borracho Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Колеги от 2004 или 2005 не помня точно, съм (бях) абонат на доставчик, който после стана с друго име и сега е вече с трето. обикновен лан-интернет. поради постоянните аварии и прекъсвания, които въпреки постоянните ми напомняния и сигнали включително и писмени, така и не си оправиха положението. тук не искам да коментираме доставчиците - кой е по-добър, има теми за това. та реших накрая да мина на друг доставчик, тъй като в къщи не ползвам много интернет, основно събота и неделя, нямах претенции към скорост и т.н. единствено исках да имам нет. Тъй като за първи път си сменям доставчика, какво направих - след като ми изтече месеца който си бях платил последно, просто извиках другите и се прехвърлих при тях. Въпроса ми е, могат ли предишният доставчик да има някакви претенции, че не съм ги уведомил? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fibaman Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Имал ли си срочен договор? Link to comment Share on other sites More sharing options...
borracho Posted April 25, 2011 Author Share Posted April 25, 2011 знам ли? то беше преди 6-7 години Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Това значи че нямаш срочен договор. Все пак си пусни писмено заявление за отказ от услугата им, щото иначе като нищо ще продължат да си надчисляват такси. Случвало се е и на други... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.