Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Срамота! Фенове сте били, не знаете, че състезанието е от 9 :3.

F1 TIMETABLE

Fri 27 March 2009

Friday Practice 1 03:30 - 05:00

Friday Practice 2 07:30 - 09:00

Sat 28 March 2009

Saturday Practice 05:00 - 06:00

Qualifying 08:00

Sun 29 March 2009

Race 09:00

 

Това е в наше време.

 

Няма смисъл да се затормозявам с излишно инфо. + това преди Австралия свършваше в 9.

 

One was champion in 2007, the other was very nearly champion in 2008. Who will be top dog at Ferrari in 2009?

 

Kimi Raikkonen

Felipe Massa

Too close to call

 

Kimi Raikkonen 53.15%

 

Felipe Massa 34.70%

 

Too close to call 12.15%

 

:devil

 

Ще страдат както миналия сезон, ако не изберат пилот номер 1 още в началото. Така Мкл с помоща на Ферари спечелиха една титла.

Времената на БраунГП са все по впечатлителни като се доближиха на 3 секунди от рекорда на пистата поставен от не кого да е Ф2004 и Михаел Шумахер. Не знам колко по-малко даунфорс имат тия болиди в срванение с Ф2004. Както и мощност ест.

 

Всъщност за 40% п0-малко се прилепяне се говори, но пък имат слик....и са на само 18000 оборта + резнат обем

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Слика не компенсира загубата на даунфорс. Според мен по-бързият пилот на ферари определено е Маса, но пък Кими е по-постоянен. Така беше през изминалият сезон. Сега трябва да се види кой от двамата ще се справи по-добре с новата кола. :)

Link to comment
Share on other sites

Кими е по-постоянен. Така беше през изминалият сезон.

 

:blink:

 

Кими:

2 победи

2 втори места

5 трети места

1 четвърто място

1 шесто място

1 осмо място

 

18 състезания - 12 от които е взел точки.

 

Маса:

6 победи

2 втори места

2 трети места

1 пето място

1 шесто място

1 седмо място

 

18 състезания - 13 от които е взел точки.

 

За Сингапур и Унгария какво да кажем? Фелипе няма никаква вина.

Кими например няма вина за Канада, но тъпунгерските му грешки в Монако, Сингапур, Белгия... това не е шампион.

Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

Кими:

2 победи

2 втори места

5 трети места

1 четвърто място

1 шесто място

1 осмо място

 

18 състезания - 12 от които е взел точки.

 

Маса:

6 победи

2 втори места

2 трети места

1 пето място

1 шесто място

1 седмо място

 

18 състезания - 13 от които е взел точки.

 

За Сингапур и Унгария какво да кажем? Фелипе няма никаква вина.

Кими например няма вина за Канада, но тъпунгерските му грешки в Монако, Сингапур, Белгия... това не е шампион.

 

наплно съгласен...няма обаче да се сърдя ако успее да вземе титла ЗА ФЕРАРИ.

Link to comment
Share on other sites

наплно съгласен...няма обаче да се сърдя ако успее да вземе титла ЗА ФЕРАРИ.

Аз пък се едно ще се сърдя... :D

Но специално 2008 не беше по-постоянен от Маса.

Link to comment
Share on other sites

Шампион става този с най-много победи

Мисля че така шампионата ще е по честен!!

Като се сетя за 2003-та и миналата година, съм склонен да повярвам. Но, минусите са в пъти повече.

Link to comment
Share on other sites

Тва не е всичко..... Сега видях както и Борката, че ФИА е позовлила нещо друго за от 2010 ли беше....Отмразяването на двигателите, подвижни крила и под като на Ф2006 или Ф2007 беше, НО лимитиран бюджет от 30 млн ПАУНДА. Който иска да похарчи 3 млрд да речем, ще се ограничава от вече действащите правила.... Някак си взе да се изражда спорта. Да човека с най-много победи трябва да е шампион. Маса можеше да има поне 8 понеди тоя сезон, а 8 победи в един сезон и нагоре си е хегемония, ама.....много по-добре щеше да е 4 точки разликата между първо и второ място.

 

По време на официално заседание Световният съвет за моторните спортове взе серия решение за намаляването на разходите и увеличаването на интереса към Формула 1.

 

Точки:

Съветът приема предложението на ФОМ титлата във Формула 1 да печели пилотът с най-много победи. Така ако двама или повече състезатели имат равен брой победи, ще печели този с повече точки. Разпределението на точките обаче остава досегашното.

 

Междувременно останалите места – от второ до последно – ще се решават на базата на настоящата точкова система. Не изглежда вероятно да се въведе системата с медали. Шампионатът при конструкторите пък остава непроменен в това отношение.

 

Съветът също така не одобри алтернативното предложение на Асоциацията на отборите от Формула 1, според което първият, вторият и третият пилот да печелят съответно по 12, 9 и 7 точки.

 

Тестове:

Отборите ще имат правото на три едноневни теста с млади състезатели между края на шампионата и 31 декември същата година. Съответно за млад пилот е считан такъв, който не е карал в повече от две състезания през последните 24 месеца или не е тествал за повече от четири дни за същите тези 24 месеца.

 

Също така между 1 януари и последното състезание за същата година отборите имат правото да провеждат осем еднодневни аеродинамични теста на одобрена от ФИА права или на места с постоянен радиус.

 

Медии:

ФИА ще публикува масата на колите след квалификацията на всяко събитие.

 

За повече яснота за зрителите и медиите мокрите гуми ще бъдат наречени „интермедиа”, а гумите за много мокро време – „мокри”. В първия ден от тренировките всички пилоти трябва да са на разположение за автографи в гаражите на своите отбори.

