Zrockbg Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 От Тази седмица ... забелязах че вафлите "Боровец 21 бр." са с Огромно намаление от 60 стотинки! предишна цена - 3.20 ... някой може ли да ми каже кога през живота си е давал 3.20 лв за кутия вафли Боровец?!? Даже и в МОЛ-а не са толкова скъпи! Реално погледнато кутия от тези вафли без намаление ВИНАГИ се е продавала за около 2.60-2.70 лв. Казвам го като човек който всяка седмица си купува поне по 1 кутия... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 И какъв е смисъла на тая тема??? Всеки търговец има право да предлага стоката си на каквито иска цени. Ако решат може и по 7 лева да е кутията. Някой да е задължил някого насила да купва оттам? Да не говорим, че на брошурата не 21, а 24 броя са на цена 2.59 (всъщност и двата варианта), като за този продукт не са посочени изменения! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zrockbg Posted February 19, 2011 Author Share Posted February 19, 2011 Говоря за това че в магазина има табелка че цената е намалена от 3.20 а такава цена НИКОГА не е съществувала! Лъжливи "реклами" Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 На брошурата не присъства нито стара по-висока цена, нито претенции за намаление в %-ти. Тоест нищо нередно не се вижда. В магазина каквито и табелки да има няма никакво значение, след като цената е 2,59. Изобщо защо дискутираме нещо, което всъщност е нищо?!?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 Aбе всъщноооост... мисля, че има изрична директива за начините на изписване и изчисляване на намаленията и това колко време дадена стока е била предлага на цена Х за да може после да се пише спрямо цената Х еди-си-колко % намаление. Но коя е точно и дали е транспонирана в българското законодателство, не мога да кажа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 На изписване може, но на намаляване - не виждам как ще стане. Все пак пазарът е свободен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Ааахх. Лъжлива реклама! Надявах се да видя нещо интересно като отворих темата, но рекламата ме подведе и в същност не е чак толкова интересно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Мда, и аз се дразня на разни глупости като задраскани някакви смешно високи цени, и писано "намаление" или нещо такова, или "промоция" от еди кога си до еди кога си, а след крайния срок разбира се цената не става "старата". Ама в такова време живеем, че не трябва да се хващаме на такива глупости, и да ги подминаваме. Просто парите ни отиват И за тия паразитни неща, правене на тия реклами, отдели за "лъгане" на масите и т.н., но няма как. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreamer Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Майка ми веднъж в Кауфланд беше видяла как сменят цената на нещо от 'свежата витрина'. Старата табелка показваше нормална цена 6.99лв без нещо намалено. На новата табелка, която сложили току-що, стара цена 9.99 и нова, намалена цена... 6.99лв. Всички го правят тоя номер... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vetim Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Някъде бях чел, че във Фантастико и Била "топлата витрина" е пълна с неща с изтекъл срок на годност. Разните салати също. Въпросният Т-маркет също е доста помиярски магазин. Стоката им доста залежава и е нискокачествена. В Кауфланд "промоциите" с една зачеркната цена без цветни маркери са с изтичащ срок на годност (почти винаги е същият ден/вечер), което ако е от тяхната витрина е удобно скрит или етикета с намалението е изцяло върху срока на годност, за да не се вижда... Така че ги купувайте с единствената цел "бърза консумация". Пак там същите промоции нарочно не се вкарват в компютъра веднага и спокойно ви таксуват върху старата цена, така че оглеждайте добре как ви го чукат. Ако трябва използвайте баркод четците из магазина. Често и въпросните промоции се премахват за минути и така когато излизате ви таксуват на нормалната цена. Омесват и разните промоционални стоки със скъпи алтернативи с цел да се объркат по-ненаблюдателните. Така че добре сверявайте марката и цената. Примерно Нескафе Голд на мястото на тяхното евтино Голд. Голяма табела ДВД-дискове 4лв, под нея стоят скъпите 8лв, промоционалните са свряни на майната си. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Работил съм 6 месеца във верига "Фантастико", която е сходна на Т-маркет. Преди промоция винаги има плавно покачване на цените на дадени стоки, докато в някой момент изскочат на "промоция". Тази 'тактика' е стара като търговията. Ти решаваш дали да си дадеш парите за дадена стока, дали да се интересуваш от средните цени на дадена стока. Някой може да реши да ти продава сникерс за 10 лева. Ако си се вързал, да ги дадеш - това не прави търговеца мошеник, това прави теб балама. Ветим, поне докато работех там - имаше вътрешно звено, служители на веригата, което обикаляше обектите и проверяваше за търговски вид, срокове на годност и подобни неща. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyPo Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Да не казвам имена на магазини но си има такива който даже промоцията им се дига с Х лева отгоре При нормална цена от 20 на промоционалната става 30 за тва че have a nazi shopping Темата е добра да се дискутират фалшивите им промоции на веригите магазини Да не говорим миналата седмица как щях да се мина с едни от любимите ми шоколади които ги предлага нашият евтин магазин Lidl при цена 2.80 шоколада цената им сложена отгоре а отдолу сложена на други шоколади по 68 стотинки и граби граби колкото можеш и добре че ме плеснаха през ръцете та ми отвориха очите ...... Нищо евтино не е качествено то е ясно Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Точно така. Даже в кварталния магазин Слънчеви Лъчи няколко пъти се метнах така. Омешени лютениците и другите боклуци, викам тука цената хубава, ама аз съм си виновен, не огледах добре етикета, диагонално цветовете ми се сториха "познати" като от тия дето си купувам. Щото нали, взех от бройките точно над етикета.. Иначе наистина в днешно време трябва да си с очи и на гърба. Аз по принцип не гледам промоциите, там наистина човек лесно може да стане балама, ама за пред себе си. Затова купувам каквото ми хареса, а ако уцеля промоция, добре дошло. Ама както казаха, промоциите са изкуствени в 99% от случаите. Скоро купих легло, бях го харесал в промоция. Отидох 2-3 дни след края ѝ, купих го на същата цена. Аз лично много се дразня на разни такива тарикатски номера/промоции/измами, с които всячески се опитват да ме метнат по магазините. За съжаление също така нерядко не съм особено внимателен и затова не обичам да правя скандали ако не съм сигурен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Щом ви харесва тая дискусия - дерзайте, но ще преименувам темата, че да има смисъл. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 btw, за обърканите етикети - редовно и в повечето по-големи магазини го има тоя проблем. Номера - на етикета винаги пише баркода. Гледаш последните три цифри и сравняваш с продукта. Да изрова от кофата темата Link to comment Share on other sites More sharing options...
downsoft Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Водещи в моята класация са Кауфланд и Триумфа на Лев Толстой. 8/10 пъти се опитват да ме цакат. То управители ли не идват, какви ли не циркове съм правил, не е за парите, а за това да не правят на абдали хората. Но нищо не се променя, аз ще се усетя, още 20 няма и така. Така, че очите на 4 и разправия до дупка. Даже и наглост са ми проявявали в Кауфланд, "Ми като не го искате на тая цена, не го взимайте" Олеее, я викай управителя, то етикети се гледат, бордове с цени и накрая разбира се го взимам на ниската цена. Може за една вафла да е, но цигански номера няма да ми продават. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Далеч не са цигански . Сам каза, 1 от 20 да се усети, през оная работа им е. От останалите 20 (200, 2000, 200000000) знаеш.. капка по капка вир става. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.