистата.Всякаш всички са му длъжни да се съобразяват с него...ама може и аз да съм кривия, де. Последно да ми е бил приятен пилот...ами Себастиян Льоб.Щастлив съм, че съм му съвременник и имам възможност да следя кариерата му.Още от Супер 1600 показваше, че е нещо много различно. Дано Фетел избере пътя на себеутвърждаването, а не да потъне в корпоративните води - както стана със Себастиян Борде, който според мен е много добър пилот( поне като го гледах в САЩ 2-3 години как кара ). _____________________________________________ Всъщност сега се сетих, за мен Алонсо и Люис са идентични като поведение и превземки, просто Алонсо си позволява по-открито поведение. Винаги съм съжалявал и за Дейвид Култард, но той имаше нещастието да кара в ерата Шумахер. Edited April 29, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Аналога ти е неверен.Правилния би бил:Х получи условна присъда от 3 години, за убийство Пообмисли го още малко. Всъщност сега се сетих, за мен Алонсо и Люис са идентични като поведение и превземки, просто Алонсо си позволява по-открито поведение. Винаги съм съжалявал и за Дейвид Култард, но той имаше нещастието да кара в ерата Шумахер. Алонсо е класи над Циганина, не го обиждай! Алонсо е кадърен и ЧЕСТЕН пилот. Също така е скромен и възпитан. Мангала няма нито едно от тези качества - нагъл тип на и извън пистата, досущ като връзкар в казармата. Тази година се видя точно какъв пикльо е в действителност и как една лъжа не може да прекара без да го разберат и първолаците наоколо. Ето пример за истинска утайка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 3 състезания = 3 години( по-скоро 3 месеца ама айде ) Изкарване от моторспорта под шапката на ФИА = на смъртно накаразание Не ме карай да обмислям Интересен е довода който са изтъкнали( не го знам ) да не накажат ЮЛ вече в рецидив относно нарушение на общи правила на организацията в която членува...поне юридически ще е интересно. Алонсо и да го харесваш и да не го харесваш не променя факта, че крайно често се държи като ощипана госпожица и рева цял сезон как в МакЛарън не му обръщали достатъчно внимание.А думите "кадърен" и "честен", още повече и класи над Люис...не сме на едно мнение.Люис Хамилтън определено има изкл. качества на пилот, но те са придружени и от още други неща, които на мен лично не ми харесват. Пък и май за тази седмица ни бяха обещали сериозен прогрес от Рено, да видим. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Лично аз се моля Алонсо да не премине във ферари. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Не разбирам как може да бъдете фенове на купчина ламарина и купчина технологии...Къде остава ЧОВЕШКИЯ фактор??? Преди 20-на год. бях Сен-ист, без значение в кой отбор е, след това станах Шумахер-ист също без значение на отбора...щото това са пичовете дето правят Формулата...разни Кимита, Алонсовци, Маси, Столове не могат да са от същата класа. Вече 3-та год. си нямам фаворит и гледам просто по навик, но май Фетел ще ми е следващия любимец Всеки гледал по един път филма за Енцо Ферари е почти задължен да бъде фен на МАРКАТА. Няма смисъл от разтягане на локуми. 60 години на върха във всички моторни спортове където са взели участие. 60 години без прекъсване във Ф1. Другите могат единствено да завиждат и да мълчат с наведени глави Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 3 състезания = 3 години( по-скоро 3 месеца ама айде )Алонсо и да го харесваш и да не го харесваш не променя факта, че крайно често се държи като ощипана госпожица и рева цял сезон как в МакЛарън не му обръщали достатъчно внимание.А думите "кадърен" и "честен", още повече и класи над Люис...не сме на едно мнение.Люис Хамилтън определено има изкл. качества на пилот, но те са придружени и от още други неща, които на мен лично не ми харесват. Не става въпрос за това дали харесвам Лимона или не. Факт е обаче, че е спортсмен и кадърен пилот. Също така и опитен. При сивите бухали имаше защо да се сърди човека, защото му е*аха майката за сметка на Циганина. Аз ако бях на него щях да саботирам отбора, тъй като дефакто друго не може да се направи (освен да се оплаква човек и да става за резил). Подобно нагло налагане на любимия мангал на Гнома не се е виждало откак държеше чорката на Клюна насам. Относно Циганина - едно и също говорим. Че е добър пилот - добър е, но е ТОТАЛЕН боклук. Лично аз се моля Алонсо да не премине във ферари. Аз не виждам такива шансове... Ако подобна глупост се случи ще е тотален панаир. