Jump to content
BulForum.com

M-Network


Recommended Posts

  • Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Жалко за клиентите.

Неделя вечер не е най-приятното време за проблеми с интернет и телевизия.

Всичко се оправи при мен малко преди 18.00 часа. Нет да съм нямал някъде около 4 часа общо.

Сега разговярах със съпорта на Мегалан и оттам казаха, че проблема е при тях и е софтуерен. От съпорта препоръчаха да не се изключват/рестартират приемниците за момента, защото може при включване да не се свържат, така че имайте го в предвид.

Иначе нет-а като качество засега си е на ниво, поне при мен.

 

=======

 

Прави впечатление, че темата е поразчистена, но спама и злобните коментари са си останали.

Link to comment
Share on other sites

Прави впечатление, че темата е поразчистена, но спама и злобните коментари са си останали.

Точно ти да ми говориш за спам и злобни коментари...

Интересно защо звъниш на съпорта в момента в който нямаш проблем само и само за да информираш останалите.

На сайта им се препоръчва да се рестартират устройствата. В това време от съпорта казват друго. Личи си колко са в час със ситуацията...

Интересно ми е как ще се развие ситуацията.

Link to comment
Share on other sites

Точно ти да ми говориш за спам и злобни коментари...

Интересно защо звъниш на съпорта в момента в който нямаш проблем само и само за да информираш останалите.

На сайта им се препоръчва да се рестартират устройствата. В това време от съпорта казват друго. Личи си колко са в час със ситуацията...

Интересно ми е как ще се развие ситуацията.

Ще ти обясня за да стоплиш :)

Защото ако не се пише каква е реалната ситуация тук ще завалят тонове помия. А и няма нищо лошо човек да се информира, не мислиш ли?

Колкото до компетентността на съпорта - далеч по-голяма е от твоята, със сигурност.

Що се отнася до рестарта на устройствата обяснявам пак какво ми се каза: ако в момента имам нет - да не рестартирам, ако нямам - естествено да го рестартирам.

Затова и писах да не се рестртират устройствата. Защото ако някой чете във форума значи има нет и по-добре да не рестартира.

Не виждам нищо нелогично, та да квалифицираш по този начин хората.

 

Освен всичко друго: в Мегалан са пичове и не си крият проблемите като мишоци, нито прехвърлят вината на другите си поддоставчици или международното положение. Най-отгоре в червено оградено каре пише за проблема. Освен това не трият неудобните мнения както в булфорум. Винаги са вежливи и се държат културно и възпитано. С две думи - надраснали са махленското и се държат като истински професионалисти. Няма да е зле да се поучите от тях.

Link to comment
Share on other sites

Освен всичко друго: в Мегалан са пичове и не си крият проблемите като мишоци, нито прехвърлят вината на другите си поддоставчици или международното положение. Най-отгоре в червено оградено каре пише за проблема. Освен това не трият неудобните мнения както в булфорум. Винаги са вежливи и се държат културно и възпитано. С две думи - надраснали са махленското и се държат като истински професионалисти. Няма да е зле да се поучите от тях.

 

Bulforum не е обвързан с никой доставчик, затова сравнението ти е нелепо. Демек - ще си правят квото си искат.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

За тези, които не знаят къде се регистрират оплакванията им и какво е направено по тях. Менюто е СЪБИТИЯ по АКАУНТА

 

21996769.jpg

 

това е т.н. тикет при другите оператори, като за разлика от тях тук се вижда кой точно е приел обаждането, в какво се състои проблема, какво е направил или към кого те е прехвърлил и т.н. Отбелязват се и имената на всички, включени в получаването и решаването на проблема и няма анонимни истории и ала-бала.

Link to comment
Share on other sites

Вярно ли,че вече имат покритие в Кючука и Кършияка,че и в Смирненски дори?!?!Сега разгледах картата с покритието от сайта им.В Центъра нямат,май не бързат да се сборят с Куулбокса... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Те хубаво покриха и Смирненски ама много гадни оферти бе майна.. Нещо хич не струват... Па и да лефтне човек от Кулбокс само за да си лафи с денонощен съпорт ммм тц...

