DON_CHEFO Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Шумахер се връща единствено и само за 8-ма титла. Тия маркетингови ходове, могат да ги разправят на баба ми. Мерцедес никога не са отъждествявани с Ф1 така както Ферари. Любим пилот ми е. Няма друг с неговите качества в съвремената Ф1, но желая 2-те титли на един отбор, който е с червена окраска. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 По някой път се чуда толкова много омраза срещу успехите на другите, къде точно е събирате. Но пък този пост е поредното доказателсво за българската комплексарщина и народопсихология. Останете си със здраве, и се радвайте не на вашите успехи, а на провалите на враговете. Весела Коледа. А този пост е поредното доказателство за българския фанатизъм и поглед, който се простира... До върха на носа. Шумахер се връща, но Алонсо пак ще е най-добрия пилот на пистата, а този път ще е и в една от най-добрите блъскащи се колички на пистата. И ако още не сте разбрали защо Шумахер се връща - нека ви подскажа: Бърни казва на Шуми: - Пич, губя пари. Много. Трябва ми интрига. Трябва нещо да върне хората. Кат не мога да рекламирам цигари и ша фалирам. Шуми му отвръща: - 40 милиончета + договор в отбор с що годе смислено картингче и съм обратно в играта. Бърни го поглежда и казва: - 40 милиончета нямам, но ша ти дам 35 и 1 курва. Щот знам, че от 365 дни да седиш 364 със семейството си ще се побъркаш, така че знам, че си по-отчаян от мен, за да се върнеш в играта. Шуми: - Бях твой още на "и 1 курва"... След което има само мазо секс и всички са щастливи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted December 26, 2009 Author Share Posted December 26, 2009 (edited) Що не изгори някой календар и на Алонсо,докато караше Ренде Ф1? А пък Шумахер-и аз не мога да го разбера,ама не ми и трябва! Човека си се излага от 91 насам.Супер големи излагации прави,7 от които направо го е срам да си признае за тях.Нека му е гадно!Що само не мога да разбера и аз не се излагам така?! Аз разбирам да не харесваш някой-добре,аз също не харесвам някои неща.Ама т'ва,че Шумахер се излагал-все едно да кажа"Абе аз можех да си купя Мерцедес S-class,ама разбираш ли си купих Вектра.То щото С-класата е смотана,изложили са се като са я правили и много рядко ги срещам по пътя. " Просто не мога да кажа на черното бяло. Относно Маса-за мен ще е винаги пилота на втори пла. в който и да е отбор. Пожелавам на всеки провалите и неуспехите на Шуми! п.п Който сметне,че не съм прав,моля да ми тегли куршума! Весела Коледа! Само не разбрах къде написах, че аз съм горил нещо?!?!?Ако можеш копирай ми го щото аз не си падам по свободни съчинения по картинка.Върни се и прочети какво съм написал и може да схванеш. Иначе, да Шумахер се излага.Първо щото след 7-мата титла не се отказа и го натупаха, после че стана уж някав консултант и вместо да подобри нещо то стана по-голям батак, трето че уж друг освен Ферари нямало да помирише пък отива в кръвният враг.За мен тва са си живи излагации пък, че фераристите си ги прекръщават нещата са е тяхен проблем. Edited December 26, 2009 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 А този пост е поредното доказателство за българския фанатизъм и поглед, който се простира... До върха на носа.Шумахер се връща, но Алонсо пак ще е най-добрия пилот на пистата, а този път ще е и в една от най-добрите блъскащи се колички на пистата. И ако още не сте разбрали защо Шумахер се връща - нека ви подскажа: Бърни казва на Шуми: - Пич, губя пари. Много. Трябва ми интрига. Трябва нещо да върне хората. Кат не мога да рекламирам цигари и ша фалирам. Шуми му отвръща: - 40 милиончета + договор в отбор с що годе смислено картингче и съм обратно в играта. Бърни го поглежда и казва: - 40 милиончета нямам, но ша ти дам 35 и 1 курва. Щот знам, че от 365 дни да седиш 364 със семейството си ще се побъркаш, така че знам, че си по-отчаян от мен, за да се върнеш в играта. Шуми: - Бях твой още на "и 1 курва"... След което има само мазо секс и всички са щастливи. Разказваческите ви способности, господине, бяха посрещнати радушно от моя страна. Високата оценка, с която ви награждавам е заслужена! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sek800 Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 (edited) . Edited June 20, 2011 by sek800 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Вече прекаляваме с това, според мен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DREBNIA Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Вече прекаляваме с това, според мен. Ами то в тоя спор истината е посредата както винаги, просто някой хора не им харесва Шумахер и провъзгласяватза бог, ония супер пилот, който печели с измами и който не го наказаха, и отричат успехите на друг пилот, който също понякога е прекрачвал правилника. Хора останете си със здраве и не си хабете нервите, истината никой от нас няма да е узнае Дано поне сезона е успорван, защото като си спомня сезоните в които Шуми е карал добра кола, са изключително скучни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 “As part of the Mercedes Junior Programme, Michael had raced in Group C sports cars and competed in a few DTM races. Ross Brawn, then our opponent at Jaguar, quickly realised Michael's talent and they went on to win all seven of his drivers' world championship titles together at Benetton and Ferrari. Our sporting ambition has always been that Michael should drive again where his professional career had started and Michael knew that. We often joked about it after the races and discussed the prospect seriously several times during the last 14 years in Formula One. It didn't happen in 1995, it didn't happen in 1998 and it didn't happen in 2005. I am delighted that it will now happen in 2010. I am very much looking forward to working with Michael and everybody at Mercedes-Benz and Daimler extends a very warm welcome to our 'apprentice' of 19 years ago. That apprentice is now the most successful racing driver of all time." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 http://www.clubs1.bg/novina.php?n=12184 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 (edited) Относно изявлението на Бенц... Дааааааааааааааааааа. Сега ще се окаже, че като го е правил баща му на Михаел е викал "Айде още един тек за Мерцедес", а Шумахер като пикае урината му е сребриста на цвят и става за двигателно масло за Блек серията на Бенц. Тия "кой е по-наш от наште" сериозно ми лазят по нервите. Днес гледах обзор на сезон '78 и '79. Еми е те това е спорт. Нещо напоследък само приказки, без покритие виждаме. ____________________ А тия резевоари за догодина някой разбра ли колко литра ще са всъщност защото на мен не ми стана ясно. На едно място над 120л казват, на друго 160?! Edited December 29, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 А преди бая време (още не беше свършил сезона майче) Ферари се перчеха, че имали разработен уникално икономичен агрегат. Ама нещо много малко инфо... примерно http://www.sportal.bg/news.php?id=211369 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 (edited) Относно изявлението на Бенц... Дааааааааааааааааааа. Сега ще се окаже, че като го е правил баща му на Михаел е викал "Айде още един тек за Мерцедес", а Шумахер като пикае урината му е сребриста на цвят и става за двигателно масло за Блек серията на Бенц. Тия "кой е по-наш от наште" сериозно ми лазят по нервите. Днес гледах обзор на сезон '78 и '79. Еми е те това е спорт. Нещо напоследък само приказки, без покритие виждаме. ____________________ А тия резевоари за догодина някой разбра ли колко литра ще са всъщност защото на мен не ми стана ясно. На едно място над 120л казват, на друго 160?! Ама то е факт бре. Шумахер е част от стратегията на Мерцедес, както има такава на Ред Бул . А за резервоарите - тва ще е е КОЗ-а според мен. Понеже колкото по-икономичен - толкова по-малък резервоар и по-малко кила на борда. Но от 120 литра в момента ще бъдат двойно по-големи . Освен това я кажи кой е другия световен шампион НЕМЕЦ, преди Шуми . А преди бая време (още не беше свършил сезона майче) Ферари се перчеха, че имали разработен уникално икономичен агрегат. Ама нещо много малко инфо... примерно http://www.sportal.bg/news.php?id=211369 Сега имат най-лакомия, но изтече инфо(не знам дали е вярно), че са постигнали много икономия и от там мислят дали двигателя им е легален . Ще видим. Прочети последните изказвания на ди Монтедземоло . Напълно се припокриват с моите разбирания за Ф1. В момента Ф1 е бледа сянка на това, което съм гледал преди 10 години....а аз съм малък. Представям си за хора като баща ми и т.