DON_CHEFO Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Аз съм доволен. Интересно беше, а и Алонсо намаза 5 точки... защо Хейки се остави да бъде изпреварен? И аз това се чудя. Единственото, за което се сещам е накъв жълт флаг и за да не го накажат. Или пилотска грешчица. Не знам. По-вероятно е първото Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Имаше флаг, мисля че заради колата на Бурдие. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harlem Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Поне Кими взе точка ;].Наистина, днес беше баси погрома... От много време не сме оставали с 6 коли в състезанието, преди години, пак в Австралия, бяхме останли със 7, ама тогава състезанието пък беше скучно. Просто... състезанието за Кими се обезсмисли след грешката при изпреварването на Хейки. Не разбрах с Маса какво е станало, ама здраве да е. Дано в Малайзия да покажем на 100% какво може колата :]. Маса имаше проблем със скоростната кутия ако не се лъжа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitch Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 нямаше ли контакт между Маса и още някой още първите завои ... и след 1-2 обиколки си влезе в бокса ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted March 16, 2008 Author Share Posted March 16, 2008 Състезанието от една гледна точка беше добро от друга не толкова.На мангла не му беше особенно интересно, но назад интрига не липсваше.Аз лично ще съм доволен да има такива интересни състезания само не с толкова СК-та че нервят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Не, искам да съм контра на по-голямата част, но моят човек си изгра стратегията перфектно, не блестеше с нищо, осен добрите стартове след колата за сигурност, но то нямаше и къде да се покаже. Обаче от голямата мелачка само Алонсо намаза. Яд ме е за Хейке, момчето го порязоха много лошо с тоя СК, който само помогна на ферари Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 (edited) Не, искам да съм контра на по-голямата част, но моят човек си изгра стратегията перфектно, не блестеше с нищо, осен добрите стартове след колата за сигурност, но то нямаше и къде да се покаже. Обаче от голямата мелачка само Алонсо намаза. Яд ме е за Хейке, момчето го порязоха много лошо с тоя СК, който само помогна на ферари Понеже НИКОЙ от нас не погледна старта.......на повторение. Бих препоръчал да видите в ютюб старта(ако го има). По-точно това как тръгва Маса и какво става в момента преди да се завърти и коя е по-истинската причина. Аз няма да пиша..... запазвам си мнението. Хамилтън не беше поставен под напрежение. Искам да го видя зад друг болид със изтъркани гуми и 100 литра бензин(толкова колкото имаше Кими де не и повече). Да видим какво ще направи Edited March 16, 2008 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 (edited) Хамилтън не беше поставен под напрежение. Искам да го видя зад друг болид със изтъркани гуми и 100 литра бензин(толкова колкото имаше Кими де не и повече). Да видим какво ще направи Има още 17 старта от календара за сезона, само мога да се надявам да го видим, щото 100% ще има за какво. Но да, съгласен съм с теб, че не беше поставен под напрежение, но от това не пострада интригата в състезанието. Edit: Не можах да намеря старта, но ще се постарая да го сваля от нейде. Edited March 16, 2008 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evropata Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Знам че е спам но моля всички фенове на Формула 1 да посетят този форум и да се регнат в него за да го направим по голям и развит.. Надявам се да ви е интересно ... http://formula1bg.12.forumer.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 (edited) Имаше флаг, мисля че заради колата на Бурдие. Официалната информация е, че Хейки е натиснал копчето за "пит-лимитър"-а. Мало бонусче за Алонсо... Edited March 16, 2008 by evil_smith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 Формула 1 печели по 217 милиона долара на състезание Това отрежда място на Формула 1, след NFL в Америка, но преди Premiership в Англия, в класацията на най-печелившите спортове. Най-вероятно, Бърни Екълстън ще се измести още по-нагоре в класацията на най-богатите хора във Великобритания, след като стана ясно, че Формула 1 печели средно по 217 милиона долара на състезание. Това са средства, постъпващи от билети, отборни такси, спонсорство и права за излъчване. Консултантската агенция Deloitte е провела проучването, което е