Jump to content
BulForum.com

M-power ili AMG


motorista-R1

Recommended Posts

@ 4 MOTION

Пак ли започна с глупостите? Къде си виждал Touareg с W12 мотор?

 

@ motorista-R1

Ами те имат битурбо, ама е дизел и се води туинтурбо, щото двете му турбини са различни по размер и се включват според оборотите. Иначе двигателя е зверски:

3.0 литра, 272 коня @ 4000 оборота, 560 нютонметра между 2000 и 3000 оборота.

btw R1 ли караш?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 242
  • Created
  • Last Reply
Ами те имат битурбо, ама е дизел и се води туинтурбо, щото двете му турбини са различни по размер и се включват според оборотите. Иначе двигателя е зверски:

3.0 литра, 272 коня @ 4000 оборота, 560 нютонметра между 2000 и 3000 оборота.

 

На кой модел го слагат тоя двигател? Те и опел имат един 1.9TDCi дето го слагат на OPC Vectra и е 200 коня някъде, забравих вече колко точно.

Link to comment
Share on other sites

Slaga se i na Toareg  !

 

Mnogo dobre znam ,che e tema za AMG i BMW , obache ne e nujno da otvariame samostoiatelna tema za vsiaka marka avtomobili !

глупости на търкалета.най-големия двигател на touareg е v10 5.0 tdi

313hp pri 3750 oborota

Link to comment
Share on other sites

глупости на търкалета.най-големия двигател на touareg е v10 5.0 tdi

313hp pri 3750 oborota

 

 

 

Taka i na toarega nai-golemia benzinov e W8 4.0 , nali ????????

hhahaahahhahahaha !

Link to comment
Share on other sites

@ KOTAPAH

Слагат го засега само на 535d Touring. А на Опел дизела е 212 коня и май 400 нютонметра. 1.9 DTI май се казваше.

 

@ aftermath

Що го слушаш тоя изобщо, от няколко дни не е спрял да бълва врели-некипели...

 

EDIT: Същия W12 се слага и на А8L 6.0, но с леко повишена мощност - 450 коня и ако не се лъжа, 580 нютонметра.

Link to comment
Share on other sites

A niakoi moje li da mi kaje na Maybach kakvi motori im slagat ???

Link to comment
Share on other sites

Uff mom4eta ne burkaite mo6nostta na dvigatelite s tqhnoto ka4estvo seki moje da napravi mo6ten dvigatel !!! Vuprosa e dali toi 6te otgovarq na evropeiskite normi.Razli4nata mo6tnost zavisi ot sumati pri4ini;

-ot kakuv material sa napraveni butalata

-suotvetno kolkoto po leki sa i tolkova po golqma mo6tnost i taka natatuk ..

Ima sumati pri4ini deto samo injenerite si gi znaqt . + tova dobrata stabilnost na putq i otli4nite sportni harakteristiki na edna sportna limuzina kakvato e BMW M5 ne zavisqt samo ot mo6niq i 10 cilindrov dvigatel!!

Link to comment
Share on other sites

Всички двигатели, които коментираме, отговарят на Европейските норми.

Това, че колкото са по-леки буталата, толкова по-мощен е двигателя, не знам откъде го измисли. Струва ми се, че нямаш какво да кажеш по темата и затова се опитваш да се изкараш разбирач.

 

А сещаш ли се двигателя на тая спортна лимузина колко време ще изкара? Говорим за някакви 8000 оборота в минута, това според теб не е ли малко множко? Съгласен съм, че почти няма друг начин да се изкарат тия коне от дадения обем атмосферен двигател, освен да се жертват оборотите, но това вече е прекалено. Ако ще караш колата една година - става. Аз, честно да ти кажа, предпочитам някой битурбо мотор, да си карам с 200 на под 3000 оборота ми е идеално.

 

Иначе М5-цата като цяло е много добра кола, ако дадат гаранция на двигателя примерно за 300.000 километра ще й се вдигнат акциите много.

