Blitz^^ Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 (edited) Само на мен ли ми направи впечатление, че на старта Хамилтън беше спрял накриво O_o . Edited September 9, 2007 by Blitz_krieg_1941 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 (edited) Само на мен ли ми направи впечатление, че на старта Хамилтън беше спрял накриво O_o . Има право да спре както си иска стига да не мине оранжевата ограничителна линиа или бяла беше. Ако стюардите решат, че е много на чорчук могат да се обадят. Искаше да затвори Маса, но за кой ли пореден път и двете Ферарита надскочиха МКЛ като старт . Жалко, че не го наказаха за тва че кътна шикана Edited September 9, 2007 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Ха, честито да ни е :Р Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 9, 2007 Author Share Posted September 9, 2007 Май трябваше да пия количка ама някой го хвана страх Иначе това което го очаквах се случи Макларън победиха и то беше ясно че ще стане при тези убиствени разлики.Някви фантазии бяха че Ферари блъфират. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 (edited) Май трябваше да пия количка ама някой го хвана страх Иначе това което го очаквах се случи Макларън победиха и то беше ясно че ще стане при тези убиствени разлики.Някви фантазии бяха че Ферари блъфират. Маса бе по-бързия пилот на Ферари защото просто Кими не можа и нямаше време да настрои МУЛЕТО . + това е карал с болки във врата и хич не е гледал при изпреварването на Хамилтън. Май не е лесно да караш при катастрофа с над 250 км в час даже се говори за над 300 щото преди Аскари дигат 330 . Та да се върнем на мисълта, че проблем извади от състезанието по-бързия ни пилот ТОЗИ уйкенд, а по-бавния със СТРАТЕГИЯ изпревари печката, която трябваше да накажат щото намери съкратения вариант на МОНЦА . Количка ще пиеш, а аз съм спокоен. Преди първата свободна тренировка на СПА може да ме намерите в Тракия. Приемам всички сиви фенове да ми плачат на рамото след като ги накажат . А Жоре нещо да кажеш за старта и на двете ФЕРАРИТА отново. Май ще си менкаме колички, а? :):) Edited September 9, 2007 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Когато паднем - хубаво ... нареждай, а когато ви размажем на пистата на Ферари ? Пак ... еми ок Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 (edited) Когато паднем - хубаво ... нареждай, а когато ви размажем на пистата на Ферари ? Пак ... еми ок Ти формула 1 остави на нас. Не гледаме мач на Барса вс Реал. . Да те питам като си знаещ защо Нико пропусна Бътън пред себе си и се мъчи бая да го мине, а Хамилтън чак и на Алонсо се бил наточил в първия завой дето го секна . Edited September 9, 2007 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakatak_zick Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Не съм очаквал никога такава категорична победа на монца. "инцидента" на хамилтън може да се тълкува и като отбягване на сблъсък с маса. Не разбрах каква беше неговата повреда?Той караше с добро темпо. И отделно изпреварването на Луис беше и с голяма доза късмет,просто по начина си пролича ,че кими нещо не беше в час ил ине беше преценил какво да направи Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Маса бе по-бързия пилот на Ферари защото просто Кими не можа и нямаше време да настрои МУЛЕТО . + това е карал с болки във врата и хич не е гледал при изпреварването на Хамилтън. Май не е лесно да караш при катастрофа с над 250 км в час даже се говори за над 300 щото преди Аскари дигат 330 . Остави ги бе... то онова черното лайно се хакна с 210 на Нюрба, та сивите опищяха всичко... Пък и яко същото лайно прецепи през бордюра без наказание... така е. Предпочитам на 13 да им дадат 2-годишна почивка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Не съм очаквал никога такава категорична победа на монца."инцидента" на хамилтън може да се тълкува и като отбягване на сблъсък с маса. Не разбрах каква беше неговата повреда?