Lucky Luciano Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Имат и пакети за студенти с 12 месечен договор, от които 12, може 3 да не плащаш и не ползваш. Нещо такова беше. Има го на сайта им. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Услугата навсякъде е една и съща - безпроблемна. Като ти гледам района - Кулбокс или МТел. Ако ти е само за нет, при тази цена от МТел, избирай тях. Ако искаш пакетна - Кулбокс, защото телевизията на МТел никак, ама никак не е добра. При Кулбокс, ако имаш стационарен телефон на Виваком или друг оператори, си го прехвърляш към Кутията и ти пада още една такса на месец. Съгласен! До същия извод стигнах и аз,М тел трябва да ми върнат обаждане с потвърждение за покритие на адреса,необходима им била минимум седмица.... Учудиха ме малко,честно! Вероятно този тип услуга не им е проритет... Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Според мен, минавай или на Angelsoft или на Bulsat и не му мисли.;-) Разкарай ги тези Ментелци! Съгласен! До същия извод стигнах и аз,М тел трябва да ми върнат обаждане с потвърждение за покритие на адреса,необходима им била минимум седмица....Учудиха ме малко,честно! Вероятно този тип услуга не им е проритет... Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Според мен, минавай или на Angelsoft или на Bulsat и не му мисли.;-) Разкарай ги тези Ментелци! Ейнджълсофт мисля няма в района Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Тогава Bulsat.;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Съгласен! До същия извод стигнах и аз,М тел трябва да ми върнат обаждане с потвърждение за покритие на адреса,необходима им била минимум седмица.... Учудиха ме малко,честно! Вероятно този тип услуга не им е проритет... Приоритет им е, но трябва трасето до самия теб да се изгради. Тоест те в района имат покритие, но в твоя блок/къща нямат. И трябва от голямата муфа/табло, да пуснат трасе до теб. Изчакай ги, вероятно още след 3-4 дни ще ти звъннат. Качеството ще оправдае чакането! Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Според мен, минавай или на Angelsoft или на Bulsat и не му мисли.;-) Разкарай ги тези Ментелци! Не позволявай на личните ти проблеми да стават форумно достояние Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Я пак, че не те разбрах! Не позволявай на личните ти проблеми да стават форумно достояние Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Мтел явно са крайно незаитересовани от мен,като клиент.... Независимо,че попадам в картата им на покритие според техния сайт,вече повече от седмица чакам да ми обявят дали имат покритие на моя адрес.... Незнам дали и съпорта им не е такъв..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Хубава работа, ама.... Тази сутрин решавам да направя заявка за включване чрез формата на сайта им. Опааа, изненада, "Услугата не е достъпна в момента. Моля опитайте по-късно."! Във форума им е дискутиран този проблем, но явно не е отстранен. Звъня на 080020011/9, любезен оператор ми пояснява че единствено чрез посещение в магазин(център) на МТЕЛ можело да се заяви интернет, сключи договор, извърши плащане и т.н. Добро начало, няма що. Изглежда ще си стоя още на Уайнет 1, въпреки 100-метровия въздушен кабел към мен, който при всеки гръм наблизо ми гори по един вход на суича който ползвам като "бушон"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Winet 1 са добри, обаче ме напушва на смях, като им видя рекламните календари.... "Интернет от ново поколение"..., поне да беше вярно, иначе услугата е бетон!;-) Хубава работа, ама.... Тази сутрин решавам да направя заявка за включване чрез формата на сайта им. Опааа, изненада, "Услугата не е достъпна в момента. Моля опитайте по-късно."! Във форума им е дискутиран този проблем, но явно не е отстранен. Звъня на 080020011/9, любезен оператор ми пояснява че единствено чрез посещение в магазин(център) на МТЕЛ можело да се заяви интернет, сключи договор, извърши плащане и т.н. Добро начало, няма що. Изглежда ще си стоя още на Уайнет 1, въпреки 100-метровия въздушен кабел към мен, който при всеки гръм наблизо ми гори по един вход на суича който ползвам като "бушон"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 МТел не са като Кулбокс и не пишат договори по къщите. Пращат само инсталатори. Така е. Това, че нашите доставчици ни лигавят е друга тема. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Поне да си оправят сайта....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Мтел явно са крайно незаитересовани от мен,като клиент.... Независимо,че попадам в картата им на покритие според техния сайт,вече повече от седмица чакам да ми обявят дали имат покритие на моя адрес.... Незнам дали и съпорта им не е такъв..... Седмиците стават две.... Доста несериозно и странно отношение,а иначе в офисите са доста агресивни.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktor4o19 Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 През декември ми трябваше да пускам интернет на центъра. Звъннах на *88 да ги питам дали имат покритие. Операторът ми каза, че не може да даде категоричен отговор и се разбрахме да прати техници до въпросния адрес . Още на другия ден получих sms , че на желания от мен адрес Мтел нямат покритие. Звънкай и ги притеснявай. В България всичко е наобратно,и трябва те да са заинтересовани още повече, че ще им ставаш клиент. Но това са реалностите. Звънни на *88 и ги питай какво става със заявката. И искай крайна дата, след която ако не получиш отговор ще си търсиш други алтернативи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 И аз бих им звъннал, но само веднъж. Ако са достатъчно сериозни, веднага ще се извинят и ще откликнат. Ако не - оператори бол, а те губят едни пари и един договор за 2 години. Залагам, че някой в офисите е блял и не е пуснал към отдела за проучване. Няма друго логично обяснение. Както написах и преди това - макс до 2-3 дни трябваше да получиш обаждане. Като им звъннеш ги навикай здраво. Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 Аз днес реших да се върна към мтел, че оранжевите тотално ми скъсаха нервите последния месец с техния "fiber ". При мен има покритие надявам се бързо да ме включат. Turn off this option! SM-N9005 Turn off this option! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 Аз съм на безсрочен договор.Оня ден ме изнервиха,че не мога да си платя сметката с карта през онлайн банкирането им.На другия ден отидох и си платих за 2 месеца напред.СЛедващия път пак така ще направя Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 Явно не им се работи в тази фирма. Официално ми заявиха че "нямат техническа възможност" да ме включат. При положение че съм в т.нар. "търговски център" на квартала, покрай мен минават всички канали на кабеларките и виваком! Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 Колега в кой квартал си ако не е тайна ,има ли други абонати около теб ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 В Кючука е и на няма и 50 метра от него има кутия на Мегалан и абонат. Направо им се чудя на щуротиите. Понеже сме комшии с него и в цялата махала има Меганал, направо ми е странно защо губят абонат. Изключително несериозно. Разбирам да нямат наблизо, но през една къща... Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 Да наистина странно.... Аз в събота подписах договора , днес сутринта ми се обадиха за петък за включване.Или ги мързи да влачат до там влакно,но чак пък да нямат техническа възмоност .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 Точно в района, в който сме, има едни хубави телове между всички къщи, които се използват от всичките оператори. Ако искат, могат. Въпросът е защо не искат и се правят на интересни. Хем губят клиент, хем се излагат. В същия район Булсатком минават от UTP на оптика. Квартирантът ми отиде миналия петък да каже, че иска да мине на оптика /и това е малоумни, клиентът да отиде до офиса и да каже, че иска да мине на оптика, но това е друга тема/ и в събота следобед го включиха. Друга е темата, че не са си свалили UTP-то му, но за това аз ще ги наритам тези дни, когато ми остане време, защото момчето им е казало, но те казали, че не било тяхно... Интересно как до момента са му предоставяли услугата, през водомера ли... Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 Така както го представяш ,най-вероятно отказват заради въздушния път. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Но неговата къща е на ъгъл и всички шахти са пред нея. Тоест въпрос на 1 час да дръпнат влакно, ако не искат да е въздушка... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.