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Чакай сега, понеже не можеш да биеш някой като времена и представяне в тренировки и сезона - 5 пари не давам дали с Рон са гаджета - шанса ти е да орешев света?Pronto!??!Аз така не ги виждам нещата.Ако беше толкова коректен, добър и профисионалист щяха да изберат него вместо Марк Уебър за председател на организацията/асоциацията на пилотите.За Уебър да кажем, че е изкл. професионалист, че си върши работата и гледа благото на отбора, да.Като е толкова принципен Алонсо за какво бяха тия натискания с МакЛарън, после на Ферари и накрая по милост пак в Рено?Това за теб позицията на един принципен и морален човек ли е?Да плюеш на хората с които работиш?Вътрешните дразги са едно, да ги правиш достояние на всички е друго. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Съгласен съм с това. Аз обаче говоря предимно за изявите на Алонсо на пистата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 (edited) Не става въпрос за това дали харесвам Лимона или не. Факт е обаче, че е спортсмен и кадърен пилот. Също така и опитен. При сивите бухали имаше защо да се сърди човека, защото му е*аха майката за сметка на Циганина. Аз ако бях на него щях да саботирам отбора, тъй като дефакто друго не може да се направи (освен да се оплаква човек и да става за резил). Подобно нагло налагане на любимия мангал на Гнома не се е виждало откак държеше чорката на Клюна насам. Относно Циганина - едно и също говорим. Че е добър пилот - добър е, но е ТОТАЛЕН боклук. Аз не виждам такива шансове... Ако подобна глупост се случи ще е тотален панаир. Алонсо и Сантандер са с единия крак във Ферари. Според слух(а може и да е факт). Когато са искали Алонсо за Торо Росо ли беше или за Ред бул са го искали и за 2010 ВКЛЮЧИТЕЛНО, а той е отказал с думите: "За 2010 имам договор". Въпроса е с кой. Има слухове и за Фетел. ИНГ са на път да се оттеглят от Ф1, а с тях и Рено ДА ВИДИМ 3 състезания = 3 години( по-скоро 3 месеца ама айде )Изкарване от моторспорта под шапката на ФИА = на смъртно накаразание Не ме карай да обмислям Интересен е довода който са изтъкнали( не го знам ) да не накажат ЮЛ вече в рецидив относно нарушение на общи правила на организацията в която членува...поне юридически ще е интересно. Алонсо и да го харесваш и да не го харесваш не променя факта, че крайно често се държи като ощипана госпожица и рева цял сезон как в МакЛарън не му обръщали достатъчно внимание.А думите "кадърен" и "честен", още повече и класи над Люис...не сме на едно мнение.Люис Хамилтън определено има изкл. качества на пилот, но те са придружени и от още други неща, които на мен лично не ми харесват. Пък и май за тази седмица ни бяха обещали сериозен прогрес от Рено, да видим. Не може да си изтриеш ръцете с човек работил за Мкл преди Луисито да е бил в тестисите на баща си . А той да излезе по чист от сълза на девственица. Все едно аз съм говорил по радиото, а не той. Докато се разхождах в падока на пистата в Бахрейн, като в кошер се говори по няколко много важни за Формула 1, които обаче засега са само слухове и спекулации. Но пак повтарям - доста упорити и натрапчиви - и затова и реших да ги споделя този път с вас. Първо на един от брифингите на Ферари Джанатан Леджърд от ВВС попита до мен италианците дали наистина Кими ще си тръгва от Ферари още след края на сезона. Те са почти убедени в това, което бе силно впечатляващо. В същото време твърденията, че Фернандо Алонсо вече е подписал със Скудерията пък говорят, че и вторият упорит слух вероятно е верен. А именно: че Рено се тръгват със сигурност от Формула 1, ако не се намери нов голям спонсор от калибъра на ING. Засега подобна перспектива няма и Флавио Бриаторе е видимо доста раздразнен, когато някой го попита нещо за пари - неговите собствени, тези на тима или тези от телевизионните права на Браун, които ще бъдат обсъждани във FOTA. Шефът на Ред Бул Кристиян Хорнер се опита да успокои темата, като каза, че засега неговият тим остава с мотори Рено, но наистина се водят разговори и с Мерцедес. Пак във връзка с Рено усилено се говори, че Нелсън Пикет вероятно има още 1 или 2 състезания преди да бъде заменен от тестпилота Ромен Грожан или от Александър Вурц, независимо че той в момента се води трети пилот в Браун. Вурц има огромен опит и Бриаторе искал да го ползва в развитието на колата. В падока срещнах стария си приятел Стивън Райт, който след 20 години работа в Макларън сега е облякъл екипа на Ферари. Първо разбира си ми разказа за новия си живот в Италия, за това, че семейството му е щастливо в Емилия Романия и за това, че двата тима са като ден и нощ. След това обаче преминахме на клюките и той ми каза в прав текст, че Рено си тръгва при всички случаи. После говорихме за сезона, Ферари и т.