Jump to content
BulForum.com

M-Network


Recommended Posts

Кои канали имат възможност за time shifting ?

 

В момента има Time Shifting за 11 канала:

 

1. Eurosport

2. Planeta HD

3. Fiesta TV

4. City TV

5. Tелевизия Планета

6. BOX TV

7. Фолоклор ТВ

8. EBF Business

9. AB Moteurs

10. Balkanika

11. Фен ТВ

 

до края на 2012 г., броят на каналите се планира да се увеличи до 20.

вероятно BTV,Nova TV...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 584
  • Created
  • Last Reply

На тези канали е толкова интересен time shifting-a, че направо не може да си представиш... :laughing: :laughing: :laughing:

Защо? Тime shifting-a на Фолоклор ТВ е върха. :laughing: :laughing:

Link to comment
Share on other sites

На Евроспорт мисля, че е добре. Просто тези канали са дали съгласие за услугата

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

И вече без гигабита :))

 

Български на 1 връзка : http://imageshack.us/photo/my-images/689/bgsinglethread.png/

Международен на 20 : http://imageshack.us/photo/my-images/109/internationalmultithrea.png/

Ако някой има нерви нека да покаже и обратното, на мен определено не ми се чака, че да показвам средни скорости :))

 

И един upload :

http://imageshack.us/photo/my-images/837/upload2g.png/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

А това е Меги (Боб и Кольо да не се сърдят) :lol:

 

С няколко връзки:------ ... и моногамна:

coreldraw.th.jpg coreldraw1.th.jpg

 

Без съмнение, сървъра е на Корел, а се сваля новата X6 (BMW ги изпревариха отдавна..., но от нас да мине :laughing1: )

На първия скрийншот се вижда сваляне с download manager (използван е IDM), а на вторият: директно чрез браузъра (използван е Опера) като единичен файл.

И в двата случая свалянето става през Wi-Fi.

Link to comment
Share on other sites

Това вече е изненада. Ако някой ми беше казал, че това е възможно да се случи в България - щях да му кажа да отиде на преглед при психиатър. За това, че около час нямах достъп до определени интернет страници (извън тях нет-а си беше перфектен), вижте какъв SMS получих:

 

sharer.jpg

 

Естествено, обадих се да благодаря и да откажа предложението защото... просто не мога да го приема. Все пак говорим за ограничен достъп до 2-3 страници за по-малко от час и не може така да се строго да се самонаказват с 25% от месечната такса.

От мен едно ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ за отношението към клиента и на Мегалан и на М-тел :beer: :beer: :beer:

Така се работи, дами и господа. Пожелавам такова отношение на всички потребители от доставчиците им.

Link to comment
Share on other sites

Аз забравих за Мтел, те обаче не са. Току що получих фактура за.... месец март, за услуга, която така и не достигна до входната ми врата. Не мисля, че има нужда от коментар.

Link to comment
Share on other sites

Аз забравих за Мтел, те обаче не са. Току що получих фактура за.... месец март, за услуга, която така и не достигна до входната ми врата. Не мисля, че има нужда от коментар.

Напротив!

Има нужда от коментар, заради загубата на постове след 7-ми Февруари. Едва ли всеки помни каква е историята на взаимоотношенията ти с М-тел.

А и никак не се вързва с един от последните ти постове в темата:

 

Оставете ги скептиците, като са толкова платежоспособни, да си плащат по-високата такса. Всичките кулбоксаджии в един глас повтарят само като мантра - "това е мтел, това е мтел". Лъки е много прав, името Мегалан си стои, от това, което чета хората са си запазили кадрите и професионализма, и най-важното - отношението към клиента.

Link to comment
Share on other sites

Не ми е била това целта.

Приемам мнението от м. Декември за съвсем нормално, преди да се сблъска с действителността.

Исках просто да припомни на всички какво всъщност се е случило, защото постовете вече не съществуват.

