Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ае, честито на Шуми, днес ( 3-ти януари ) той удря 40-така ;Д.

Жив и здрав, прав и корав и много шестици :D.

Link to comment
Share on other sites

Чета сега, смятало се че един от спасителеите и евентуални купувачи на Хонда е ШУмахер

според мен няма да го направи и да си опетни името като Прост

Link to comment
Share on other sites

Формула 1: Отборът на Хонда с двигател на Ферари от този сезон

 

 

Маранело. Отборът на Хонда, които преди седмици бе спасен от фалит, ще кара с двигател на Ферари през новия сезон, пише вестник "Ас". Тимът бе изоставен от японския автогигант и сега има нов собственик, които е решил да си сътрудничи с Ферари.

"Това не е проблем. Ферари доставя двигатели и за тима на Торо Росо и Форс Индия" , заявиха от Хонда. От тима обявиха още, че пилоти за идния сезон ще бъдат Джейсън Бътън и Бруно Сена (племенник на Аертон Сена).

 

Кво стана КузменИе? Кой ги купи?

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Рено се провалят на първите краш тестове « назадразмер на шрифта: Пускането на новото Рено R29 ще бъде по план, въпреки че колата се провали по време на задължителните краш тестове.

 

Френският производител ще представи своята кола за новия сезон на пистата Алгарве, Португалия на 19 Януари. След това ще последват екстензивни тестове.

 

Въпреки това вътрешни източници разкриха, че подготовката по колата не е преминала отлично, като тимът се е провалил в два от трите теста, назначени от ФИА. Стана ясно, че болидът се е представил слабо при теста на удар отпред и отстрани.

 

Говорител на тима потвърди, че тестовете не са били успешни, но настоява, че инженерите знаят какво са сгрешили и вече са го поправили. Това означава, че би трябвало да се даде зелена светлина на колата, ако бъде тествана отново.

 

„Това не е нищо необикновено” – каза говорителят. „Въпреки това ние идентифицирахме проблема и го решихме. Колата ще бъде тествана на пистата Алгарве на 19 януари.

 

Лошите резултати в тестовете не са такава рядкост, тъй като те проверяват на какви натоварвания може да издържи колата, опитвайки се да спестят максимално много маса.

 

 

 

 

 

Kawasaki официално обявиха, че се отказват от участие в MotoGP през сезон 2009 « назадразмер на шрифта: Японският мотоциклетен производител Kawasaki най-накрая официално потвърди, че няма да вземе участие през новия сезон в мотоциклетната Гран При. Също както сънародниците им от тимовете на Honda във Формула 1 и Suzuki и Subaru във Световния рали шампионат, зелените бяха поразени от разрастващата се Световна финансова криза.

 

Ефектът от бушуващата финансова криза в глобалната икономика е от особено значение, затова на нас ни е нужен по-продължителен период за възстановяване. -

това гласи официално изявление на компанията. В него се казва още - При нас възникна нуждата от експедитивно пренасочване на ресурсите ни, затова ние решихме да се откажем от участие в тазгодишния шампионат.

 

Разходите, които тима влагаше за да се бори с конкурентите си от Yamaha, Suzuki, Honda и Ducati възлизаха на близо 30 милиона британски паунда. За съжаление обаче продажбите на уличните мотоциклети на компанията се повлияха от неблагоприятния финансов климат и това накара компанията да преосмисли участието си в MotoGP. Така бъдещето на зелените машини в мотоциклетната Гран При остава неясно, докато ситуацията не се промени.

 

Катсухиро Сато допълва-

Това е решение, което обмисляхме още от средата на м.Декември. И докато ситуацията не се подобри е много трудно да кажем дали ще се завърнем.

 

През изминалите години тимът така и не постигна особено окуражаващи резултати, като единственият по-сериозен успех беше второто място на Ранди Де Пюне в Япония през 2007-ма година.

 

При така развилата се ситуация без пилотско място в шампионата остават и пилотите на тима - Джон Хопкинс и Марко Меландри, като това се случва броени седмици преди началото на новия сезон. Така на стартовата решетка на първото състезание в Катар на 12-ти Април ще се наредят само 17 мотоциклета

 

 

Нарочно пиша тук, а не в нова тема......... Не останаха марки да се състезават бре. Казвазахи, Хонда, Субару, Сузуки, Ауди са аут от САЩ......май имаше и още

Link to comment
Share on other sites

Точно това и аз се чудя! Отвратителни са задните спойлери тая година!

 

И все пак майната му - най-важно е да е здрава и стабилна колата, че последния сезон бе тотална излагация откъм техника....

Link to comment
Share on other sites

Точно това и аз се чудя! Отвратителни са задните спойлери тая година!

 

И все пак майната му - най-важно е да е здрава и стабилна колата, че последния сезон бе тотална излагация откъм техника....

 

Прав си. Кажи кога след края на тоя месец ще ударим по една ракия, че напрежението ми дойде много и .......

Link to comment
Share on other sites

Днеска за секунда видях новият болид на Ферари по телевизията. Не съм предполагал че може да направят толкова грозно задно крило. Направо изглежда смешно на фона на останалия болид. Поне малко по широко да беше или закрепването му да беше само в средата.

Link to comment
Share on other sites

Това с крилата май е обвързано с новите правила, защото и на БМВ някъде мернах снимки пак същото л*йн*нце сенато отзад.Може да има ограничение.А за ферарито, такава грозотия в Ф1 аз лично не бях виждал до сега.

Link to comment
Share on other sites

Това с крилата май е обвързано с новите правила, защото и на БМВ някъде мернах снимки пак същото л*йн*нце сенато отзад.Може да има ограничение.А за ферарито, такава грозотия в Ф1 аз лично не бях виждал до сега.

Точно с новите правила е свързано. При всичките болиди ще са по този начин :sick.

Link to comment
Share on other sites

Днеска за секунда видях новият болид на Ферари по телевизията. Не съм предполагал че може да направят толкова грозно задно крило. Направо изглежда смешно на фона на останалия болид. Поне малко по широко да беше или закрепването му да беше само в средата.

 

Може ли да те поправя :P . Задното крило на всеки тим каращ през сезон 09 ще бъде ТАКОВА. Правила, кво да ги правиш. По-тясни, по-дълги задни крила и по-висок дифузьор. Предното крило не мога да прочета защо трябва да има такава дупка в средата. Отново всички болиди ще са така. 18000 оборота, КЕРС, слик, аеродинамика. Колите НЯМАТ нищо общо с тия от миналата година. Задото крило е с цел турболентния въдух зад болида да НЕ пречи на изпреварващия, но всеобщото мнение на инженерите е, че стъпката е нищожна :)

 

Това с крилата май е обвързано с новите правила, защото и на БМВ някъде мернах снимки пак същото л*йн*нце сенато отзад.Може да има ограничение.А за ферарито, такава грозотия в Ф1 аз лично не бях виждал до сега.

 

Ферари е един от красивите болиди ;). Виж на БМВ. На Уилямс и МКЛ са на кантар. Нашия обаче с черни крила е адски

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...