н. и друго, което също силно ме впечатли, бе фактът, че според него промяната в правилата е била изключително наложителна, за да се спаси спортът. - Уилямс трябва да спечелят състезание, за да се спасят и стабилизират и останат в спорта, Тойота също - ако искаме да останат, трябва да спечелят - твърди Стивън. Още една любопитна тема е какво ще стане с Мерцедес, ако Макларън бъдат отстранени дори за 1-2 състезания от ФИА. Много колеги са на мнение, че всъщност това ще е удобен претекст Мерцедес да продаде дела си в отбора и да остане само доставчик на двигатели, от които да печели в тежки времена. По-малко смятат, че германците ще изкупят целия тим и ще му сложат немско ръководство. Какво от всичко това ще излезе вярно, повярвайте ми, е трудно да се каже, но пък е интересно, нали. Ето това е чул в Бхарейн Иван Тенчев Ето и за Алонсо: "Now I can say it: he was interested, but made it clearly understood that he saw 2009 only as a transitional year, because he already knew what he would be doing in 2010," Berger said in an interview with Germany's Sport Bild. "Surely it's Ferrari," the Austrian winner of ten grands prix added. Edited April 30, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 FIA confirms UKP40m budget cap for 2010Публикувана на: Thu, 30 Apr 2009 10:54:17 GMT FIA confirms Ј40m budget cap for 2010 By Edd Straw Thursday, April 30th 2009, 10:54 GMT The FIA has announced that Formula 1's cost cap will be increased to Ј40 million when it is introduced next season. The original figure mooted was Ј30 million, but has been revised upwards following consultation with Formula 1 teams instigated by FIA president Max Mosley last week. The FIA confirmed that the budget cap would run from January 1 to December 31, with the Ј40 million figure covering all team expenditure, with certain exceptions. Most notable among these is that engine costs will not be included in the budget capped expenditure for 2010. Also excluded from the budget cap are marketing and hospitality, driver pay, fines and penalties imposed by the FIA, anything that teams can demonstrate has no influence on its on-track performance and dividends paid from profits relating to participation in the championship. The FIA will allow those teams that sign up to the budget cap to have increased technical freedom to make it easier to compete with the uncapped teams. This includes adjustable front and rear wings as well as an engine that can run without a rev limit. In addition, the budget cap teams will be allowed unlimited testing outside of the racing season, and will not be restricted by the wind tunnel scale and speed stipulations The budget cap will be monitored by a new Costs Commission that will be set up to ensure that teams are adhering to the regulations. A chairman and two commissioners will be appointed to the body by the WMSC for a term of three years. It was also stipulated that one of the commissioners should be an expert in finance and the other someone with high-level experience in motor sport. The governing body also annouced that the maximum number of cars permitted to enter the championship has been increased to 26, from 24. Международната автомобилна федерация (ФИА) обяви официално бюджетен таван от 40 милиона британски лири за сезон 2010. Първоначалното решение на управниците бе за лимит от 30 милиона, но размерът на сумата бе ревизиран след разговори с представителите на отборите и президентът на ФИА Макс Мозли миналата седмица. Ограниченията за следващия сезон влизат в сила от 1-и януари 2010 година и ще останат в сила до 31-и декември същата година. Във финансовата рамка няма да влизат разходите по развитието и производството на двигателите или тяхното закупуване. Разходите, които не влияят пряко на представянето на отборите на пистата като: маркетинг и медицинското обслужване, заплати на пилотите и наложени глоби също остават неограничени. ФИА също така ще разреши значително повече техническа свобода на отборите, който подпишат решението за бюджетен таван. По този начин те ще имат предимство пред останалите с отпускането на неограничен брой изпитания извън сезона, регулируеми предни и задни крила, двигатели развиващи повече