future Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Прави сте, заслужиха си оплакването, но не го направих. Уж вече всичко трябва да е наред. Искрено пожелавам на всеки да няма подобен род проблеми с тази фирма. При това стечение на обстоятелствата се наложи да хода три пъти до мтелски офис, уж да развалям договора. След едномесечни мъки ми възстановиха взетата сума от 11 лева и ми бе казано, че аз взаимоотношения с тях повече нямам.... и така стигнах до днешният момент, в който се убедих, че в мтел лявата ръка не знае какво прави дясната. Днес, след нов разговор с оператор, отново бях прикакен да отида в мтелски магазин за доизясняване и според техните думи " прекратяване на договора ". ELySiuM, четейки постовите съм убеден, че не си на 16 години. От това което си написал ми се струва, че тези 11 лева са ти върнати по друг параграф - неполучена услуга за определен период. Договора си е останал в сила. Не знам какво сте говорили тези 3 пъти в офиса, но Договор се прекратява писмено, не по телефона и няма "уж". Толкова ли беше сложно да пуснеш писмено предизвестие за прекратяване не договора по тяхна вина? Или да го прекратите по взаимно съгласие? Че, в офисите на всички оператори (а и не само при тях) нямат юридически подготвени хора е факт, но когато се обадиш на *88 може да поискаш да те прехвърлят към юридическият отдел и там ще се уточниш за има-няма 5 минути. И за да не губиш време, този разговор може да го проведеш и в офис на М-тел, в присъствието на техен служител. От друга страна, когато си подписвал договора, ти си знаел, че няма изградена мрежа до теб. Така, че на практика си бил запознат, че няма как да получиш услуга към този момент. Така, че единствената възможност от страна на М-тел е да ти сторнират начислената от системата сума до момента в който стане възможно физическото ти свързване към мрежата и ти да получаваш предмета на договора а те - парите за услугата която са ти предоставили. Затова не ги обвинявай несправедливо. Не те са те накарали да идеш в техен офис и да подпишеш договор, а ти си го поискал, още повече че много добре си знаел, че няма как да получиш услугата към настоящия момент. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Не, трябва М-тел като нямат техническа възможност да кажат, че нямат и да се обадят, когато имат такава, а не да карат хората да сключват договори!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Не, трябва М-тел като нямат техническа възможност да кажат, че нямат и да се обадят, когато имат такава, а не да карат хората да сключват договори!!! Е, нали са му казали. И доколкото ми е известно Договор никой не те кара да подписваш насила. Нали не са го замъкнали в офиса им против волята му? Или бъркам? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Да, също така са му казали, че ще му пуснат интернет или бъркам? Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Ще. Не бъркаш. Ще - означава бъдеще време. Ако е бил изчакал, какъв е проблема? Даже щеше да спечели, защото щеше да бъде по старите условия. Какво му пречеше да сключи договор, да ползва стария си доставчик, новия не му начислява нищо, а когато има възможност го включва и той си ползва всички преференции по договора като цена и условия. В този случай, за 1 месец ще има нет и от двата оператора и ако на новия не му хареса услугата, може да се възползва от едната седмица за прекратяване на договора и да си остане на стария. редакция. Трябва да си призная, че аз щях да направя същото като него, даже се чудех как да ги накарам да подпишем договор при положение, че нямаше изградено трасе до мен. За този нет, при тези ценови условия щях да чакам и 1 година. Нали не плащам докато не получавам. Какъв е проблема? Но, всеки сам си решава. Не виждам обаче основание за такива тежки обвинения. Това исках да уточня Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Що направо не си напишеш в подписа кой ти е работодателя. Като съм подписвал съм бил знаел, че нямало мрежа... да съм бил изчакал докато дойде, пък те добрите самаряни нямало да ми пишат фактури... ти въобще прочете ли това, което си написал? Ноември месец оставих заявка. По Коледа ми се обадиха радушно, че могат да ме включат! Е, нали са