Link to comment
Share on other sites

А сещаш ли се двигателя на тая спортна лимузина колко време ще изкара? Говорим за някакви 8000 оборота в минута, това според теб не е ли малко множко? Съгласен съм, че почти няма друг начин да се изкарат тия коне от дадения обем атмосферен двигател, освен да се жертват оборотите, но това вече е прекалено. Ако ще караш колата една година - става. Аз, честно да ти кажа, предпочитам някой битурбо мотор, да си карам с 200 на под 3000 оборота ми е идеално.

 

Иначе М5-цата като цяло е много добра кола, ако дадат гаранция на двигателя примерно за 300.000 километра ще й се вдигнат акциите много.

 

 

Taka e - 8000 oborota , mi to za 10 - 20 hil. km i shte i se skape motora ,takava kola nikoga niama da si kupia !

 

Za niski oboroti - nai -dobre si e diesela

Link to comment
Share on other sites

Za niski oboroti - nai -dobre si e diesela

kogato iskarat sportna kola s disielov motor mi prati PM a daje i da iskarat to tva 6a e ot oneq sportni koli

a kakvo tolkova roptaete sre6to 8000-te hilqdi oborota na BMW-to ako be6e edno Porshe nqma6a da e taka nali naprimer Carrera GT tq e s 10000 hilqdi oborota

Link to comment
Share on other sites

kogato iskarat sportna kola s disielov motor mi prati PM

 

Opel имат спортна кола с дизелов мотор. 1.3 дизел беше мисля, незнам колко конски сили но вдига 250км/ч. И стига с това като изкарали спортна кола дизел, ферари дизел незнам си кво..ами че те тези който правят спортните коли в наши дни си нямат никва представа от дизели как да ги направят? Нито ферари, нито ламборджини или пък порше някога са правили дизел.. Както БМВ нямаха дизел, но направиха пред 1996-7 мисля 1.8tds, така и останалите ще се сетят, въпрос на време.

Jaguar имат вече дизел между другото, добре че е форд :). Дизеловите двигатели са много по еластични, което в крайна сметка е по важно от ускорението 0-100! Особено с 2 турбокомпресора, аналогичните по обем на дигателя бензини просто нямат шанс

Link to comment
Share on other sites

kotapah що не сложат на бензин 2 турбо компресора и да видим еластичност или еластичност!!!!

Link to comment
Share on other sites

Вярно си е, бензин с 2 компресора става лудница, особено ако са с различни по големина турбини. Иначе според мен не е далеч времето, когато ще се появи спортна резачка дизел. Примерно BMW 535 Touring с 3.0 дизелче набира за 6.6 секунди, а еластичността изобщо не страда, вервайте ми.

Link to comment
Share on other sites

Ми той топика така или иначе доста се поизмени...

 

А между другото, въпросното 535 има повече въртящ момент от М5 - 560 срещу 520 нютонметра.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
M-power.Novata M5 e napravo ubiec.Parviqt dvigatel vzet ot F1.

10 cilindera

5000 kub.

510 konq.

0-100 po malko ot 5

qvno ne si mnogo naqsno s F1 6toto tam dvigatelite sa pak 10 cilindrovi, no s 3000cc i kum 900 konq

Link to comment
Share on other sites

мисля че той е имал предвит ВЗАИМСТВАН от Ф1 тва е само мое мнение де иначе мерцедес и АМГ рулират :)

незнам, какво му е взаимствано от F1, но това си е нормален 5-литров агрегат на BMW, които просто работи на по-високи обороти

Link to comment
Share on other sites

Dobre we spored vas M5 na koi ot vsi4kite modeli na AMG 6te bude prqk konkurent????  :angry1  :angry1  :angry1

na SL55 AMG primerno, no razlikata e tam 4e AMG e s kompresor dokato M5 nqma nikakvi nagnetiteli, ina4e harakteristikite sa im po4ti edni i su6ti

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...