plameni Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Търсим да наемем специалист с опит в управлението и внедряването на MoneyWorks. Ще отговаряте за внедряването на MoneyWorks във фирмата. Ще участвате във всички етапи от проекта - анализ, структуриране, настройка и параметризиране, внедряване и поддръжка, въвеждане на първична информация, изготвяне на допълнителни шаблони. Изисквания • Отлично познаване на MoneyWorks • Екипна работа • Отлични комуникативни способности • Добри аналитични способности • Умения в откриването и отстраняването на проблеми Предимства • Опит в управлението на проекти • Опит във внедряването на софтуер • Опит в анализирането и документирането на бизнес процеси • Опит в областта на настройка и параметризиране на информационни системи • Опит в работата с клиенти Предлагаме • Интересна и предизвикателна работа • Дългосрочен или постоянен ангажимент Документи на e-mail: rabota@andrea.bg • Подробно CV • Мотивационно писмо • Препоръките са предимство Всички кандидатури ще бъдат третирани със стриктна конфиденциалност. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. EDIT: Отказахме се да наемаме специалист. Сключихме договор за консултиране и внедряване директно с GenSoft. За затваряне Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Демек ви трябва счетоводителка с опит. Нещо да кажете за заплащането - фиксирано, реално и т.н.? "Дългосрочен или постоянен ангажимент", Ангажимент като синоним на трудов договор ли е или нещо различно? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.