dragomir375 Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Здравейте колеги. Искам да разбера какво ви е мнението за чип тунинг ? Аз карам хонда акорд 7ген. 2.2 140к.с. В дигитал тунинг пише, че кс. Стават на 170 и разхода пада с почти 1 литър и да кажете от каде мога да си сложа чип ама да е добар аз мога и да си сложа и от някои гараж за по 300-400лв. Но не ми се рискува чувам , че с чипа почва да кади пои-че какви са предимствата и недостатъците? Едно приятелче ми предпоръча да си сложа от http://www.superchips.bg този сайт Някои там даже и предлагали гаранция :? ако има сложен да каже каде го е слагал и каква сума са му казали. Благодаря предварително Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Хмм, само 30 коня да качва ми се вижда много малко.като за толкова яка кола Аз имам една дърта от 82ра, сложих и гаражен чип за 200лв и ми качи от 105 на 160коня, а е само 1.8!! Много върви, върти гуми на 4та и гори 3-4 литра по-малко. Последно като я засичах даде 7 бензин и 6 газ градско!! Сега спокойно късам разни голфчета и геселарки. Да живее чипс тунинга!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Ако ще си слагаш, ти препоръчвам Brezel. Ще му намериш контактите из нета, има предостатъчно отзиви от работата му. Като цяло, ефект навярно ще има, но това с падането на разхода няма да стане. P.S. Поста на Overdrive, естествено, е ироничен... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Хмм, само 30 коня да качва ми се вижда много малко.като за толкова яка кола Аз имам една дърта от 82ра, сложих и гаражен чип за 200лв и ми качи от 105 на 160коня, а е само 1.8!! Много върви, върти гуми на 4та и гори 3-4 литра по-малко. Последно като я засичах даде 7 бензин и 6 газ градско!! Сега спокойно късам разни голфчета и геселарки. Да живее чипс тунинга!! Без турбо.... А с турбо на 320к.с. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 ^да и ас така чух, само че ако е от камион волво FH16 се получава кам 450 кония а като се сложи НОС стават 800 и почваш да късаш кУрветите и вайпарите. Сега сериозно: големия ефект е при новите дизели, където бууста на турбото се контролира електронно. Проблема е че стоковото турбо може и да не е предвидено за 30-40% повече бууст (това май много не го гледат чипьорите), а турбини с променлива геометрия за нов модел дизел почват от 1000лв нагоре. Колкото до бензиновите мотори, "малко" невъзможни ми се виждат тия коне, защото няма бууста на какво да вдигаш, само се променят горивните таблици и запалването - според мен без други модификации максимум 10 коня да се вдигат. Затова е и неразумно да се дадат повече от 250лв. Не те знам каква представа си имаш от двигатели, нито пък аз съм някакъв спец, но атмосферния тунинг е СТРАШНО скъп - хората дават по 2000лв за валове да качат 30 коня, а ти очакваш толкова само с една интегрална схема Чувал съм че динотата които показват от фирмите за "маркови" чипове обикновено са и с други модификации - ако си решил да ръсиш много пари, огледай внимателно сайтовете да няма звездички и дребен шрифт в някой ъгъл. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragomir375 Posted June 9, 2011 Author Share Posted June 9, 2011 в този саит www.superchips.bg ми казаха, че дават и 5 години гаранция на чипа и затова се двоумя мн. но някои казват и че се прецаквала колата от тез чипове смисал като увеличиш мошноста с 30 коня отгоре саиденителя поиче се натоварвало не само това увеличава се и налягането на турбото което води до по барзо износване и затова исках да питам някои които има чип от доста време да ми кажи има ли някои сериозни последствия, а за бензинова кола с чип мн няма голям смисал щото те нямат чип и се дигат само с по 10 коля отгоре Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Колега, нещо съсвсем си в грешка. Ти турбо имаш ли? До колкото знам 2.2 е атмосферка и ефекта от ЧИП ще е по скоро нулев. Така че не си струва в общия случай. Принципно нищо не може да ти се прецака, но ще вдигнеш разхода просто ( защото се очаква че ще настъпваш повече). На колите с тубро, вече има смисъл, но реално просто вдигаш налягането на турбината, а от там респективно и износването му. А като пляк-не , тоя чип излиза скъпичко. Аз лично бих сложил на турбо кола, но не и на атмосферен бензин.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Mи то 2.2 май било дизел В такъв случай има голям смисъл. Ще е добре вдигането на бууста да е заедно със минаване към по-голям кулер, въпреки че не съм виждал стоковия какъв е, но само предполагам че е доста малък... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Верно.... ц ц ц Аз си мисля за ония стария VTEC, ама той май беше 150к.с. .... не съм проверявал де... В тоя случай има смисъл. Скачай в торбата! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragomir375 Posted June 13, 2011 Author Share Posted June 13, 2011 извинявам се забравих да спомена, че е i-cdti мотора благодаря за мненията бих искал да чуя мнение на колега които е слагал чип на подобна кола да кажи какво е поведението на колата на патя и има ли някакви последеци от колко време го има и каде го е слагал благодаря предварително Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.