показало печалби от общо 3,9 милиарда долара и около 350 милиона зрители за сезон 2007. Те очакват дори повече приходи да постъпват в надпреварата се присъединят страни като Индия, Русия и Китай. Интересът ще се увеличи и заради нощните състезания, които очакваме през тази година. automedia.bg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Шумахер: Въпреки всичко ще вземем титлата Кими и Фелипе направиха грешки, каза той Седемкратният световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер е убеден, че бившият му тим Ферари ще триумфира с титлата в края на сезона въпреки лошото начало на годината и отпадането на Райконен и Маса в състезанието за Гран при на Австралия. За надпреварата в Мелбърн, грешките на Райконен и Маса, както и за критиките си към правилата, Шумахер говори пред германското списание "auto motor und sport". - Къде гледахте състезанието в Австралия? - У дома. - И станахте в 5 часа сутринта? - За щастие благодарение на по-късния стартов час през тази година това не беше чак толкова трудно. Във всички състезания аз поддържан връзка с тима и получавам всички данни от състезанието. Освен това пред мен винаги има монитор с актуалните времена. Това обаче не е толкова важно, колкото комуникацията в отбора. - Като зрител страдахте ли заедно с Ферари по време на състезанието? - Разбира се, че човек съпреживява всичко и се ядосва. От друга страна обаче това е спортът. Колкото и неприятно да звучи, тези неща са част от спорта. Мога да кажа само едно - предпочитам такова нещо да се случи в началото на сезона, отколкото в края, когато заради него да загубиш титлата. - Мислите ли, че Ферари ще стане световен шампион през 2008 година? - При всички положения. - Не походиха ли пилотите на Ферари пренавито към състезанието в Австралия, като имам предвид не само завъртането на Маса в на старта? - Фелипе беше включил на грешната предавка по някаква причина, която още не можем да разберем. Беше на по-ниска предавка от необходимото и това, заедно с липсата на тракшън контрол, води до доста неприятни ситуации. Получава се превъртане на колелата и с все още незагрети гуми болидът става доста труден за управление. - За Фелипе състезанието като че ли свърши след само 200 метра... - Всъщност след това Фелипе направи едно доста добро състезание и донякъде компенсира проблемите. Фазите с колата за сигурност и за двамата ни пилоти обаче дойдоха в много неподходящ момент. Не можахме да се възползваме от тях. Без съмнение обаче трябваше да спечелим повече точки. - Как видяхте вие сблъсъка на Маса с Култард? - Инцидентът отива по-скоро на сметката на Фелипе. От друга страна смятам, че Дейвид можеше да реагира доста по-умно, имаше възможност да излезе невредим от ситуацията. Без съмнение обаче Фелипе беше този, който предизвика инцидента. - Кими Райконен пък излезе на два пъти от пистата. - Маневрите при тези ситуации бяха доста оптимистични от страна на Кими. Първото му излизане от пистата дойде след прибирането на колата за сигурност и то точно на трети завой, а това е едно доста критично място на пистата. Със сигурност гумите трябва да са загряти. А Кими беше със стари гуми, които много по-трудно можеха да достигнат оптималната температура, отколкото гумите на Ковалайнен, който беше с нови гуми. При такова положение човек излиза от пистата така, все едно че е спрял 100 метра по-късно. А той закъсня само с пет метра. При нормално положение човек би трябвало да може да се задържи на пистата. - Какво смятате за новите правила за колата за сигурност? - Мисля, че е много глупаво да се затваря бокса, когато колата за сигурност излезе на трасето. И тук не става дума само за нашия отбор. Като се погледне само например как един Ковалайнен направи перфектно състезание и изпусна място на подиума само защото нямаше късмет с колата за сигурност, се вижда колко е нечестно. - Значи вие искате връщане на старите правила за колата за сигурност? - Точно така. С новите правила искат да предотвратят това при излизането на колата за сигурност всички пилоти да тръгнат с пълна газ към бокса. Може обаче с други средства - например на базата на времената по сектори - да се установи дали един пилот е бил прекалено бърз. Същото се прави, когато има жълти флагове. При новите правила случайността играе прекалено голяма роля за моя вкус. - А не е ли точно това причината да бъде въведено това правило? - Искате да кажете, че са искали умишлено да направят лудница на трасето? Жалко, ако наистина е така. Не може причина за въвеждането на едно правило да е желание да бъдат наказани онези, които са работили здраво и да се създаде предимство на онези, които не са работили толкова много. - През зимата Ферари навъртя 14 000 километра на тестове. Как си обяснявате тогава, че в Австралия имаше толкова големи проблеми с издръжливостта на двигателите?