обороти, неограничено време в аеродинамичните тунели. Спазването на бюджетния таван ще бъде следено от новосформирана комисия. Друго ново решение е промяната на максималния брой болиди имащи право на участие в Гран при, като от 2010 година те ще бъдат 26 вместо досегашните 24. Refuelling ban confirmed for next season Публикувана на: Thu, 30 Apr 2009 11:03:35 GMT Refuelling ban confirmed for next season By Pablo Elizalde Thursday, April 30th 2009, 11:03 GMT The FIA has confirmed a ban on refuelling from the 2010 season, the governing body citing cost-saving reasons for its introductions "It was confirmed that from 2010, refuelling during a race will be forbidden in order to save the costs of transporting refuelling equipment and increase the incentive for engine builders to improve fuel economy (to save weight)," said the FIA in a statement following a meeting of the World Motor Sport Council. The governing body also confirmed that tyre blankets will be banned from 2010 and that the ban on other tyre-heating devices will be maintained. autosport.com Международната автомобилна федерация (ФИА) потвърди днес решенията на Световния съвет, след заседанието в Париж вчера. От 2010 година зареждането с гориво по време на състезание се забранява, с цел намаляване на разходите и насърчаване на инженерната мисъл за двигателите. Така инженерите ще бъдат изправени през нови предизвикателства, за да направят моторите по-икономични и по-леки. От 2010 година се забраняват и т.нар. чохли (устройствата, които подгряват гумите). Също така забраната за всички други системи подгряващи гумите остава и догодина. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Аз предлагам да ги пуснат с велосипеди-триколки вече!!! Без никаква електроника и само с по една каска. Крайно време е Гномът да умре! Върхушката във ФИА трябва да се подмени из основи! Иначе подозирам че повечето отбори ще се оттеглят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Двигателите няма да са ограничени. В тия 40 млн не влизат заплати на пилоти, реклами, глоби и......ДВИГАТЕЛИ. Премахва се и забраната за тествое както на писта така и в аеро тунилите. Както знаем(може би) в момента са позволни тестове на 60% от цялата кола като макет. Нямат право да тестват с реални размери. Типичен пример са Мкл и ако не се лъжа си го признаха, че компа е показал едно......а резултатите на писта съвсем друго. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunc Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Тва пък със забраната от 2010 да не може да се зареждат болидите със гориво по време на състезание ми се струва пълна тъпотия ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Мен ме дразни, че в началото ще има по-бавни болиди, ама погледай малко стари състезания. Това не е иновация Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 За да се състезава някой адекватно, трябва да има ПОНЕ изправен болид. Сивите мошеници например го доказват вече втори сезон поред. Нашият отбор е с по-лоша бракма от миналогодишната - факт! Относно сладоледа - не помня да са го забранявали от ФИА. Кими е мъжкар, а не спек и плужек и винаги ще бъде най-големия в това отношение. Туй ще го видим в края на сезона. Аз съм убеден в обратното. Но нямам навик да приказвам предварително. (Все още чакам тъпака Тейбъл да изпревари поне ВЕДНЪЖ Циганина) ----------------------- Стефчо, аз също нямам думи: Отборът на Макларън-Мерцедес във Формула 1 получи условно наказание за дисквалификация за три състезания, заради "лъжливия скандал", ....... Примерен аналог: Мунчо Кънчев получи условно смъртно наказание... Пълен смях и резил. Дори и смислена фалшива присъда не могат да измислят... Спокойно. Утайката си заминава след края на сезонЯ. Няма да му се радваш вече. Ще гледаш тъпака Тейбъл и тъпака Алонсо и ще си свирукаш. А бледото петно от финландия ще пие водка на новата си вила или яхта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Кимито искал да се пробва във WRC уж xD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 1, 2009 Author Share Posted May 1, 2009 (edited) Какъв спор се заформи само. Кой кво ще да си говори Алонсо е най-добрият пилот от всички в момента.Със слаба кола може да кара, със силна също.Те тея дето само с добра кола карат са ясни....Типичният пример Бътън.Миналата година Баричелката със слабата кола го съдра, ся се перчи обаче, че е много добър...Да бе... Edited May 1, 2009 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.