Той караше с добро темпо. И отделно изпреварването на Луис беше и с голяма доза късмет,просто по начина си пролича ,че кими нещо не беше в час ил ине беше преценил какво да направи От страни наистина личи, че Кими не се отрбанява и че все едно е първолак, но е казал, че не е погледал заради болките във врата . Предполага се скоростите на Маса са отишли От другия сезон една скоростна кутия 4 състезания. Не ми се мисли + еднаквите "чипове" и Ф1 тотално ще изглупее. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakatak_zick Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 от година на година фиа приемат все по-тъпи правила Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Еми живот и здраве, след 2-3 години няма да има формула. Да се надяваме, че ще има шампиони... ще са последни... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hosta Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Това за шампионите не го разбрах...НО не виждам защо не се направи Ънлимитид Сирийс или нещо подобно.Да им дадат на момчетата обем на двигателите до 3 литра ,за без принудително пълнене ,и 1.5л ,за тези с турбини.Да дадат сликове ,ригулируеми елект. шасита и да са ръчни скоростите.Пък да видим тогава дали няма да е интересно състезанието.Било опасно.Изв. се за израза ама на баба им на хвърчилото е опасно.Аз като карам с 50 км/ч ако се трясна шанса да умра е по-голям от колкото те ако се ударят в стена не с 300 ами с 400+ км/ч.Не казвам ,че трябва да правим състезанията опасни ,но гореспоменатите неща не виждам защо да ги няма.Колкото до тазгодишния шампионат ,пълна порнография.Тия неща не случайно им казват завои!ЗАЩОТО ТРЯБВА ДА СЕ ЗАВИВА!НЕ ДА СЕ КАРА НАПРАВО.Дреме ми че избягвал сблъсък.Ами като не можеш да влезеш в завоя с тая скорост къде?А дека си ми тръгнал?Ако има стена ,а не бурдюр и малка неравност няма да даваш газ и да минеш през тях ами ще набиеш спирачки да си вземеш завоя ,нали?Макларън вънка за по-дълго време това е.Аз съм за това да има конкуренция ама не такава.Искам чист и интересен спорт ,не знам вие??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Това за шампионите не го разбрах...НО не виждам защо не се направи Ънлимитид Сирийс или нещо подобно.Да им дадат на момчетата обем на двигателите до 3 литра ,за без принудително пълнене ,и 1.5л ,за тези с турбини.Да дадат сликове ,ригулируеми елект. шасита и да са ръчни скоростите.Пък да видим тогава дали няма да е интересно състезанието.Било опасно.Изв. се за израза ама на баба им на хвърчилото е опасно.Аз като карам с 50 км/ч ако се трясна шанса да умра е по-голям от колкото те ако се ударят в стена не с 300 ами с 400+ км/ч.Не казвам ,че трябва да правим състезанията опасни ,но гореспоменатите неща не виждам защо да ги няма.Колкото до тазгодишния шампионат ,пълна порнография.Тия неща не случайно им казват завои!ЗАЩОТО ТРЯБВА ДА СЕ ЗАВИВА!НЕ ДА СЕ КАРА НАПРАВО.Дреме ми че избягвал сблъсък.Ами като не можеш да влезеш в завоя с тая скорост къде?А дека си ми тръгнал?Ако има стена ,а не бурдюр и малка неравност няма да даваш газ и да минеш през тях ами ще набиеш спирачки да си вземеш завоя ,нали?Макларън вънка за по-дълго време това е.Аз съм за това да има конкуренция ама не такава.Искам чист и интересен спорт ,не знам вие??? Точно това и аз мисля. А те се получи, че едва ли не МАСА е изкарал ЛУИС извън пистата. А той майка си търси там с ТАЯ скорост. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Точно това и аз мисля. А те се получи, че едва ли не МАСА е изкарал ЛУИС извън пистата. А той майка си търси там с ТАЯ скорост. Ми деба и чернилката, да намали... като неможе да мине през шикана с такава скорост, да намали... След това да изпревари Маса.... нали се прави на многото добър... деба и роба. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 10, 2007 Author Share Posted September 10, 2007 (edited) Маса бе по-бързия пилот на Ферари защото просто Кими не можа и нямаше време да настрои МУЛЕТО . + това е карал с болки във врата и хич не е гледал при изпреварването на Хамилтън. Май не е лесно да караш при катастрофа с над 250 км в час даже се говори за над 300 щото преди Аскари дигат 330 . Та да се върнем на мисълта, че проблем извади от състезанието по-бързия ни пилот ТОЗИ уйкенд, а по-бавния със СТРАТЕГИЯ изпревари печката, която трябваше да накажат щото намери съкратения вариант на МОНЦА . Количка ще пиеш, а аз съм спокоен. Преди първата свободна тренировка на СПА може да ме намерите в Тракия. Приемам всички сиви фенове да ми плачат на рамото след като ги накажат . А Жоре нещо да кажеш за старта и на двете ФЕРАРИТА отново. Май ще си менкаме колички, а? :):) Да ама Кими все пак е имал някакви настройки.Проблема е че трябвало да прехвърлят ДВГ-то и скоростите а да копират наново настройките не е кой знае какво след като ги имаш.А катастрофата незнам що всички викат че била незнам ква.Той са одари в 10 реда гуми и после сички мрънкат че го боляло врат.Нищо му няма тея гуми са омекотили всичко, даже смея да твърдя че тая катастрофа беше 10 пъти по-опасна за стюардите които бягаха като за световно отколкото за Киви. За старта позна Фераритата се изстреляха ама за развръзката познах аз Остави ги бе... то онова черното лайно се хакна с 210 на Нюрба, та сивите опищяха всичко... .... Предпочитам на 13 да им дадат 2-годишна почивка. Чернилката и аз не го харесвам ама в случая ще го защитя.Там се одари в 3 реда гуми а сега както казах Киви излезе от камари гуми поне 10 реда бяха. За наказанието аз мислих че май няма да ги накажат ама като гледах вчера как изглеждаше екипа май предчустват нещо.Ама да се оправят моя отбор си е във Формулата Ми деба и чернилката, да намали... като неможе да мине през шикана с такава скорост, да намали... След това да изпревари Маса.... нали се прави на многото добър... деба и роба. Еми не добре минал завоя минал го напряко,неможал да спре разбирам.Етиката на пилотите обаче изискваше да го пусне след това.Изпреварил го е нелегално един вид да покаже че има достойнсвто.Ей затва и аз не го харесвам тоя негро. Edited September 10, 2007 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 (edited) Да ама Кими все пак е имал някакви настройки.Проблема е че трябвало да прехвърлят ДВГ-то и скоростите а да копират наново настройките не е кой знае какво след като ги имаш.А катастрофата незнам що всички викат че била незнам ква.Той са одари в 10 реда гуми и после сички мрънкат че го боляло врат.Нищо му няма тея гуми са омекотили всичко, даже смея да твърдя че тая катастрофа беше 10 пъти по-опасна за стюардите които бягаха като за световно отколкото за Киви. За старта позна Фераритата се изстреляха ама за развръзката познах аз Чернилката и аз не го харесвам ама в случая ще го защитя.Там се одари в 3 реда гуми а сега както казах Киви излезе от камари гуми поне 10 реда бяха. За наказанието аз мислих че май няма да ги накажат ама като гледах вчера как изглеждаше екипа май предчустват нещо.Ама да се оправят моя отбор си е във Формулата Еми не добре минал завоя минал го напряко,неможал да спре разбирам.Етиката на пилотите обаче изискваше да го пусне след това.Изпреварил го е нелегално един вид да покаже че има достойнсвто.Ей затва и аз не го харесвам тоя негро. Ако не се лъжа от самото начало Фисикела имаше такъв проблем с Дейвидсън или Сато. И там имаше на прЕко през компривата, но още на старт финала бяха с разменени позиции И още нещо. Едвам са смогнали да изкарат и да вакарат двигател и скорости в МУЛЕТО. Камо ли да имат време за ОПТИМАЛНИ НАСТРОЙКИ . Кими имаше само 1 свободна тренировка Edited September 10, 2007 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowhand Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Наистина бая бой отнесохте на домашна писта. Сега търсите под вола теле. Иначе evil_smith, колкото и да ти е противен не е хубаво да го наричаш с такива изрази. Показва липса на всякакво възпитание. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Наистина бая бой отнесохте на домашна писта. Сега търсите под вола теле. Иначе evil_smith, колкото и да ти е противен не е хубаво да го наричаш с такива изрази. Показва липса на всякакво възпитание. Щом така мислиш. Казах в тракия съм и приемем разстроени сиви фенове. Зимам 3 лева за 10 мин да ми плачете на рамото преди квалифа за ГП на Белгия. И само да те питам един въпрос може ли. Кога за последно си карал на Монца с 350 и кога изпусна болид при спиране от 330 км? И как беше удара с 300 км пък бил той и в гуми(20 реда). После как беше чувстовото на стартовата решетка? По-добре ли се справи от Кими? Кога станахте калайджии, кога........нали сещаш се. И още малко. Защо Мп4-21 беше с 1 сек на обиколка по-добър от Р26 с нашите гуми. Как така имате почти предимство при работата с Бриджстоун, като 7 години само рекламите им гледате. Как така РОН ДЕНИЗ разбра за нашия под и този на БМВ. Камера он-лайн от нашия болид ли има. Или е екстрасенс. Честита победа с пожелания да ви е последна. А за наказанието.......ще го има вЕрвайте ми Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Защо си мислите, че ударът в гуми е едва ли не удар във въздушна възглавница? Ако въздушната възглавница след поемане на удара не изпускаше въздухът, тя също ще може да те убие при по-висока скорост. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 (edited) Еми не добре минал завоя минал го напряко,неможал да спре разбирам.Етиката на пилотите обаче изискваше да го пусне след това.Изпреварил го е нелегално един вид да покаже че има достойнсвто.Ей затва и аз не го харесвам тоя негро. Кво достойнство при тоя? То не бяха вадения от чакъла с багер, то не бяха наказания на Алонсо... пълна подпирачка за черньо. shadowhand против неграта нямам нищо против, просто държанието на Хамилтън и това че го подкрепят с причина и без ме дразни. Винаги на приятелите ми които гледат само футбол се хвалих, че във Ф1 такива грешни съдийски отсъждания немогат да станат, но уви. Дори жабарите (както обичате да ги наричате) изписаха на екрана, че болид №2 е пресякал шикана, след това до отпадането на Фелипе имаше 10 обиколки в които можеха да накажат човекоподобното, но уви... Edited September 10, 2007 by evil_smith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 11, 2007 Author Share Posted September 11, 2007 Защо си мислите, че ударът в гуми е едва ли не удар във въздушна възглавница? Ако въздушната възглавница след поемане на удара не изпускаше въздухът, тя също ще може да те убие при по-висока скорост. Щото всеки пилот в тая формула се е блъскал ама повечето не мрънкат като ги изпреварят че болките във врата са виновни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 Щото всеки пилот в тая формула се е блъскал ама повечето не мрънкат като ги изпреварят че болките във врата са виновни. То не е оправдание, ТО СИ БОЛИ и нищо не можеш да направиш. 4,7 ЖЕ в отрицателна посока при спиране от 350 до 90. Не е много гот да изпитваш в продължение на 50, 60 обиколки Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 12, 2007 Author Share Posted September 12, 2007 То не е оправдание, ТО СИ БОЛИ и нищо не можеш да направиш. 4,7 ЖЕ в отрицателна посока при спиране от 350 до 90. Не е много гот да изпитваш в продължение на 50, 60 обиколки Именно още една причина да не мрънка, а именно че са тренирани.Така че болките във врата са абсолютно просто извинение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hosta Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 (edited) Някога късал ли си мускул?Разтягал ли си мускул?А сухожилие?Я мисли малко.Какви тренировки те гонят?! Edited September 12, 2007 by hosta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.