DON_CHEFO Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 (edited) Срамота! Фенове сте били, не знаете, че състезанието е от 9 :3.F1 TIMETABLE Fri 27 March 2009 Friday Practice 1 03:30 - 05:00 Friday Practice 2 07:30 - 09:00 Sat 28 March 2009 Saturday Practice 05:00 - 06:00 Qualifying 08:00 Sun 29 March 2009 Race 09:00 Това е в наше време. Няма смисъл да се затормозявам с излишно инфо. + това преди Австралия свършваше в 9. One was champion in 2007, the other was very nearly champion in 2008. Who will be top dog at Ferrari in 2009? Kimi Raikkonen Felipe Massa Too close to call Kimi Raikkonen 53.15% Felipe Massa 34.70% Too close to call 12.15% Ще страдат както миналия сезон, ако не изберат пилот номер 1 още в началото. Така Мкл с помоща на Ферари спечелиха една титла. Времената на БраунГП са все по впечатлителни като се доближиха на 3 секунди от рекорда на пистата поставен от не кого да е Ф2004 и Михаел Шумахер. Не знам колко по-малко даунфорс имат тия болиди в срванение с Ф2004. Както и мощност ест. Всъщност за 40% п0-малко се прилепяне се говори, но пък имат слик....и са на само 18000 оборта + резнат обем Edited March 16, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitro Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Слика не компенсира загубата на даунфорс. Според мен по-бързият пилот на ферари определено е Маса, но пък Кими е по-постоянен. Така беше през изминалият сезон. Сега трябва да се види кой от двамата ще се справи по-добре с новата кола. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Кими е по-постоянен. Така беше през изминалият сезон. Кими: 2 победи 2 втори места 5 трети места 1 четвърто място 1 шесто място 1 осмо място 18 състезания - 12 от които е взел точки. Маса: 6 победи 2 втори места 2 трети места 1 пето място 1 шесто място 1 седмо място 18 състезания - 13 от които е взел точки. За Сингапур и Унгария какво да кажем? Фелипе няма никаква вина. Кими например няма вина за Канада, но тъпунгерските му грешки в Монако, Сингапур, Белгия... това не е шампион. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Кими: 2 победи 2 втори места 5 трети места 1 четвърто място 1 шесто място 1 осмо място 18 състезания - 12 от които е взел точки. Маса: 6 победи 2 втори места 2 трети места 1 пето място 1 шесто място 1 седмо място 18 състезания - 13 от които е взел точки. За Сингапур и Унгария какво да кажем? Фелипе няма никаква вина. Кими например няма вина за Канада, но тъпунгерските му грешки в Монако, Сингапур, Белгия... това не е шампион. наплно съгласен...няма обаче да се сърдя ако успее да вземе титла ЗА ФЕРАРИ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 наплно съгласен...няма обаче да се сърдя ако успее да вземе титла ЗА ФЕРАРИ. Аз пък се едно ще се сърдя... Но специално 2008 не беше по-постоянен от Маса. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Шампион става този с най-много победи Мисля че така шампионата ще е по честен!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Шампион става този с най-много победи Мисля че така шампионата ще е по честен!! Като се сетя за 2003-та и миналата година, съм склонен да повярвам. Но, минусите са в пъти повече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Тва не е всичко..... Сега видях както и Борката, че ФИА е позовлила нещо друго за от 2010 ли беше....Отмразяването на двигателите, подвижни крила и под като на Ф2006 или Ф2007 беше, НО лимитиран бюджет от 30 млн ПАУНДА. Който иска да похарчи 3 млрд да речем, ще се ограничава от вече действащите правила.... Някак си взе да се изражда спорта. Да човека с най-много победи трябва да е шампион. Маса можеше да има поне 8 понеди тоя сезон, а 8 победи в един сезон и нагоре си е хегемония, ама.....много по-добре щеше да е 4 точки разликата между първо и второ място. По време на официално заседание Световният съвет за моторните спортове взе серия решение за намаляването на разходите и увеличаването на интереса към Формула 1. Точки: Съветът приема предложението на ФОМ титлата във Формула 1 да печели пилотът с най-много победи. Така ако двама или повече състезатели имат равен брой победи, ще печели този с повече точки. Разпределението на точките обаче остава досегашното. Междувременно останалите места – от второ до последно – ще се решават на базата на настоящата точкова система. Не изглежда вероятно да се въведе системата с медали. Шампионатът при конструкторите пък остава непроменен в това отношение. Съветът също така не одобри алтернативното предложение на Асоциацията на отборите от Формула 1, според което първият, вторият и третият пилот да печелят съответно по 12, 9 и 7 точки. Тестове: Отборите ще имат правото на три едноневни теста с млади състезатели между края на шампионата и 31 декември същата година. Съответно за млад пилот е считан такъв, който не е карал в повече от две състезания през последните 24 месеца или не е тествал за повече от четири дни за същите тези 24 месеца. Също така между 1 януари и последното състезание за същата година отборите имат правото да провеждат осем еднодневни аеродинамични теста на одобрена от ФИА права или на места с постоянен радиус. Медии: ФИА ще публикува масата на колите след квалификацията на всяко събитие. За повече яснота за зрителите и медиите мокрите гуми ще бъдат наречени „интермедиа”, а гумите за много мокро време – „мокри”. В първия ден от тренировките всички пилоти трябва да са на разположение за автографи в гаражите на своите отбори. Всички елиминирани в квалификацията пилоти трябва да бъдат на разположение за интервюта. Всеки пилот, който е отпаднал преди края на състезанието, трябва да бъде на разположение за интервюта, след като се завърне в падока. Всички пилоти, които завършат извън топ три, също трябва да са на разположение за интервюта веднага след края на надпреварата. По време на състезанието всеки отбор трябва да избере поне едно висшестоящо лице за интервюта от