 

Всички елиминирани в квалификацията пилоти трябва да бъдат на разположение за интервюта. Всеки пилот, който е отпаднал преди края на състезанието, трябва да бъде на разположение за интервюта, след като се завърне в падока. Всички пилоти, които завършат извън топ три, също трябва да са на разположение за интервюта веднага след края на надпреварата.

 

По време на състезанието всеки отбор трябва да избере поне едно висшестоящо лице за интервюта от официално акредитирани екипи.

 

Правила за 2010 година:

 

Бюджети:

Като алтернатива на настоящите правила, които би трябвало да останат стабилни до 2012 година, всички отбори имат правото да се състезават с коли, които са конструирани и оперират в рамите на сериозни финансови ограничения.

 

Финансовата рамка е 33 милиона евро, като те покриват абсолютно всякакви разходи. Всичко, което е допълнително финансирано или осигурено безплатно, ще бъде внимателно оценено и ще влиза в тази сума.

 

И за да могат да се конкурират адекватно с отборите, които не оперират според тези ограничения, тези, които изберат да влязат в 33-те милиона евро, ще имат правото на известна техническа свобода.

 

Принципните технически свободи позволяват:

1. По-ефективни дъна на болидите от аеродинамична гледна точка

2. Подвижни крила

3. Двигател, чийто обороти не са ограничени и чието развитие не е забранено

 

ФИА си запазва правото да регулира тези елементи, за да гарантира, че отборите, които следват икономичния вариант, няма да бъдат ощетени или прекалено напреднали.

 

 

clubF1

Link to comment
Share on other sites

Системата - шампон да става този с най-много победи, се отменя... Най-рано ще бъде въведена през 2010, ако тимовете са съгласни.

Link to comment
Share on other sites

Скъпи юнаци! Не остана много до старта. Според прогнозата времето ще е чудесно през уикенда. Все още не мога да направя сигурни планове, тъй като има много неизяснени параметри, НО - ако имаме възможност, ще се радвам да открием подобаващо заедно!

Link to comment
Share on other sites

Май ще откриваме поотделно... Аз няма да съм в Пловдив изобщо... Жалко наистина... Но пък сезона е пред нас! Състезания много.

Link to comment
Share on other sites

Очакваме с нетърпение първото състезание и да видим как ще се представят шафьорите :) В неделя, с чаша бира в ръка задължително, сядаме пред телевизорите!!!

 

Жалко, че няма да се съберем на първото състезание за сезона, но се надявам следващият път всички да са на линия! Часът на срещата ще е ясен - остава да уточним мястото :)

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

Няма ли да е малко ранен часа за бира :P

 

Мне, тва все пак е един вид "традиция" :P

Link to comment
Share on other sites

Няма ли да е малко ранен часа за бира :P

 

Не съществува подобно определение!

 

Никога не е рано за бира :P

 

Точно така, Жоре, изпреварил си ме. :punk

 

--------------------

 

Аз днес заминавам, успех на нашите и разбира се - к*р за Циганина!!! Толкова клетви съм му приготвил за тази година, че подозирам още отсега как му жужат маймунските уши.

Link to comment
Share on other sites

Момчета, днес ще проверя в едно заведение, дали ще ни пуснат в неделя да гледаме формулата. Познавам хора от персонала и се надявам да уредя нещо. После ще пиша дали ще стана далавера :)

Link to comment
Share on other sites

В неделя всички желаещи - в 8:30 - 8:45 идвайте в Zone The Coffee Club. Намира се на бул. Дунав N40, след Ефира в посока зала Строител. :) Нека открием сезона както си требе. Psihara^^, мир на акаунта му, и той ще е с нас :P

 

Видене, яд ме е че няма да се видим и да обсъдим, но пък ша си звъним по телефоните да коментираме. Другият път надявам се да си на линия.

Link to comment
Share on other sites

Ама какво й е станало на формулата? Вярно, че не следях промените в правилника през зимата, ама тия новите булиди са.. Смешни, поне според мен.. Със квадратни спойлерчета и някак по-тясни шасита. :blink: Явно доста съм пропуснал, но тази сутрин направо ми се изправиха косите.. И квалификацията беше доста странна, моят човек чак 9-ти.. Някой би ли ме светнал какви са промените и какво следва от тях? Иначе евала на отбора на Brawn..

Link to comment
Share on other sites

В неделя всички желаещи - в 8:30 - 8:45 идвайте в Zone The Coffee Club. Намира се на бул. Дунав N40, след Ефира в посока зала Строител. :) Нека открием сезона както си требе. Psihara^^, мир на акаунта му, и той ще е с нас :P

 

Видене, яд ме е че няма да се видим и да обсъдим, но пък ша си звъним по телефоните да коментираме. Другият път надявам се да си на линия.

Хах, че вие направо до нас ще се събирате :D...

Баси странната квалификация... имах някакви очаквания, че поне Ферари ще направят нещо, ама.... Браун къртят.

Link to comment
Share on other sites

В неделя всички желаещи - в 8:30 - 8:45 идвайте в Zone The Coffee Club. Намира се на бул. Дунав N40, след Ефира в посока зала Строител. :) Нека открием сезона както си требе. Psihara^^, мир на акаунта му, и той ще е с нас :P

 

Видене, яд ме е че няма да се видим и да обсъдим, но пък ша си звъним по телефоните да коментираме. Другият път надявам се да си на линия.

 

 

Mislq da sym na liniq.

Link to comment
Share on other sites

Явно тия толкова спорни дифузьори на Браун ГП на Тойото и още кой беше там наистина им дават голямо предимство,като гледам ся стартовата решетка за утре. А за Макларън мога само да кажа- хахахаах :devil :smile: Някой знае ли защо Хамилтън се е отказал да излиза във втората сесия?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...