Jump to content
BulForum.com

Offtopic: Lexus LFA


S.G

Recommended Posts

Модератор: Този и следващите 15 поста са преместени тук от друга тема - пост #17 всъщност се явява първи в тази тема.

 

 

 

 

lexuslfa01.jpg

 

Случайно на някой да му се привиждат анимационни герои или е само при мен :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Нали знаеш...естетическият вкус доста се различава при различните хора. ;)

 

А иначе сигурно не знаеш, че поради малкият брой произведени коли и за да се избегнат спекулации с покупки и последващи препродажби на по-високи цени - в щатите LF-A се продава единствено с двугодишен лизинг, така че да не може да си я купиш днес и да я продадеш утре.

Link to comment
Share on other sites

lexuslfa01.jpg

 

Случайно на някой да му се привиждат анимационни герои или е само при мен :laughing:

Е ти кфо очакваш?Още 20 години спортните коли да представляват съборник от Ферари,Ламбо и Порше?Лексуса е изрудски.Японците със сигурност знаят как да направят колите си различни

Link to comment
Share on other sites

Не виждате ли приликата :D Не казвам, че колата е грозна и, че бих я подминал, просто...... :)

 

Не че е грозна ама я лепна в темата за най-грозните :lol:

Link to comment
Share on other sites

Еми, грозна е. Преоскъпена е. Само звука й е рязко отличим на фона на другите й конкуренти.

 

Това за мен я прави тотална издънка на Лексъс и поредно доказателство какви са "wanna be"-та като цяло. Исках да са Бенц, не успяха. Искаха да са БМВ, не успяха. Искаха да са първи в хибридите, компанията майка Тойота обра лъвския пай. Сега искат да се мерят в класа на GT-тата, пак няма да ги бъде.

Като отделните си компоненти тази кола наистина е впечатляваща, но като едно цяло... не чак толкова.

И да, аз я намирам за грозна.

Link to comment
Share on other sites

Не че е грозна ама я лепна в темата за най-грозните :lol:

По скоро като пример за смешна кола... все пак не е лоша (ако не я гледаш отзад ) :D

Link to comment
Share on other sites

Не знам, ама ми се струва, че тотално сте изперкали! :blink: Какво грозно може да виждате в лексуса, при положение, че дизайнът му е признат от хора, с доста по-добър естетически вкус от този на всички нас тука, взети заедно?? Както и да го гледам, от която и страна да го обърна - колата си е кола отвсякъде!

 

 

 

2010-lexus-lf-a-prototype.jpg

 

lexus_lf-a_rear.jpg

 

lexusLFA1.jpg

 

 

П.П. А пък роудстер-версията му направо бих си я сложил с кеф като уолпейпър на десктопа: 1 / 2

 

П.П.2: И колкото пъти се заричам да не пиша в тази и в противоположната й тема, накрая все не ми стига търпението и прописвам, след което пак се заричам да не пиша...и така - до следващия път.;)

Link to comment
Share on other sites

Ти да не си от тия дето като им каже някой гей, че нещо е модно, колкото и да го ненавиждат (нещото) почват да го харесват, защото "някой" е казал?

Нали таваришите имаха поговорка по въпроса за предпочитанията - да я цитира някой от владеещите руски, моля. Недей ни (ме) кара да харесвам нещо, което много добре знам, че не харесвам :) харесвай си го ти :) (чакаме пост в другата тема и тия снимки дето си ги дал са от консепта и с камуфлаж).

2005 LF-A (concept)

2005-Lexus-LF-A-Concept-FA-Top-1280x960.jpg

2005-Lexus-LF-A-Concept-RA-Top-1280x960.jpg

 

2007 LF-A (concept)

2007-Lexus-LF-A-Sports-Car-Concept-Front-1024x768.jpg

2007-Lexus-LF-A-Sports-Car-Concept-Rear-Angle-1024x768.jpg

 

2012 LF-A (production)

lexus-lf-a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Да, ама и концепта съм го виждал в движение на клипче, а "неконцепта" - на много клипчета...и пак си го харесвам. Ако дойде и в BG и може да се види наживо, лично ще дойда да те взема и ще те закарам, пък после пак ще си говорим. :rolleyes:

 

Аз по тоя повод едно време мислех, че R8-цата е грозна, докато веднъж не спрях до една такава. Сега градът се напълни с такива - оня ден по "Мария Луиза" видях 3 бр. в рамките на 10 минути. :)) (3 различни бяха - не 1, дето джитка насам-натам :P)

Link to comment
Share on other sites

Тя е вървяла със свръхсветлинна скорост и е изпреварила сама себе си затова ти се е сторило че са три. Вероятно пазу я е управлявал :lol:

Link to comment
Share on other sites

Тя е вървяла със свръхсветлинна скорост и е изпреварила сама себе си затова ти се е сторило че са три. Вероятно пазу я е управлявал :lol:

Sorry за спам-а ама:ахахахахахахахах тфа беше може би най-якия пост който съм чел тоя месец :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Еййй...като децата сте! Между другото току що изтрих един редактиран пост на Чефо, в който така и не разбрах с кого се беше опитал да се заяде...само подозирам. :devil

 

 

И въпреки всичко, с едно скрийншотче от клипа на host, продължавам да твърдя, че тази кола е всичко друго, но не и грозна - може да не се вписва в естетическите представи за красота на някои, но е екстравагантна и агресивна. :punk(...и чупи чаши, а може и мивки да кърти - трябва да опитат. :lol:)

 

7847c1196ac3b1aa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Изнасям спора в отделна тема, за да не торим темата за най-грозните коли.