- Разбрахме какъв е бил, проблемът, а на тестовете не се беше проявявал. Но той няма нищо общо с издръжливостта на двигателите. Не искам обаче да навлизам в подробности. - Как оценявате влизането в тройката на Ник Хайдфелд и Нико Розберг? - Много се радвах за тях. Като цяло в хубаво да се види, че в лицето на БМВ и Уилямс има два отбора, които значително са се доближили до челото и ще могат да задържат нещата малко по-напрегнати. Има обаче все още изоставане от Ферари и Макларън. Колко е голямо то в действителност, ще се види, когато всички започнат да карат с пълна газ. В Австралия заради колата за сигурност впечатлението остава малко погрешно. - Бившият шеф на Ферари Жан Тод ще присъства на състезанието в Малайзия. Вие нямате ли желание също да го гледате на живо? - Никога не съм възнамерявал да пътувам до Малайзия. И след надпреварата в Австралия нищо не се е променило. Жан пък беше решил още отдавна, от преди два месеца, да пътува за Куала Лумпур. И това май се вписва много добре в картината - сега, в голямата криза след първото състезание, идва шефът и нещата изведнъж се оправят. Това е класическа история, която обаче никога не се случва в реалността. - Как ще завърши състезанието в Малайзия? - Надявам се, с победа за нас. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Чефо, Жоре - тази седмица съм на село и там ще гледам Малайзия - ще пропуснем сбирката. Следващия път ще сме отново заедно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Чефо, Жоре - тази седмица съм на село и там ще гледам Малайзия - ще пропуснем сбирката. Следващия път ще сме отново заедно. Нека дойде и ще се разберем. Няма проблеми Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted March 21, 2008 Author Share Posted March 21, 2008 Чефо, Жоре - тази седмица съм на село и там ще гледам Малайзия - ще пропуснем сбирката. Следващия път ще сме отново заедно. Е ти още в неделя беше казал че си на село.Ще чакаме следващият старт в Бахрейн който незнам кога се пада точно...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Дорутру не всички. Как беше шамара, звучен ли беше Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted March 22, 2008 Author Share Posted March 22, 2008 Ферарист да се научи да НЕ говори прибързано - невъзмжно ........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 (edited) Ферарист да се научи да НЕ говори прибързано - невъзмжно ........ Не съм не съм. Можеш да видиш в КЛУБФ1. Можеш и да видиш раздаването на титлите след Австралия. Можеш да видиш и последното интервю на Шуми. Някои хора много рано си направиха грешни изводи. Само това ще кажа. Вече се знае за всички грешки на Ферари и защо Фелипе се завъртя Edited March 22, 2008 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 (edited) Малко гювеч за ферари http://www.formula1.com/news/headlines/2008/3/7542.html Тая седмица може да запишет точици, освен ако не се повтори сценария от миналата седмица, или фераритата не издъхнат Edited March 22, 2008 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 (edited) Малко гювеч за ферари http://www.formula1.com/news/headlines/2008/3/7542.htmlТая седмица може да запишет точици, освен ако не се повтори сценария от миналата седмица, или фераритата не издъхнат На това му се казват правила . Алонсо казва: Алонсо критикува остро пилотите на Макларън "От шест коли само макларъните пречеха" Пилотът на Рено Фернандо Алонсо критикува остро колегите си от Макларън-Мерцедес Люис Хамилтън и Хейки Ковалайнен заради инцидента по време на квалификацията за Гран при на Малайзия днес. Фернандо и пилотът на БМВ-Заубер Ник Хайдфелд официално се оплакаха от това, че са били забавени от опасно бавно движещи се коли, заради които не са успели да вземат най-доброто от бързите си обиколки. Двамата пилоти на "Сребърните стрели" бяха привикани от стюардите, за да обяснят поведението си в последната обиколка от третата квалификация, след като бяха завършили бързите си обиколки и се движеха бавно по състезателната линия, пестейки гориво. "Събрахме се четири коли в 4-и завой. Заедно с двете ферарита, които също бяха наблиза, станахме общо шест. Единствено