city90 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 здравеите имам проблем при палене на опел корса 1.7д 1997 помогнете пробвах даваха ми ток не става ништо върти един път и на втория вече почва да се мъчи и спира да върти,дръпнаха ме и запали ,угасих я след 30 мин и като пробвах да я запаля пак съштото не става ,проблема не е в акомулатора,некаде нешто прави маса и дърпа тока,а и се случва винаги когато вали,като мина прес некоя локва и ми светка лампата на акомулатора ама за много малко време ,кажете ми каде може да е проблема? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 По-добре пиши във форума на Опел, или най-добре иди на майстор... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Не върти - възможности: стартер, релето, което го задейства, инсталация, акумулатора няма сила да завърти, защото не се е зареждал или нещо го е източило. Лампа на акумулатора - генератора не зарежда. Ако някъде има утечка и ти дърпа тока, няма как да се разгадае през форума, такива работи се търсят наживо. Следователно ходи на майстор Link to comment Share on other sites More sharing options...
city90 Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 Не върти - възможности: стартер, релето, което го задейства, инсталация, акумулатора няма сила да завърти, защото не се е зареждал или нещо го е източило. Лампа на акумулатора - генератора не зарежда. Ако някъде има утечка и ти дърпа тока, няма как да се разгадае през форума, такива работи се търсят наживо. Следователно ходи на майстор вероятно е стартера,а можете ли да ми кажете каде се намира тоя стартер? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Отивай в сервиз.Това е най-лесният вариант Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Щом питаш това, няма смисъл да ти обяснявам къде се намира. Върви в сервиз. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bakara Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Проблема ти вероятно е от алтернатора. Тои се мокри като минеш през локва защото е доло в дясно под мотора. Търси кора/капак за под двигател или не караи по мокрото! Link to comment Share on other sites More sharing options...
city90 Posted October 30, 2011 Author Share Posted October 30, 2011 Проблема ти вероятно е от алтернатора. Тои се мокри като минеш през локва защото е доло в дясно под мотора. Търси кора/капак за под двигател или не караи по мокрото! ами как да разбера дали е от алтернатора или от стартера,ако исклиуча алтернатора да пробам дали ште запали ште има ли някакав проблем? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 По-добре не изключвай нищо, че както си тръгнал да изключваш едно по едно нещата, рано или късно ще стигнеш до нещо, дето не е трябвало да го пипаш изобщо. Възможно е да е и от алтернатора, и от генератора и от още поне 10 неща, но щом го прави по-често "на мокро", защо на първо време не си провериш кабелите за свещите дали са наред...ако прескача искра от някой кабел към масата, доста трудно ще ти е със запалването и равномерната работа на двигателя, а проблемът с утечките се задълбочава винаги когато е влажно. П.П. И най-добре иди до някой монтьор или човек, който дълго време е ремонтирал колите си сам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Мани ге тия монтьори, само пари искат Друго си е да не знаеш къде е стартера Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Тъй де - кожодери такива... Когато обаче нямаш опит с ремонтите и устройството на автомобила, щеш-не щеш ще трябва да опреш до тях. Аз напр., въпреки, че съм си оправял доста неща по колите, които съм имал досега, при проблем с настоящата, вече предпочитам да си я закарам в сервиз - едно, че нямам условията, инструментите и достатъчните познания да я ремонтирам, а и всичко под предния ми капак е толкова "компресирано", че няма много условия за свободни действия. П.П. В случая с неговия проблем "на мокро", предположих, че може да е от кабелите на свещите, но сега погледнах най-първия му пост и видях, че колата му е дизел... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Това не пречи... нали пак са свещи и пак имат кабели В момента по стечение на обстоятелствата разполагам с гараж с канал и си правя 95% от ремонтите, но от много време се интересувам от автомобили съм добил някаква представа за нещата... Така не става с директно питане във форума, като не знаеш кое как работи (да не говорим че не знае дори и как изглежда!!). Нещо като тази тема http://www.bulforum....entry1495489202 Link to comment Share on other sites More sharing options...
city90 Posted November 2, 2011 Author Share Posted November 2, 2011 Това не пречи... нали пак са свещи и пак имат кабели В момента по стечение на обстоятелствата разполагам с гараж с канал и си правя 95% от ремонтите, но от много време се интересувам от автомобили съм добил някаква представа за нещата... Така не става с директно питане във форума, като не знаеш кое как работи (да не говорим че не знае дори и как изглежда!!). Нещо като тази тема http://www.bulforum....entry1495489202 нали за това е направен този форум да питаш нешто което не знаеш и да ти кажат,а за проблема ми казаха и други че е от четките на стартера залепнали са, а и сичко друго ми е тип топ като ме бутнат и пали веднага и сичко си ми свети Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Май не ме разбра... Повтарям: тръгнеш ли да си правиш сам колата, трябва да знаеш какво правиш. За целта има книги. Занимаваш ли се с ел. инсталацията, трябва да имаш елементарна представа от електротехника, как да замериш, по какъв ред да търсиш дефект В противен случай рискуваш да прецакаш нещо или да почнеш да сменяш наред докато не се оправи... Освен четките, стартера може да е изгорял. Може и релето да не му подава ток или пък просто акумулатора ти да е за смяна или да има хлабава връзка - тока по веригата е много голям. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.