н След традиционната коледна вечеря в Маранело Лука ди Монтедземоло е разговарял с ограничен кръг от журналисти, с които е споделил своите виждания за бъдещото развитие на Ф1. Лука ди Монтедземоло призовава за подобрения във Ф1 до 2012г. „Иначе ние ще бъдем мотивирани да намерим друго приложение „ „Аз искам Ф1 да се подобри до 2012г., когато ще подпишем нов договор Конкорд. Ако не стане така – ще намерим нова мотивация”. Той самият има точни предложения за това как да се развива Ф1 в бъдеще и се надява, че със съвместните усилия на ФИА, тимовете и притежателя на правата тези предложения ще могат да проработят. 1.По-близък контакт със зрителите „Аз бях на Льо Ман и бях впечатлен. Ние не можем да оставяме голема дистанция между пилотите, пресата и обществеността. В миналото боксовете бяха пълни с красиви момичета. Днес са като концлагер. „ 2.Трябва да се реши въпроса с изпреварванията. 3.Сътрудничеството между ФИА/ФОТА/ФОМ Необходимо е да се намерят отговори на много въпроси. Нужно е във ФИА да работят правилните хора, които да намерят тези отговори. В новия президент Жан Тод Лука вижда подходящ човек, който познава Ф1 и той вярва, че ще се създаде добра атмосфера и диалог. „Бърни е към края на кариерата си, но той мисли за бъдещето. ФОТА е много полезна и готова да помага. Трябва да се създаде силна връзка между тези три партии. 4.Как трябва да изглежда продукта Ф1? Според Лука Ф1 трябва да съдържа: екстремни технологии, висока скорост и иновации. На второ място трябва да се намалят разходите, но без това да влияе върху посочените три елемента.„Карбоновите спирачки, например са неподходящи за шосейните автомобили. Но ние можем да ползваме стандартни предавателни механизми, без това да влияе върху характеристиките на Ф1. 5.Намиране на баланс в правилата ЛМ не е доволен от забраната на тестовете. „Забраната на Фелипе Маса да тества е против естеството на спорта.” Според него е безспорна икономията на средства, до която е довела забраната на тестовете, но той не вижда бъдеще в нея. „Не мисля че е най-доброто решение напускането на производителите и замяната им с частни отбори, които не знам доколко са подготвени и в какво състояние са” – подчерта той. „Трябва да намерим баланс в промените на правилата.” Още веднъж се върна към забраната на тестовете: „В миналото ние можехме да тестваме всеки ден, а сега са забранени. Трябва да се намери баланс. Някога в Италия лекарят можеше да пуши, докато оперира. Сега ако някой пиши на улицата -ще го застрелят. Трябва да намерим средата.” 6.Подобряване на шоуто Трябва да се започне с броя обиколки. Той попита правилно ли е съзтезанието да започва в 14 или 15ч в летния следобед? „Във футбола започват от 16, 17, дори от 20 часа”. Нормално ли е съзтезанието да трае 2 часа? Може би е прекалено много? - тези неща трябва да се обсъдят. 7.Цените на билетите „Днес е по евтино за един младеж да обиколи света с приятелката си, отколкото да прекара един уикенд на най-добрите места в Монца. Има нещо нередно. Аз не искам да съм арогантен, но искам да се направи професионално изследване”. Edited December 29, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 (edited) http://clubs1.bg/novina.php?n=12186 - айде един новогодишен подарък. Едит: Мисля, че Рос Браун ги разбира нещата след титли с 3 различни тима. Edited December 30, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 http://clubs1.bg/novina.php?n=12186 - айде един новогодишен подарък. Едит: Мисля, че Рос Браун ги разбира нещата след титли с 3 различни тима. По-точно не би могъл да бъде описан Шампиона...И колко са жалки разните хейтърчета и поплювковци дето много разбират разбират и го квалифицират "авторитетно" Гледам Ф1 повече от 17 години и винаги съм бил верен фен на Ферари,но ако Михаел почне да побеждава с Мерцедес ще го преглътна с кеф...и ще му пожелая успех :-) Ако спечели титла на тези години,след толкова голяма състезателна пауза и с нов отбор,при корено различни условия и правила,вероятно ще спра да гледам формула... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 По-точно не би могъл да бъде описан Шампиона...И колко са жалки разните хейтърчета и поплювковци дето много разбират разбират и го квалифицират "авторитетно" Гледам Ф1 повече от 17 години и винаги съм бил верен фен на Ферари,но ако Михаел почне да побеждава с Мерцедес ще го преглътна с кеф...и ще му пожелая успех :-) Ако спечели титла на тези години,след толкова голяма състезателна пауза и с нов отбор,при корено различни условия и правила,вероятно ще спра да гледам формула... Епа дето се вика Михаел е единствения пилот карал при правила БЕЗ дозареждане(91, 92, 93). Ако помня добре 93 е дебюта на Рубенс и там на легендарното състезание на Донингтън парк в дъжда спираха само за гуми.....