Danzki Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Може да ти вдигнат тарифата и да ти намалят скоростта,но обратното едва ли Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Може да ти вдигнат тарифата и да ти намалят скоростта,но обратното едва ли В Мтел ли работиш? Защото ясно съм написал: Я да питам аз, ако има някой който да работи в Мтел... или да има вътрешна информация Ако е да си правиш лаф-мойбет: на друго питане се пробвай Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynth Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Имаш опция да си удвоиш пакета на максимална скорост срещу 5 лв. на месец, без значение коя тарифа си избереш за мобилен интернет. Относно скоростта след MB-те на максимална скорост - аз поне нямам информация дали скоростта ще се промени в бъдеща промоция Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Имаш опция да си удвоиш пакета на максимална скорост срещу 5 лв. на месец, без значение коя тарифа си избереш за мобилен интернет. Относно скоростта след MB-те на максимална скорост - аз поне нямам информация дали скоростта ще се промени в бъдеща промоция Идеята е да не се плаща допълнително. Защото в този случай, колкото и да сa ми противни от Виваком, то тяхната оферта е далеч по-добра, с оглед на минималната скорост от 128к. 64к е връщане в миналия век, когато царуваше dial-up и рекламата беше: fly with 56k, щото масовите модеми бяха 33к ======== В края на краищата не ми трябва толкова много. Мога да си ползвам и нет-а от телефонния план, той поне ми е от предишната промоция, където минималната скорост беше 128к. Чудя се само що Мтел се връщат към каменната ера. Няма да се учудя ако от 2014-та минат на 33к. Благодаря ти за отговора Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 В Мтел ли работиш? Защото ясно съм написал: Ако е да си правиш лаф-мойбет: на друго питане се пробвай Много сме открехнати,отиваш в офис и питаш...Не е особено сложно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Много сме открехнати,отиваш в офис и питаш...Не е особено сложно. Ako още не си стоплил, става въпрос за бъдещи промоции, които не са обявени и в офисите и колцентъра и съответно те не дават информация за тях... официално. Така, че няма смисъл да акаш в темата. Отгоре на всичко, тъй като не съм толкова умен колкото теб, вместо да ходя до офис, обикновено звъня в колцентъра. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Най-добре се обърни към врачка,може да пробваш и в колцентъра на Канал 2001. Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Вече се предлагат и нови пакети: Пакет Гиганет: Оптичен интернет и Мобилен интернет30mbps 2.5 GB на цена 19,90 лв.50mbps 2.5 GB на цена 23,90 лв. Пакет Гиганет с Цифрова телевизия: Оптичен интернет за дома, мобилен интернет и цифрова телевизия30 Mbps 2.5 GB с Икономичен ТВ пакет и Мобилен интернет на цена 23,90 лв.30 Mbps 2.5 GB Стандартен ТВ пакет и Мобилен интернет на цена 32,90 лв.30 Mbps 2.5 GB Разширен ТВ пакет и Мобилен интернет на цена 36,90 лв. Повече информация:http://www.mtel.bg/paket-optichen-i-mobilen-internet#ui-tabs-2 ================Aко някой иска да ползва пакет от оптичен интернет и телевизия, но не му трябва мобилен нет, то може да се разберем например за пакета от 30 Mbps 2.5 GB с Икономичен ТВ пакет и Мобилен интернет на цена 23,90 лв., аз да ползвам мобилния нет срещу заплащане на месечната му такса от 4 лева/месец, като ще му я предплатя за целият срок на договора. Така, на практика ще ползва оптичен нет и телевизия срещу 19.90 лв./месец. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Който е бил на промоцията с двугодишен договор 100 мегабита за 14.90лв., да очаква след края на договора такса от 60лв. Имате право в дните преди изтичане на договора, да входирате предизвестие, с което в деня на изтичане на договора, ви прекъсват услугата, като вие връщате устройството. Предизвестието не е едномесечно и може да се пусне преди датата на изтичане на договора, като услугата се спира в деня на изтичането му т.е. няма да имате да плащате още една такса. Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 Да аз имах същия проблем ,но след неколкодневни скандали по телефона ,ми прекратиха договора но платих въпросните 14,90 след като първоначално искаха 60лв измамниците от ментел Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 А колко пламенно ги защитавахте..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
EEK! Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Условията са си описани в договора, който не чете или не помни... Си е за негова сметка! Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 В условията на договора не пише такса 60лв а ,че абоната остава на въпросната тарифа, докатоне промени или не преподпише договора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 В условията на договора не пише такса 60лв а ,че абоната остава на въпросната тарифа, докатоне промени или не преподпише договора. Следователно след двете години радост, абоната на Мтел започва да чете темата - "Дайте съвет за интернет доставчик в ПД" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 В условията на договора не пише такса 60лв а ,че абоната остава на въпросната тарифа, докатоне промени или не преподпише договора. Е, как ще пише. Ако пишеше, договорът нямаше да е на Ментел... Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Следователно след двете години радост, абоната на Мтел започва да чете темата - "Дайте съвет за интернет доставчик в ПД" Да тук си много прав , аз в момента съм точно пред такава дилема за Тракия - Н3 или Виваком !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Което и да избереш,няма да сбъркаш...Само да не става въпрос за АДСЛ.