 

Еми, грозна е. Преоскъпена е. Само звука й е рязко отличим на фона на другите й конкуренти.

 

Това за мен я прави тотална издънка на Лексъс и поредно доказателство какви са "wanna be"-та като цяло. Исках да са Бенц, не успяха. Искаха да са БМВ, не успяха. Искаха да са първи в хибридите, компанията майка Тойота обра лъвския пай. Сега искат да се мерят в класа на GT-тата, пак няма да ги бъде.

Като отделните си компоненти тази кола наистина е впечатляваща, но като едно цяло... не чак толкова.

И да, аз я намирам за грозна.

Малцина смятате, че колата е грозна. Всеобщото мнение е, че е много красива. Имах възможността да я докосна лайв в Лондон преди няколко месеца и е безбожно по-красива, отколкото по снимки / клипове. Но все пак дизайнът е субективно възприятие.

 

За преоскъпена - един продукт е преоскъпен когато не си намира купувачите. 500-те бройки, които ще бъдат произведени от колата вече са запазени при споменатата вече в темата лизингова 2 годишна схема с капаро от 130,000 долара. Интересен факт е, че 1/3 от закупените в Европа автомобили са от Германия. Щом вече е разграбена, явно хората са я оценили...

Отделно, че не знам как е при конкуренцията, но LF-А се сглобява изцяло на ръка от шепа инженери. Специално двигателя се прави от един единствен инженер, който се подписва на всеки изработен от него двигател.

 

И като цяло колата е "пийс ъф технолоджи".

 

А това за лафа, че Лексъс искали да бъдат Мерцедес и не успяли, искали да бъдат БМВ и не успяли... абе, нещо не го разбрах. Или е поредната култова форумна фраза, която някой решава да изс*** без да знае въобще какво иска да каже.

Link to comment
Share on other sites

1) Отделно, че не знам как е при конкуренцията, но LF-А се сглобява изцяло на ръка от шепа инженери. Специално двигателя се прави от един единствен инженер, който се подписва на всеки изработен от него двигател.

 

2) И като цяло колата е "пийс ъф технолоджи".

 

3) А това за лафа, че Лексъс искали да бъдат Мерцедес и не успяли, искали да бъдат БМВ и не успяли... абе, нещо не го разбрах. Или е поредната култова форумна фраза, която някой решава да изс*** без да знае въобще какво иска да каже.

 

По 1)

Това, което при Лексъс е забележимо и прецедент, то при другите е вече установена традиция.

 

По 2)

Напълно съм сългасен.

 

По 3)

Ами ако си забелязал стратегията на Лексъс беше насочена ИЗЦЯЛО към това да бъдат "Premium brand" като Бенц. Получи им се нещо половинчато, успяха с хибридната технология - Тойота ги засенчи -, сега с "F" серията направо бяха заявили претенции да борят BMW по отношение динамични х-ки и управление доставящо удоволствие - резултат 0.

Тия хора ако продължават така вървят по същата плоскост като рекламните екипи на Ауди.

Спрямо Лексъс нямам нищо лошо, но нека покажат свое лице - а то си беше в луксозните хибриди, а не спортни модели.

 

А дали модела е преоскъпен, еми той е също като Вейрон. Инжинерство в името на инжинерството. Дръпката с нисана е показателна.

 

___________________

 

Иначе онова с чашите е яко. То какво ли оставаше след като Yamaha специално на настройвали звука на двигателя (основно изпускателната система).

Link to comment
Share on other sites

Получи им се нещо половинчато, успяха с хибридната технология - Тойота ги засенчи

 

Lexus is the luxury vehicle division of Japanese automaker Toyota Motor Corporation.

Излиза че Toyota са засенчили сами себе си Facepalm14.gif

Link to comment
Share on other sites

Ние това много добре го знаем. И това, че са собственост на Тойота не пречи на казаното от мен.

 

Двете марки по принцип нямаха общ пазар (Тойота предлагат по-евтини решения), но това си беше чист вътрешнодружествен канибализъм, което рекламните отдели направиха. Приуса получи пъти повече реклама от Лексъсите когато те стартираха с хибриди.

Link to comment
Share on other sites

Ами ако си забелязал стратегията на Лексъс беше насочена ИЗЦЯЛО към това да бъдат "Premium brand" като Бенц. Получи им се нещо половинчато, успяха с хибридната технология - Тойота ги засенчи -, сега с "F" серията направо бяха заявили претенции да борят BMW по отношение динамични х-ки и управление доставящо удоволствие - резултат 0.

