Jump to content
BulForum.com

Krank

Members
  • Posts

    783
  • Joined

  • Last visited

Krank's Achievements

Гуру

Гуру (5/9)

  1. Хах, подкрепям. Уникално добро филмче.Изгледах го цялото с дебилна усмивка. За подобен (въпреки че е от напълно различен жанр се сещам за този) Много странен и много добър.
  2. Като видях снимката от горния линк и се сетих.Какво значи ръчна скоростна кутия с автоматичен режим на работа и 2 съединителя?Как става тоя номер?
  3. Скъпичко е.Обаче не е кола на фризьорка . EDIT Моя грешка.Пропуснал съм 911.Че то и преди освен 911,кое друго порше е било нещо различно от fashion statement-"вижте ме,карам порше,-мислете си че е много бързо"
  4. Колкото и да е противоречива хибридната технология в сегашния си вид-Тойота приус.Спорно колко е смислена като модел и идея,обаче определено необходимо звено от прехода двг-електродвигател.Кой е казал че за да се запомни,една кола трябва да е хубава .Друг.Новото фиатче 500.Скъпичко е,обаче всичко живо е луднало по него.Една наистина красива сапунерка.Някой спомена за бъдещето на поршетата като женски фешън колици.Не мисля,че Carera gt e последния "хардлайнер".Новото GT2 e доста злобен звяр,способен успешно да ти разбърка мозъка и е достоен представител на серията шизофренични напомпани братчета на фолксваген костенурка .Според тоя тест даже и корветчето вижда зор с тая полудяла костенурка. http://vbox7.com/play:b3d4e0c1 А за магнитното окачване.Даже и не го знам тоя крайслер.599 си е 599.Името Ферари е достатъчно за да направи колата специална.И не винаги това че нещо е въведено първо в даден модел гарантира неговият успех.Замеси технологичния бълвоч,добави малко лудост и италианска страст и имаш ферари.599 си е бъдеща класика.Обаче за легенда-от редиците на кончетата мисля заслужено е Енцо FXX.
  5. В това,че е крузър с кожен салон и климатик,способен да развива 400 км/ч.Постижение си е.Забравихте стил и елегантност.Тук не може да не сложим и куатропортето.Просто е удоволствие само да я гледаш тая кола. Ферари 599(има ли ферари,което да не е бъдеща класика).Онова странното окачване,с магнитните амортисьори мисля беше приложено за първи път именно в 599. А за преоскъпеният Вейрон.Доколкото знам ги продават на загуба.Рекламата цена няма.
  6. Интересни предложения.Къде забравяте вейрона.Колокото и да е противоречив,що се отнася до възможностите на технологията,вейрона наистина заслужава признание. Съгласен съм за нисан GT-R.Тази кола е нещо феноменално. Любопитен съм и какво ще излезе от заявения за 2012 година SLS Gullwing,изцяло електрическа версия.Което ако не се лъжа е първият изцяло електрически суперавтомобил,произвеждан от голям производител.
  7. На база революционна иновация,на база неоспорими постижения,на база всепризната харизма,на база непобедимост във......,на база стил и елегантност,на база...каквото се сетите.Какво прави една купчина метал на 4 гуми легенда.Дори и бясната фенщина си има своите рационални оцветки.Така че ще има интересни предложения.
  8. Въпрос на вкус.И от новите има красавици.Обаче по един начин е красиво новото,по друг дъртата"жаба".И повечето от тях са легенда.Което ме навежда на мисълта.Някой ще ми каже ли един легендарен модел от новите.Говорим за нещо революционно,което заличава конкуренцията,и си създава собствен статус.Сещам се за много бързи,сещам се и за много красиви,обаче кажете според вас,кое от новите може да се похвали със статус на легендарен модел.Кое е съвременният вариант на porche 917,на audi quattro,na Ford GT.Въпроса не е провокация,нито риторичен,а още по-малко налагане на мнение.Кое според вас надскача летвата на конкурентите и е олицетворение на думата революционен?Или може би няма такова,и всички бълват красиви лачени технологични шедьоври,които имат абсолютно същият аналог у конкурентите.Последната легендарна кола,която се сещам аз е Mclaren f1.
  9. Съвсем не казвам,че NOBLE e по-добър от институция като ево-то.Просто исках да загатна,че колкото и микропроцесора да наблъскате в една кола,това не гарантира,че тя става по-добра във всяко едно отношение.
  10. Жълтъците може и да блъскат всякакви платки,обаче не са единствените.Не можеш да ме убедиш,че новичка бавария или мерцедес отстъпва по електроника на която и да е японка.И това ,че не било същото,нищо,че вършело същата работа ми звучи като цялата тая дивотия с стабилити контрола.Всяка фирма производител си е разработила своя си система и си я кръстила по свой си начин.И пулиш се пред съкращенията,чудиш се кво е тва а то при всички си върши една и съща работа.Камера имало,това имало.Не само жълтъците правят хубави коли с много глезотийки.А и ние приемаме електрониката едва ли не като нещо извънземно,черна магия,и колкото повече буквички има в екстрите,изпитваме страхопочитание едва ли не.Спомням си по петия зъб сравняваха EVO със всичките му електоники,задвижване на четирите колела,и какви ли не още глезотийки със NOBLE-английска колица,сглобявана в някакъв обор от някаква малка английска фирмица.Еми всичките процесорчета не помогнаха на евото да даде по-добро време.Не винаги по-сложното е по-добро.
  11. Абе не знам дали ще умреш чак,ама я зъбче може да литне,я две,мътен поглед.Поне после можеш да залъгваш че те е млатил някъв мутирал боксьор.
  12. Като каза за тея,дето стискат кормилото се сетих за прищипаните девойчета.Не знам каква е тая мания на жените с мънички колички да се прискрипят супер брутално с волана,едва ли не да го гушнат,и така да си карат.Не се ли усещат,че като са се прищипали така,дори и при малка катастрофа,еърбега така ще ги издрънчи по главиците,че после трудно ще си формулират наново логиката.И това съм го забелязвал само у девойчетата с малките колици.Мутреските и докторките по ядрена физика с мерджаните и баварците,може да са всякакви,обаче поне не се душат със седалката(пък и грехота е в тоя двутонен мерджан да се прискрипеш като куче).
  13. Мъчна работа.Баровска.Ръчнеш бутончето,светне нещо.Ръчнеш друго-затресе се седалката и ти грее задника.Не им е лесно на мутрячите,а вие тука за едно радио се джавкате,че и развихте нови теории за разпределяне на внимание,треактории,пълна лудница. Кажете ми ся,на тва къде трябва да ръчна,че да дръпна смукача.Сложна работа.И как да си пусне новия хит на Пеца и Цеца богатия чиляк без да погледне.Аз на тва 10 минути да го гледам,пак не мога да му напускам квото ми трябва.
  14. Знаят,знаят.Виждал съм мутрескаа(или интелигентно мимиче с приятна визия и съблазнително облекло,руса косица вероятно с 2 висши образования-що пък да съдим сега само по визията) как си ръчка айпода докато кара новичък модел мерцедес кабрио по Цариградско.И не сметна,че е желателно да гледа напред докато не си включи айпода и не си намери там каквото и се слушаше(вивалди вероятно).Така че недей да съдиш/ .
×
×
  • Create New...