Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Досега не съм се намесвал в темата, но не можах да се сдържа след последните коментари. Уж всички сте разбирачи по въпросния спорт, но така и не става ясно къде точно красотата се включва като значим фактор в успеха при надпреварата във Формула 1? Да не би Макс Мозли да е въвел някакви нови правила на оценка, заимствани от художествената гимнастика? Аз все си мисля, че законите на физиката са далеч по-важни. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Досега не съм се намесвал в темата, но не можах да се сдържа след последните коментари. Уж всички сте разбирачи по въпросния спорт, но така и не става ясно къде точно красотата се включва като значим фактор в успеха при надпреварата във Формула 1? Да не би Макс Мозли да е въвел някакви нови правила на оценка, заимствани от художествената гимнастика? Аз все си мисля, че законите на физиката са далеч по-важни. :lol:

 

болидите излгеждат НЕдовършени и адски грозни с тия задни крила. Да беше малко по-широко поне. Все едно им бяга пропорцията. Искаха да ги върнат на ниво началото на 90-те, а се изакаха много лошо. И предното крило освен да се троши, не знам ще върши няква работа :). Според мен целта заради, която въведаха новите правила няма да бъде постигната, но за сметка на това ще гледаме едни ограничени орязани и почти оеднаквени казани

Link to comment
Share on other sites

болидите излгеждат НЕдовършени и адски грозни с тия задни крила. Да беше малко по-широко поне....

Чефо, не мислиш ли, че за ги "направят" така 'грозни' както са в момента, преди това са хвърлили маса пари в аеродинамичните тунели, за да излезнат точно такива, каквито ги виждаме? А щом са такива, значи за целта на задачата, въздушният поток се движи покрай крилата по най-оптималния начин. Ако искаха да ги направят по-широки, както казваш...нямаше да им е проблем....ама са ги направили тесни... ;)

Link to comment
Share on other sites

Чефо, не мислиш ли, че за ги "направят" така 'грозни' както са в момента, преди това са хвърлили маса пари в аеродинамичните тунели, за да излезнат точно такива, каквито ги виждаме? А щом са такива, значи за целта на задачата, въздушният поток се движи покрай крилата по най-оптималния начин. Ако искаха да ги направят по-широки, както казваш...нямаше да им е проблем....ама са ги направили тесни... ;)

Всичко се прави с цел изчистване на въздушния поток и от там - повече изпреварвания. Въпросът е, че това може да се постигне с подобна концепция:

champcar-wilson-pole-630.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
http://www.sportal.bg/sportal_tv.php?categ...;video_id=11786 малко обяснения за системата KERS, колкото и неразбираеми да са Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

Чефо, не мислиш ли, че за ги "направят" така 'грозни' както са в момента, преди това са хвърлили маса пари в аеродинамичните тунели, за да излезнат точно такива, каквито ги виждаме? А щом са такива, значи за целта на задачата, въздушният поток се движи покрай крилата по най-оптималния начин. Ако искаха да ги направят по-широки, както казваш...нямаше да им е проблем....ама са ги направили тесни... ;)

 

такива са правилата, но освен изпотрошени предни крила друго не знам дали ще видим

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Има слухове, на които АЗ до някъде вярвам или ми се иска да вярвам, че МКЛ са омазали аеропакета си и в частност задницата. Според други слухове пък пазят няква секретна разработка в тайна(не ми се вярва).

 

До тук 6-ца от тотото удариха Уилямс и Тойота с техните дифузьори.

Имаме си нов тим на грида и за мое съжаление тва е мъртвеца на Хонда или БраунГП. Да можеше всеки друг, но не и Браун да го води :(.

И така остават няколко седмици вече до рева на 18000 оборота от 2400 кубика двигатели, на които ще подпомага с-мата КЕРС.

 

Успех на нашите момчета и успех на Фетел. :rolleyes:

 

Forza FERRARI - ORRA E SEMPRE

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Надеждата умира последна :D Според мен няма такъв филм, това да не е Ферари :)

Link to comment
Share on other sites

Последна точно както Хейки. На 1,5 секунди от тима на Рос Браун ;). Ако си мислиш, че когато тестовете през сезона са забранени и ти до последния момент да тестваш ЗАБРАНЕНО КРИЛО ОТ 2008-ма е много добре. ;)

 

Кими е правил симулация на състезание и е направил второ време. Първенците са били лекички. До тук добре.

 

Ще се спукам от кеф да видя служебния шампион във слаба кола. Да видим дали пак ще говори за колегите си, че са маймуни(да му го сложа по дупките)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Надеждата умира последна :D Според мен няма такъв филм, това да не е Ферари :)

Хохохо...

 

Днешните тестове.

1.   Heidfeld	  BMW-Sauber		   (B)  1:20.339   92
2.   Raikkonen	 Ferrari			  (B)  1:20.908   80
3.   Trulli		Toyota			   (B)  1:20.937  118
4.   Button		Brawn-Mercedes	   (B)  1:21.140   82
5.   Piquet		Renault			  (B)  1:21.662  124
6.   Bourdais	  Toro Rosso-Ferrari   (B)  1:22.158   96
7.   Webber		Red Bull-Renault	 (B)  1:22.246  115
8.   Sutil		 Force India-Mercedes (B)  1:22.452  127
9.   Nakajima	  Williams-Toyota	  (B)  1:22.813  111
10.  Kovalainen	McLaren-Mercedes	 (B)  1:22.948   87

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

И все пак това е само една статистика, в която не се знае какви може да са били проблемите с колата, какво точно се е тествало и т.н. , така че докато не почне сезона не може да се говори ;)

Link to comment
Share on other sites

Не остана вече. :D :D :D Тея грозотии ще трябва с бая малки ракийки да ги гледаме.

 

Дано поне по БТВ и ТВ7 не се засичат рекламите и да имат различни коментатори от Манчев :sick

Link to comment
Share on other sites

Жоре физически няма как да е на двете места едновременно, освен ако не дават едно и също по двете телевизии, в което се съмнявам и все пак простотията на Манчев е висша класа :bowdown:

 

Едит: Тея в Торо Росо друг освен Себастиян взимат ли на работа?

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

И все пак това е само една статистика, в която не се знае какви може да са били проблемите с колата, какво точно се е тествало и т.н. , така че докато не почне сезона не може да се говори ;)

 

Няма такъв пиниз. Видях едно инфо любезно дадено ми от една мадама, че аз съм мързел. През 03/04-та по абсолютно същия сценарий се е разиграло хавата със задното крило на Мака. Всички знаем какво направиха през 2004-та ;).

 

Сега не може и си е за разстрел 2 седмици преди началото на новия сезон да тестваш крило от 08-ма, което е забранено и да казваш, че ти липсва ГРИП и е заради сейфти.. Курец и то космат. ;) Промените са адски големи и супер много ме е страх за издържливостта на отделните компоненти(ако това е наред) :rolleyes:

 

Жоре физически няма как да е на двете места едновременно, освен ако не дават едно и също по двете телевизии, в което се съмнявам и все пак простотията на Манчев е висша класа :bowdown:

 

Едит: Тея в Торо Росо друг освен Себастиян взимат ли на работа?

 

Един от тия Себастиани ще накъка Луис. Фамилия Фетел ;)

Link to comment
Share on other sites

Един от тия Себастиани ще накъка Луис. Фамилия Фетел ;)

 

Лошо няма, стига да е истина, щото ако наистина стане така, ще съм много радостен. После да го вземат в някой по добър отбор и да се развива момчето, въпреки че с тоя двигател на рено ще види зор тоя сезон

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...