му казали. И доколкото ми е известно Договор никой не те кара да подписваш насила. Нали не са го замъкнали в офиса им против волята му? Или бъркам? Да, казаха ми, че МОГАТ да ми доставят интернет. Даже и пича в офиса пред мен им се обади и пак потвърдиха! Малко по-късно се разбра, че трасето до мен е прецакано от края на декември, ама кой да го отбележи някъде. Ще. Не бъркаш. Ще - означава бъдеще време. Ако е бил изчакал, какъв е проблема? Кой и за какво да ги чака? Изчаках ги толерантно 10 дена, след което ми дадаха окончателен отговор, че не могат да ми дадат никакъв срок - кратък или дълъг. Нали не плащам докато не получавам. Какъв е проблема? Я пак? Не виждам обаче основание за такива тежки обвинения. Амин. Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Що направо не си напишеш в подписа кой ти е работодателя. Като съм подписвал съм бил знаел, че нямало мрежа... да съм бил изчакал докато дойде, пък те добрите самаряни нямало да ми пишат фактури... ти въобще прочете ли това, което си написал? Ноември месец оставих заявка. По Коледа ми се обадиха радушно, че могат да ме включат! Да, казаха ми, че МОГАТ да ми доставят интернет. Даже и пича в офиса пред мен им се обади и пак потвърдиха! Малко по-късно се разбра, че трасето до мен е прецакано от края на декември, ама кой да го отбележи някъде. Кой и за какво да ги чака? Изчаках ги толерантно 10 дена, след което ми дадаха окончателен отговор, че не могат да ми дадат никакъв срок - кратък или дълъг. Я пак? Амин. Затова ще си патиш навсякъде и навсякъде ще се працакваш сам. Иначе, Работодателя ми е: http:// и мога да гарантирам, че няма нищо общо с М-тел. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Препатих в момента в който реших да се занимавам с тея уроди. Какво адвокатстваш толкова? Ти ако си на мое място и получиш сметка за услуга която не ти влиза в дома пак ли ще остроумничиш така? При все положение, че това си има и такава предистория... Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Ще се прецаква, защото се доверява на "коректни" ГОЛЕМИ фирми като Ментел! Всеки нормален оператор ( дори и най-некоректния дцц ), ще изгради първо трасето до теб, ще го тества и тогава ще ти се обади да те включи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 future, dude, стига си говорил глупости. Преди години исках да се включа към Coolbox и от там най-любезно ми се обясни, че няма покритие до нас, да си оставя данните и като дойдат ще ми се обадят да ме включат. Ама никой не ме е карал да сключвам договори или нещо подобно. Сега около 3 години по-късно още не са стигнали до нас, ама това е отделна тема Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Препатих в момента в който реших да се занимавам с тея уроди. Какво адвокатстваш толкова? Ти ако си на мое място и получиш сметка за услуга която не ти влиза в дома пак ли ще остроумничиш така? При все положение, че това си има и такава предистория... Аз щях си оправя нещата директно с контрагента, а нямаше да рева и да се излагам по форуми. Още повече ако аз съм с нааканите гащи. Това щях да направя аз. Между другото, темата е създадена да се коментират УСЛУГИТЕ на доставчика, а не да четем мелодрами от хора, които нито са им клиенти, нито някога ще бъдат такива. За такъв тип постове си има специално направен раздел: https://www.bulforum.com/index.php?showforum=20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 И продължаваш с глупостите. Пак си просиш принудителна почивка Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutSider Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Точно затова е темата хората да си споделят "радостите" и "мъките" от дадения оператор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 future ако останеш без работа можеш да се пробваш в Ментел. За референция можеш да посочиш мненията си тук. Точно в тези теми е мястото да се обсъжда какви проблеми имат хората. До момента не се сещам в нито една друга тема някой да се е оплакал с нещо което дори и малко да се доближава до проблемите на ELySiuM. Даже много се забавиха Ментел с тези номера. Очаквам в скоро време и още хора да изпискат с подобни проблеми. Човек не е длъжен да е юрист за да подпише обикновен договор. От доставчика са длъжни ясно и точно да му обяснят всичко. Доста пъти са глобявани за подобни изпълнения. Как има още хора които да се подлъгват и да се подписват какъвто и да е договор с тях. Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 future ако останеш без работа можеш да се пробваш в Ментел. За референция можеш да посочиш мненията си тук. /off Няма такава опасност, но благодаря за загрижеността ти. Без работа няма как да остана дори и да искам, а ако и това се случи по някаква причина свише, то поне още две големи фирми си точат зъбите за мен. Телекомуникациите не са ми слабост, така че офертите на телекомуникационните фирми не ме вълнуват. /end Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 @future Хубаво искаш да ги защитиш, но това не е била заявка за проверка дали може да бъде предоставена услуга, а договор за такава. А в този договор Мобилтел са заявили, че могат да предоставят услугата, няма "ще" "може би" "ама ще видим". В случая те си нарушават договора, за който не са се постарали да проверят дали могат да изпълнят. Грешки стават, това го разбирам, но в крайна сметка последният който има каквато и да е вина е клиента. Това което се опитваш да пробуташ тук е, че е съвсем нормално да сключа с теб един договор, че ще ти доставя 10 лаптопа, ако може да си и платиш нали, и аз тогава тепърва да видя мога ли да ги намеря тези лаптопи и т.н. и т.н... :“) Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 @future Хубаво искаш да ги защитиш, но това не е била заявка за проверка дали може да бъде предоставена услуга, а договор за такава. А в този договор Мобилтел са заявили, че могат да предоставят услугата, няма "ще" "може би" "ама ще видим". В случая те си нарушават договора, за който не са се постарали да проверят дали могат да изпълнят. Грешки стават, това го разбирам, но в крайна сметка последният който има каквато и да е вина е клиента. Това което се опитваш да пробуташ тук е, че е съвсем нормално да сключа с теб един договор, че ще ти доставя 10 лаптопа, ако може да си и платиш нали, и аз тогава тепърва да видя мога ли да ги намеря тези лаптопи и т.н. и т.н... :“) Не ги защитавам, грешиш. Случаят е съвсем друг. Мобилтел се опитаха да направят "бърз" старт, но не успяха. Просто не уцелиха сезона, посред най-студената зима от 10-на години насам. Но, това е друга тема. Тяхната вина в случая е, че са подписали договор под давление на клиента. И за пореден път не се разбра, че по свирката на клиент не се ходи. Защото резултата се видя: сега им лепнаха петно и не само на тях а и на Мегалан, защото Мегалан е доставчика на практика, негови са и екипите а през М-тел минават само плащанията. Защото на клиента са му текли лигите по условията и цената и е искал да се подпише договор, както и самия той си призна и накрая щото той не искал да чака (нещо което също му е било обяснено в офиса и той също го призна) - М-тел били виновни. Еми не са. Ако го бяха закарали насила в офиса и да му опрат пушка в главата да подпише - съгласен съм. Но той го е направил съвсем доброволно и отгоре на всичко е бил предупреден (по неговите думи), че към момента няма изградена мрежа до него. Е, той е знаел, подписвайки договора, че интернет ще има някъде в бъдеще и като е подписал договора, на практика се е съгласил с това условие. И сега какво иска? Ами като счита, че са му нарушени правата - да ги съди. Има подписан договор, не получава предмета му и отгоре на всичко плаща. По-лесно дело едва ли ще е разглеждано в съда. А като ги осъди - да пише тогава, защото всичко друго е клевета към момента. Защото писаното тук е неговата позиция, която може и да не е вярна. Аз също съм имал проблеми с М-тел, но съм ги решавал с тях, и смея да твърдя, че към момента по-коректен оператор в България няма. В последната година коренно си промениха отношението към клиента, нещо което трябваше да стане далеч по-рано във времето, но уви. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Не мога да разбера ти зрителен проблем ли имаш? Измориха ми се пръстите едно и също да пиша- в момента на подписването никой не ми каза, че няма изградено трасе. Напротив, такова имаше, но се оказа, че било предало богу дух(думи на съпорта), точно в периода в който ми звъннаха да ми кажат - заповядайте да ни станете клиент. Откъде- накъде правиш наглото заключение, че аз съм бързал с договора??? Ти въобще в час ли си. Написах ти го още на предната страница, че с неохота подписах договора предварително, защото имах идея какво ще стане. И то стана. Продължаваш да извърташ нещата по невъобразим начин, поради което едвам се сдържам да не прибегна до други епитети!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 future спри да преиначаваш ситуацията! ELySiuM много точно е описал какво точно е станало. Колкото и да не ти се иска Ментел са сгафили и то жестоко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 /off @netrootbg, благодаря ти, че си сложил моето изказване в подписа си Само колегите ти да не го счетат като реклама, че в тези независими времена и още по-независимо интернет пространство... знае ли човек, може да те лишат от подпис /end И за да не е офтопик напълно: М-тел може да са всякакви, но вече няколко месеца се кефя на безупречен нет (100/100 мегабита отвън и отвътре и то на смешната цена от 12,50 на месец (14,90 с допълнителната отстъпка от 2,40 с ДДС за лоялен клиент, която ми направиха при сключване на договора). И да искам - няма как да ги плюя, сори за което. Надявам се да ме разберете. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EEK! Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 И при мен стана така, но нямах проблеми с прекратяване на договора. В магазин на Мтел сключих договора, казаха до 2-3 дена ще ви пуснат оптиката, само че се оказа че трасето е проблемно, трябвало да се чака разрешение от общината за разкопаване. Нещо не се разбрахме обаче в магазина, дали се отказвам, аз отидох да им кажа че ще се забавят нещата и си искам да ми приспаднат парите. Само че те пуснали договора за прекратяване. Якото е че не са казали на Мегалан, и завалийте опънаха кабела до нас. Парите си ми ги върнаха в брой, даже се учудиха че съм се забавил толкова да си ги взема. В магазина не знаеха че Мегалан са прекарали трасето до нас, аз не знаех че договора е прекратен ... А ИТД изкараха новата си оферта, и Мтел вече не са толкова привлекателни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 @future - нали се сещаш, че тук е важна страната на клиента, а не на компанията ? :“) И ако не ги защитаваш то какво правиш? Получил си някаква частично инфо и на база това инфо ти разви цяла теория за това кой е виновен и кой не е ;“) Хайде да спреш с фантазията, едва ли някой тук се интересува от твоите теории за хаоса И да, и аз им ползвам нета и аз съм хепи, но това не означава, че не могат да се дънят или греша нещо? :“) Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Голям офтопик стана След като спря промоцията, не виждам кой луд ще се свърже към тях.Или ще намалят таксата или ще си останат с промоционалните потребители. @future отиди в КЗНП и им кажи, че искаш да съдиш Ментел.Много се смяха, повярвай П.С. Вълкът козината си мини, нрава не.Ментел са си Ментел... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wifi Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 При мен от скоро тръгна това Промоция "Extra Speed" Всяко денонощие в интервала от 00:00 до 18:00 часа скоростите се увеличават с 50%. Увеличението важи за всички неограничени тарифи и касае българските скорости. Скоростта на ъплоуд също нараства. Като за 14.90лв ... даже понякога си е 24 часа на тази скорост Speed Test Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 При мен от скоро тръгна това Промоция "Extra Speed" Всяко денонощие в интервала от 00:00 до 18:00 часа скоростите се увеличават с 50%. Увеличението важи за всички неограничени тарифи и касае българските скорости. Скоростта на ъплоуд също нараства. Като за 14.90лв ... даже понякога си е 24 часа на тази скорост Speed Test Бе, то много хубаво, ама на колко хора ще им издържат машините да свалят със 150 мегабита. Моята и сега се препъва на 100, та я ограничавам малко, че харда се побърква. Тя и безжичната карта ми блокира чат-пат при тази скорост, но за сметка на това рутера им е куче - не е забил нито един път досега - вече 5 месеца Големци са Мегалан, признал съм ги вече. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.