Ментел няма да пробият с тези цени ,а за телевизията им да не говорим.Новата им платформа е просто трагедия,а каналите са пълнеж отвсякъде. Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Не извинявам се не се уточних за FTTB Виваком става въпрос.Единственото което ме притеснява при тях е подръжката ,дали е 24 часа не само по тел а и дежурна група.За скоростите знам ,че са постоянни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Не извинявам се не се уточних за FTTB Виваком става въпрос. Единственото което ме притеснява при тях е подръжката ,дали е 24 часа не само по тел а и дежурна група. За скоростите знам ,че са постоянни. В такъв случай леко си объркал темата, в която да питаш Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Не извинявам се не се уточних за FTTB Виваком става въпрос. Единственото което ме притеснява при тях е подръжката ,дали е 24 часа не само по тел а и дежурна група. За скоростите знам ,че са постоянни. Дежурна група 24 часа няма. До 20ч. ако има нещо, после на следващия ден. При N3 е същата работа, общо взето, освен ако не става дума за голяма авария и примерно цял квадрант няма сигнал. При Виваком най-много да изтряска медията в избата, докато при буря, при N3 може не само суича, но и рутера/LAN картата да си идат. Телевизия знам, че не ти трябва, така че една идея по-сигурно ми се вижда Виваком, тъй като причините да спре са по-малко, според мен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Благодаря ти, ще имам в предвид ,най-вероятно ще се спра на Виваком , тъй като искам и мобилните телефони да прехвърля при тях. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Който е бил на промоцията с двугодишен договор 100 мегабита за 14.90лв., да очаква след края на договора такса от 60лв. Имате право в дните преди изтичане на договора, да входирате предизвестие, с което в деня на изтичане на договора, ви прекъсват услугата, като вие връщате устройството. Предизвестието не е едномесечно и може да се пусне преди датата на изтичане на договора, като услугата се спира в деня на изтичането му т.е. няма да имате да плащате още една такса. Благодаря много за инфото,досега бях точно на тази промо тарифа и от 10 дена не се отварят определени страници,ту има ту няма,постоянно обещават да оправят проблема ,но не оправят.Договора ми е до 28 фвруари и още днес ще отида да върна устройството в ментел. Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Който е бил на промоцията с двугодишен договор 100 мегабита за 14.90лв., да очаква след края на договора такса от 60лв. Имате право в дните преди изтичане на договора, да входирате предизвестие, с което в деня на изтичане на договора, ви прекъсват услугата, като вие връщате устройството. Предизвестието не е едномесечно и може да се пусне преди датата на изтичане на договора, като услугата се спира в деня на изтичането му т.е. няма да имате да плащате още една такса. Моята си остана 14,90, точно както си пише и в допълнителните разпоредби на Договора. Ако някой е обединил договора си за интернет с този за мобилен телефон (т.е., добавил е нова услуга към абонаментния си план за мобилни разговори)... това си е негов проблем, след изтичане на промоционалните условия, се прилагат стандартните такива, както и при другите оператори. Моите договори са отделни (когато подписвах договора за интернет, ми предложиха да ги обединят, но аз отказах)! Прилагам шот от онлайн плащане по договора, 1 месец след като вече е безсрочен, т.е. след изтичне на 2 годишните промоционални условия: Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_launcher Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Моята си остана 14,90, точно както си пише и в допълнителните разпоредби на Договора. Ако някой е обединил договора си за интернет с този за мобилен телефон (т.е., добавил е нова услуга към абонаментния си план за мобилни разговори)... това си е негов проблем, след изтичане на промоционалните условия, се прилагат стандартните такива, както и при другите оператори. Моите договори са отделни (когато подписвах договора за интернет, ми предложиха да ги обединят, но аз отказах)! Прилагам шот от онлайн плащане по договора, 1 месец след като вече е безсрочен, т.е. след изтичне на 2 годишните промоционални условия: Да речем, че това наистина е плащане към Мтел относно договор за домашен интернет. Никъде не виждам стойност на фактурата, т.е. не става ясно дали сумата покрива изцяло нейната стойност. По никакъв начин тук не става ясно от кога е в сила договора и каква е стойността на последната фактура, както и за кой период се отнася тя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Да речем, че това наистина е плащане към Мтел относно договор за домашен интернет. Никъде не виждам стойност на фактурата, т.е. не става ясно дали сумата покрива изцяло нейната стойност. По никакъв начин тук не става ясно от кога е в сила договора и каква е стойността на последната фактура, както и за кой период се отнася тя. Договорът е сключен началото на януари 2012-та година (4-5-6, да не ровя сега да го търся) и е със срок 2 години, демек до 4-5-6 януари 2014-та, след което става безсрочен, т.е. в момента съм на безсрочна услуга, с условията на срочната. Плащането, което съм показал е извършено на 1 февруари 2014, т.е. то е за месец март 2014-та (услугата се предплаща като навсякъде). Колкото до това, дали ти става ясно или не, при плащанията чрез ДСК директ е така - има номер на договора, който съм скрил със сиво каре(все пак форума е публичен, нали?) Ако не вярваш - проблема си е твой, само да спомена, че към момента няма услуга на тази стойност (14,90 лв.), която да предлага М-тел. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.