колите на Макларън обаче се движеха бавно, и то по-състезателната линия. По този начин те ни попречиха да си свършим работата", сподели Алонсо. "Хамилтън и Хейки бяха завършили своите бързи обиколки малко преди нас. Най-лошото не беше, че ни попречиха да се класираме по-напред, а това, че се движеха с 60 км/ч, докато аз и Хайдфелд с около 300 км/ч и по този начин застрашиха сигурността на всички участници. Не смятам, че трябва да променят правилата на квалификацията. На първо място ние самите трябва да се пазим. Както казах, бяхме пет-шест коли, от които само две създаваха проблеми", завърши испанецът Нека пестят гориво, НО работа на състезателната линия ПРЕДИ да е свършила квалификацияат нямат Червеното е състезателната линия. (там от където би тряблало да мине Ник)Черните точки са Хейки и Люиз. Синята точка е Кубица. Edited March 22, 2008 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Малко гювеч за ферари http://www.formula1.com/news/headlines/2008/3/7542.htmlТая седмица може да запишет точици, освен ако не се повтори сценария от миналата седмица, или фераритата не издъхнат Гювеч за Ферари?! И с какво са виновни за наказанието на МакЛарън? Ако е гювеч - то той е за пряко облагодетелстваните - Алонсо, БМВ-тата, Трули и Уебър. Дали с наказание или без - Маса, Кими ще стартират 1-2... Иначе се вижда светлина в края на тунела... Надявайте се на повреди, дъжд, наказания или квото и да е там... надеждта умира последна. Ферарист да се научи да НЕ говори прибързано - невъзмжно ........ Всеки да си гледа в паничката.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 (edited) Гювеч за Ферари?!И с какво са виновни за наказанието на МакЛарън? Ако е гювеч - то той е за пряко облагодетелстваните - Алонсо, БМВ-тата, Трули и Уебър. Дали с наказание или без - Маса, Кими ще стартират 1-2... Иначе се вижда светлина в края на тунела... Надявайте се на повреди, дъжд, наказания или квото и да е там... надеждта умира последна. Извинявай ама едно е да гледаш двамата ти преки конкуренти, съвсем друго е да знаеш, че те са назад и че можеш да си караш спокойно, ама ти не го помисли тва и бързаш да пишеш, колкото да не се напише нещо лошо за ферари. Спокойно аз съм предвидил поне едното да изпляска П.П. Да вижда се светлина, само да не е ВЛАК Edited March 22, 2008 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Извинявай ама едно е да гледаш двамата ти преки конкуренти, съвсем друго е да знаеш, че те са назад и че можеш да си караш спокойно, ама ти не го помисли тва и бързаш да пишеш, колкото да не се напише нещо лошо за ферари. Спокойно аз съм предвидил поне едното да изпляска П.П. Да вижда се светлина, само да не е ВЛАК Само отпадания ви се приевиждат иначе титиЛИ няма - на прескоци . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Извинявай ама едно е да гледаш двамата ти преки конкуренти, съвсем друго е да знаеш, че те са назад и че можеш да си караш спокойно, ама ти не го помисли тва и бързаш да пишеш, колкото да не се напише нещо лошо за ферари. Спокойно аз съм предвидил поне едното да изпляска П.П. Да вижда се светлина, само да не е ВЛАК Помислил съм аз... Ти помисли ли защо Ферари не го отнесоха? Защото са гъсти със стюардите или защото се движеха извън състезателната линия? И още едно въпросче... Щом си толкова предвидлив... Предвиди ли и титлата за Ферари в края на миналата година?! Дам.... дано не е влака на Малборо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Помислил съм аз... Ти помисли ли защо Ферари не го отнесоха? Защото са гъсти със стюардите или защото се движеха извън състезателната линия?И още едно въпросче... Щом си толкова предвидлив... Предвиди ли и титлата за Ферари в края на миналата година?! Дам.... дано не е влака на Малборо. Еми ферари са от край време гъсти със стюарди, маршали и т.н. Колко са пречили мецедесите е спорно, щото на мен ми се стори, че не само те пречат, но както и да е. Титлата миналата година ми стана ясно, че ще я подарят на ферари, веднага щом се разрази "скандала". Но ще ми е интересно да гледам ферари без Жан Тод, едно нововъведение което не знам дали е за добро, но щом хората "от горе" са решили, да правят такава смяна, при условие че сезона вече е започнал. П.П. Трябва да почерпите Алонсо и Хайдфелд Само отпадания ви се приевиждат иначе титиЛИ няма - на прескоци . Последния път като ми се привиждаха, се оказа, че съм надерен със способност, да виждам бъдещето. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.