Link to comment
Share on other sites

Аз забравих за Мтел, те обаче не са. Току що получих фактура за.... месец март, за услуга, която така и не достигна до входната ми врата. Не мисля, че има нужда от коментар.

laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

 

A като се сетя, че се колебаех дали да мина към мтел, или да си пореподпиша договора с N3ninja.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Извинявам се, пропуснах факта, че има загуба на базата данни. Накратко историята е следната: Обадих им се, казаха ми, че могат да ми доставят интернет услуга, но за целта трябва да първо да подпиша договор, нещо, което още в самото начало не ми се стори редно и целесъобразно, но го направих въпреки това. Подписах, взеха ми малко над 11 лева за първият месец от договора, въпреки, че услуга на онзи етап нямаше. Почаках няколко дни, естествено не си спазиха срока в който бяха казали, че ще се обадят и ги потърсих аз. Отсреща бодро ми казаха, че заяка за включване въобще няма. След кратка кореспонденция казаха, че ще ми се обадят отново след няколко дни. Този път това стана, но бях неприятно сюрпризиран от оператора, че на този етап, не могат да ми доставят услугата. Въобще не се ангажираха със срок в който могат да ме включат, а през това време договора вече си беше влезнал в действие. При това стечение на обстоятелствата се наложи да хода три пъти до мтелски офис, уж да развалям договора. След едномесечни мъки ми възстановиха взетата сума от 11 лева и ми бе казано, че аз взаимоотношения с тях повече нямам.... и така стигнах до днешният момент, в който се убедих, че в мтел лявата ръка не знае какво прави дясната. Днес, след нов разговор с оператор, отново бях прикакен да отида в мтелски магазин за доизясняване и според техните думи " прекратяване на договора ". Дано този път да е наистина. В една от разходките, когато бях в техен офис, станах свидетел на следния коментар на явно "доволен" потребител на мтел: " Аз с жена си се разведох, с вас обаче не мога". Мисля, че подобна простотия може да ти се случи само с ВиК и може би ЕВН.

Link to comment
Share on other sites

Подобна простотия може да се случи и с Глобул, Виваком и всеки един оператор, чиито служители гонят таргети и само се чудят кой да излъжат. С теб, ако помниш, си говорихме точно затова, че този договор няма да се прекрати лесно и от раз, само защото е подписан в офис на Ментел. И изобщо не си мисли, че е случайно - абсолютно целенасочено се прави. Една такса да се излъжеш да им платиш, за тях е добре дошло. Единствената ти грешка е била, че си отишъл в офис на Ментел, а не на Мегалан. Просто Ментел не са коректни както винаги.

А и както писах преди да крашне форума - със спирането на промоцията 100 мегабита за 14.90, сами си го набиват, защото това им беше шанса да ги забележат. Няма да са много тези, които ще подпишат за 50 мегабита, знаейки, че 6 месеца ще плащат по 30лв.

Link to comment
Share on other sites

Днес, след нов разговор с оператор, отново бях прикакен да отида в мтелски магазин за доизясняване и според техните думи " прекратяване на договора ". Дано този път да е наистина.

Ако бях на твое място щях да направя нещо друго. След като вече са се осрали бих отишъл да подам оплакване. Не съм сигурен дали не можеш директно в КРС. Ако можеш е идеален вариант. Техните глоби са още по - големи от тези на КЗП. Хем ще ти прекратят договора, хем ще отнесат прилична глоба.

Link to comment
Share on other sites

Ако щях да ги възпитавам-да: КРС

Но иначе отивам и пускам в офис:

1-молба за прекратяване договора, на основания на общите условия... не предоставят услугата

2-жалба до обслужване на клиенти

3-декларация- че няма да им платя нищо..

Link to comment
Share on other sites

Прави сте, заслужиха си оплакването, но не го направих. Уж вече всичко трябва да е наред. Искрено пожелавам на всеки да няма подобен род проблеми с тази фирма.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...