 

Нямат конкурентна оферта май...

Link to comment
Share on other sites

Те хубаво покриха и Смирненски ама много гадни оферти бе майна.. Нещо хич не струват... Па и да лефтне човек от Кулбокс само за да си лафи с денонощен съпорт ммм тц...

 

Нямат конкурентна оферта май...

 

Дам, ако пуснат пак някаква добра оферта (като тази при старта си) може и да се преместя.Иначе просто в момента с тея цени, не знам кой би се включил.

 

П.С. Някой няма ли вътрешна информация за текущи примоции :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Не оправят ли офертите , не виждам как ще привлекат клиенти, да мрежата е страхотна подръжката също ,но цените suck ,при условие ,че Cooolbox предлагат за 30 кинта 100Mbt + ТВ+ Телефон, не знам накъде са тръгнали с тази оферта от 60лв за 100Mbt само нет.

Говорих с един приятел в Мтел , каза,че нета и тв все още не им били приоритет на големите в София и затова не ги интересувало на какви цени ще ги предлагат.

Link to comment
Share on other sites

Не оправят ли офертите , не виждам как ще привлекат клиенти, да мрежата е страхотна подръжката също ,но цените suck ,при условие ,че Cooolbox предлагат за 30 кинта 100Mbt + ТВ+ Телефон, не знам накъде са тръгнали с тази оферта от 60лв за 100Mbt само нет.

Говорих с един приятел в Мтел , каза,че нета и тв все още не им били приоритет на големите в София и затова не ги интересувало на какви цени ще ги предлагат.

Като им прочетеш темата (на кулбокс) и видиш колко са оплакванията ще разбереш защо на Мегалан са им такива цените. Стига сте спекулирали в теми на други оператори и стига сте им правили реклами навсякъде по повод и без такъв. Да не искаш да кажеш, че тези 120 000+ абонати на Мегалан са идиоти? Или парите им излизат от джобовете и само се чудят на кой да ги подарят?

Link to comment
Share on other sites

Мога да потвърдя само за 1 biggrin1.gif

Не знам защо, но и аз си помислих, че си ти. Благодаря за признанието.

========

Ако няма къде да акаш, то не го прави в тази тема.

Link to comment
Share on other sites

а цените им са високи, защото мтел след първоначалната яка финансова инжекция вече врътнаха кранчето и даже създават вакуумче за да обърнат посоката на потока.

съответно някой мениджър е разлистил ръководствата си по икономика от 1ви курс и врътнал разчетит, че е по-добре по-малко пациенти на по-високи цени (по-малко пациенти са по-лесни за ощастливяване, т.е. да плащат за "премиум" услуги) отколкото да са фърлят в масовката и да берът само ядове и закъснели плащания.

Link to comment
Share on other sites

Като им прочетеш темата (на кулбокс) и видиш колко са оплакванията ще разбереш защо на Мегалан са им такива цените. Стига сте спекулирали в теми на други оператори и стига сте им правили реклами навсякъде по повод и без такъв. Да не искаш да кажеш, че тези 120 000+ абонати на Мегалан са идиоти? Или парите им излизат от джобовете и само се чудят на кой да ги подарят?

 

Аз също съм от тези 120хил идиота и съм доволен , но не бих плащал 60лв за 100Mbit ,след като ми изтече договора ако нямат добра оферта сменям доставчика....

В другия ми апартамент ползвам Кулбокс от 2008г и нямам оплаквания досега, като чета темата "за оплаквания на кулбокс" повечето им проблеми са от зад клавиатурното у-во ;-)

Link to comment
Share on other sites

В другия ми апартамент ползвам Кулбокс от 2008г и нямам оплаквания досега, като чета темата "за оплаквания на кулбокс" повечето им проблеми са от зад клавиатурното у-во ;-)

Затова са подменяли проблемната техника :), именно щото проблема е бил в задклавиатурното устройство. Обаче в тяхното.

Сега като чета... w00x също има проблем с телевизията, но не смее да пише повече. Щото ще си развали приятелството с някои хора. Почти съм сигурен, че живее в Кючука.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...