официално акредитирани екипи. Правила за 2010 година: Бюджети: Като алтернатива на настоящите правила, които би трябвало да останат стабилни до 2012 година, всички отбори имат правото да се състезават с коли, които са конструирани и оперират в рамите на сериозни финансови ограничения. Финансовата рамка е 33 милиона евро, като те покриват абсолютно всякакви разходи. Всичко, което е допълнително финансирано или осигурено безплатно, ще бъде внимателно оценено и ще влиза в тази сума. И за да могат да се конкурират адекватно с отборите, които не оперират според тези ограничения, тези, които изберат да влязат в 33-те милиона евро, ще имат правото на известна техническа свобода. Принципните технически свободи позволяват: 1. По-ефективни дъна на болидите от аеродинамична гледна точка 2. Подвижни крила 3. Двигател, чийто обороти не са ограничени и чието развитие не е забранено ФИА си запазва правото да регулира тези елементи, за да гарантира, че отборите, които следват икономичния вариант, няма да бъдат ощетени или прекалено напреднали. clubF1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 (edited) ми Edited March 19, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Системата - шампон да става този с най-много победи, се отменя... Най-рано ще бъде въведена през 2010, ако тимовете са съгласни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Скъпи юнаци! Не остана много до старта. Според прогнозата времето ще е чудесно през уикенда. Все още не мога да направя сигурни планове, тъй като има много неизяснени параметри, НО - ако имаме възможност, ще се радвам да открием подобаващо заедно! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Аз пък знам, че времето ще е на кантар за валежи и други неща. А пък за другото - квото сабя покаже Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Май ще откриваме поотделно... Аз няма да съм в Пловдив изобщо... Жалко наистина... Но пък сезона е пред нас! Състезания много. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 (edited) Очакваме с нетърпение първото състезание и да видим как ще се представят шафьорите В неделя, с чаша бира в ръка задължително, сядаме пред телевизорите!!! Жалко, че няма да се съберем на първото състезание за сезона, но се надявам следващият път всички да са на линия! Часът на срещата ще е ясен - остава да уточним мястото Edited March 26, 2009 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunc Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Няма ли да е малко ранен часа за бира Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted March 26, 2009 Author Share Posted March 26, 2009 Никога не е рано за бира Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Няма ли да е малко ранен часа за бира Мне, тва все пак е един вид "традиция" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Няма ли да е малко ранен часа за бира Не съществува подобно определение! Никога не е рано за бира Точно така, Жоре, изпреварил си ме. -------------------- Аз днес заминавам, успех на нашите и разбира се - к*р за Циганина!!! Толкова клетви съм му приготвил за тази година, че подозирам още отсега как му жужат маймунските уши. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Момчета, днес ще проверя в едно заведение, дали ще ни пуснат в неделя да гледаме формулата. Познавам хора от персонала и се надявам да уредя нещо. После ще пиша дали ще стана далавера Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 FFP SFP Силите са разменени. Всичко е една голяма каша. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 В неделя всички желаещи - в 8:30 - 8:45 идвайте в Zone The Coffee Club. Намира се на бул. Дунав N40, след Ефира в посока зала Строител. Нека открием сезона както си требе. Psihara^^, мир на акаунта му, и той ще е с нас Видене, яд ме е че няма да се видим и да обсъдим, но пък ша си звъним по телефоните да коментираме. Другият път надявам се да си на линия. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spot_ex Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Ама какво й е станало на формулата? Вярно, че не следях промените в правилника през зимата, ама тия новите булиди са.. Смешни, поне според мен.. Със квадратни спойлерчета и някак по-тясни шасита. Явно доста съм пропуснал, но тази сутрин направо ми се изправиха косите.. И квалификацията беше доста странна, моят човек чак 9-ти.. Някой би ли ме светнал какви са промените и какво следва от тях? Иначе евала на отбора на Brawn.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 В неделя всички желаещи - в 8:30 - 8:45 идвайте в Zone The Coffee Club. Намира се на бул. Дунав N40, след Ефира в посока зала Строител. Нека открием сезона както си требе. Psihara^^, мир на акаунта му, и той ще е с нас Видене, яд ме е че няма да се видим и да обсъдим, но пък ша си звъним по телефоните да коментираме. Другият път надявам се да си на линия. Хах, че вие направо до нас ще се събирате ...Баси странната квалификация... имах някакви очаквания, че поне Ферари ще направят нещо, ама.... Браун къртят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 В неделя всички желаещи - в 8:30 - 8:45 идвайте в Zone The Coffee Club. Намира се на бул. Дунав N40, след Ефира в посока зала Строител. Нека открием сезона както си требе. Psihara^^, мир на акаунта му, и той ще е с нас Видене, яд ме е че няма да се видим и да обсъдим, но пък ша си звъним по телефоните да коментираме. Другият път надявам се да си на линия. Mislq da sym na liniq. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunc Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Явно тия толкова спорни дифузьори на Браун ГП на Тойото и още кой беше там наистина им дават голямо предимство,като гледам ся стартовата решетка за утре. А за Макларън мога само да кажа- хахахаах :smile: Някой знае ли защо Хамилтън се е отказал да излиза във втората сесия? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.