Lexus са премиум бранд, били са и ще продължават да бъдат. Динамичните характеристики на ISF примерно не отстъпват на M3-ката по нищо, дори е всепризнато, че в завоите японеца е по-добър.

 

Това с хибридите направо сцепи мрака между другото :) Това, че Тойота продава много хибриди не виждам какво общо има. Лексъс все още продават най-много хибриди. Даже напоследък нещо ме учудва в България - почти всички нови лексъси, които съм виждал, са именно с "h" в края - нещо крайно нетипично за нашите ширини.

 

Приуса получи пъти повече реклама от Лексъсите когато те стартираха с хибриди.

Щом ще го играеш разбирач на тема маркетинг - защо не обърнеш внимание, че лексъските хибриди и приусите имат съвсем различен таргет? Това е все едно да кажеш, че Мерцедес са се провалили с продажбата на ес класата, защото са рекламирали повече це класата.

 

Както и да е, съвсем се изместихме. Главната ми идея е, че извън безсмислените вечни спорове лексъс - бмв - мерцедес LF-A наистина е забележителен автомобил, който вдига летвата технологично бая високо. Дори при високата му цена лексъс няма да имат печалба от него - главната идея на LF-A е да навлезнат на нов за тях пазар, разработвайки с него технологии, които да интегрират в последствие в Тойота и Лексъс. А сравнението с ГТ-Р не виждам какво точно казваш с него - от клипа става ясно, че в един конкретен тест LF-A е по-добър от нисана. Ако бяха направили цяла обиколка резултатите щяха да са по-впечатляващи и то в посока на лфа.

 

Ех, форумен пилотизъм... Това като една известна БГ медия, дето тия дни беше казала, че LF-A бил вдигал 250км./ч. Първоначално вдигал 320, но японските шефове решили, че това не е достатъчно и за това с промени в двигателя и купето успели да вдигнат ви макс до 250. Според всякаква официална информация скоростта на лфа е ограничена до 325км./ч, но нашите автомобилни професори получават информация от братовчеда на лелята на шефа на Тойота...

Link to comment
Share on other sites

ISF примерно не отстъпват на M3-ката по нищо, дори е всепризнато, че в завоите японеца е по-добър.

no comment

 

Дали Нисаня е еквивалентно зле на разликата в цената?

 

Кой е "разбирач" от нас явно ти ще кажеш, щом преценяш по улиците продажбите по модели и марки >

US hybrid sales for February 2010

Model Units vs. last month vs. February 2009 CYTD vs. CYTD 2009

Prius 7,968 -6.1% 10.2% 16,452 7.2%

Insight 2,014 54.1% n/a 3,321 n/a

Fusion 1,235 13.2% n/a 2,326 n/a

Camry 1,011 16.6% -51.4% 1,878 -41.7%

RX450h 890 -12.4% -40.7% 1,906 -37.7%

HS 250h 712 -42.90% n/a 1,959 n/a

Escape 702 9.5% -40.1% 1,343 -30.2%

Altima 619 -41.5% 33.7% 1,678 51.6%

Civic 346 36.8% -74.6% 599 -75.4%

Highlander 339 -35.6% -64.5% 865 -55.4%

Escalade 146 180.8% 4.8% 198 -27.0%

Silverado 106 9.3% 126% 203 -275%

Yukon 86 17.8% -51.5% 159 -53.9%

Tahoe 83 -45.8% -73.7% 236 -61.6%

Milan 82 34.4% n/a 143 n/a

Mariner 80 8.1% -34.4% 154 -38.2%

Malibu 68 1.5% -65.5% 135 -60.5%

GS450h 22 -46.3% 0.0% 63 0.0%

LS600hL 15 66.7% -31.8% 24 -56.4

Vue 4 -71.4% -97.9% 18 -94.7%

Aura 2 -92.0% -91.3% 27 -35.7%

All hybrids 16,530 -3.7% 3.2% 33,687 7.1%

All vehicles 780,265 11.1% 13.1% 1,478,611 9.8%

 

http://www.hybridcars.com/hybrid-sales-dashboard/december-2009-dashboard.html

 

http://www.youtube.com/watch?v=clAR90E5cVI

Наслади се ;)

 

_______________

 

Кефите ме такъв тип хора как като спорите с мен, винаги ме обвинявате в пристрастия, говорене без основание и прочие ... ама и нищо не казвате конкретно. Хвала на всички.

 

_______________

 

Впрочем не считам за нужно повече да споря - така или иначе само размивам темата за колата.

Link to comment
Share on other sites

Как ме кефят тия японци в коментарите си - нищо не разбирам, но само по интонацията ми стават ясни нещата. :laughing: ...макар и да не схванах защо си го сложил това клипче. :ph34r:

 

Само да припомня, че задълбаването в Лексуса дойде от темата за най-грозната кола - сиреч...външния вид.

 

П.П. А чупенето на чаша не е кой знае какво постижение - при определени обстоятелства и тънкостенна чаша дори човек със силен глас може да постигне същото. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Само да припомня, че задълбаването в Лексуса дойде от темата за най-грозната кола - сиреч...външния вид.

 

Всичко тръгна, че отпред ми прилича на анимационен герой.... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...