Не искам да гадая. Всеки може да провери. Но айде пишем и Рубенс към тия пилоти. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 (edited) Мишо е навъртял над 1000 км тестове. Най-доброто му време е с 4 десети по-слабо от времето на Кобаяши, 1m24.621s, което е рекорд на пистата от 2008 година. Лошо, лошо....нищо хубаво не го очаква Росберг...дано колата на Мгп е слаба, че и сезона ще се обезмисли Не забравяйте, че рекорда на пистата е поставен при далеччччч по-благоприятни условия. Edited January 14, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 АХАХАХХААА! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 (edited) Между двете войни, в началото на 20-те години от миналия век се включват и италианските производители на автомобили в състезания. Първоначално Алфа Ромео, по-късно Мазерати, Ферари и Абарт. На Италия се дава, като официален цвят червеното. Или познатото ни днес "Rosso Corsa". В края на 60-те години доста отбори изоставят своята разцветка в интерес на навлезлите вече спонсори във Фолмула 1. Получава се така, че цветовата схема на повечето автомобили се определя от желанията на спонсора, а не от желанието на екипа или на водача. Но един отбор твърдо е решил да отстоява своята традиция. Скудерия Ферари. Един от принципите на Ферари е "Няма значение колко напред ще стигнем с колите си или колко ще плащаме за тях. Всеки нов модел на Ферари е уникален и ще бъде винаги в червено. Това е част от търговската марка и нашето 80 - годишно наследство." Ферари наистина запазиха своята традиция. Макар през годините да е варирал нюанса на "Rosso Corsa". От 1996 г. болидите за участие във Формула 1 са боядисани в по-ярко червено, почти оранжево. Причината е спонсора "Малборо" и телевизионната техника през онези години. Трябвало е да се види точния нюанс на "Малборо" пред малкия екран. Пред телевизорите колата преди осветляването се е виждала доста тъмна, почти кафява. Но оригиналното "Rosso Corsa" вече е пак върху болидите. И пак по ирония на ТВ медията, благодарение на навлезлите вече навсякъде телевизори с висока разделителна способност. Оригиналното червено се завърна през 2007 за Голямата награда на Монако. Традицията е възстановена на 100%. Тааа така. Уважаема аудитория. ФЕРАРИСТ не се става. Ферарист се ражда човек Edited January 23, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Това сме го чували и за педерасите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Това сме го чували и за педерасите Като оставим това, драги ми Стефчо, защо публикуваш статия, която показва как за повече от 10 години великите традиционалисти са си променили цвета на колата заради спонсора си? Ами ако Малборо бяха със синя кутия? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Ferrari F1 2010 part 1 part 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Като оставим това, драги ми Стефчо, защо публикуваш статия, която показва как за повече от 10 години великите традиционалисти са си променили цвета на колата заради спонсора си? Ами ако Малборо бяха със синя кутия? Червеното си е червено вече 60 гОдин :П Новото "РОСО КОРСА" или още Ф10 http://www.gazzetta.it//Motori/Formula1/big_vision/big_Vision.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 PPilotesEquipesTemps EcartsTrs 1F.MassaFerrari1:13.552+-.---12 2G.PaffettMcLaren1:14.018+-.---14 3P.De la Rosa Sauber1:14.898+-.---9 4R.KubicaRenault1:15.298+-.---13 5R.BarrichelloWilliams1:16.161+-.---20 6N.RosbergMercedes1:18.228+-.---9 7S.BuemiToro Rosso 1:26.395+-.---5 8M.SchumacherMercedes На тестовете от днес. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 (edited) Голямо криене имаше по дифузьорите...май те + работата с гумите и консумацията на гориво ще са основните козове тоя сезон. Шумахер вече удари един ШАМАР на Нико. А не е карал 3 години....Лошо, лошо... Разбирам, че и Заубер са се представили добре....Все пак имат наше "сърце" и скоростна кутия ххихи Edited February 1, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Ами да не ставам лош пророк ама бая още шамари ще раздаде. И на Хамилтън в частност - който според мен може много зле да му отрази, че Котето го няма около него(да не вземе да се окаже, че вече не го тачат толкова медиите, защото на него това май доста му се нрави). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.