Jump to content
BulForum.com

Удоволствие от шофирането...


INCINERATOR

Recommended Posts

  • Replies 806
  • Created
  • Last Reply

Няма еднозначен отговор.Онази вечер се връщах от Тракия и си карах на 5-та с 50 км/ч докато не наближих УХТ-то( бившето ВХВП ).Точно там покрай Марица( по посока Герджика ) някав лайньо ми кара за мен( с нерегулирани фарове и някакъв ксенон или +500% крушки ) от преди стадион Пловдив и там ме задмина рисково.Както си бях релаксиран го затворих едно хубаво след 100-на метра на 3-та със 115-120, до Гирджика хубаво си изпънах и после си паркирах.И докато си паркирах си мислех, гледай сега.Един лайнар и ми дигна толкова нервите, за какво рязах, за какво напъвах...за оня дето духа.

Кеф ми е да си карам кротко понякога( дори в трафик ) ама понякога крака така ми залепя на пода, че не е за говорене - даже хич не е хубаво.

В повечето време си пускам пешеходци - когато ситуацията позволява - , почти никога не отмемам предимства.Лавирането по лентите го мразя, но ми се е случвало.

 

Иначе като удоволствие, най си ми е хубаво като мога да си карам спокойно, като си спазвам правилата и другите като ги спазват спрямо мен.Ама това е какво БИ ми доставило удоволствие, щото реално не е така.

Link to comment
Share on other sites

Няма еднозначен отговор.Онази вечер се връщах от Тракия и си карах на 5-та с 50 км/ч докато не наближих УХТ-то( бившето ВХВП ).Точно там покрай Марица( по посока Герджика ) някав лайньо ми кара за мен( с нерегулирани фарове и някакъв ксенон или +500% крушки ) от преди стадион Пловдив и там ме задмина рисково.Както си бях релаксиран го затворих едно хубаво след 100-на метра на 3-та със 115-120, до Гирджика хубаво си изпънах и после си паркирах.И докато си паркирах си мислех, гледай сега.Един лайнар и ми дигна толкова нервите, за какво рязах, за какво напъвах...за оня дето духа.

Кеф ми е да си карам кротко понякога( дори в трафик ) ама понякога крака така ми залепя на пода, че не е за говорене - даже хич не е хубаво.

 

 

За съжаление и аз имам такива ситуации. После съжелявам за изхабените нерви, рисковете и тн.

 

 

 

С предишната кола удоволствието ми беше от поведението и в завоите, стегнато окачване, задно предаване - всеки завой беше удоволствие за мен. Особено като ида на Калояново.

 

Със сегашната кола кефът ми е когато подам лекичко газ и двигателят се изреже... или пък лятото като карам кротко из града със свален таван.

 

А с джипът удоволствието идва от комфорта който доставя. Широчината вътре - абе уют. Другото е, че е мултифункционален - когато искаш може да "cruise"-ваш спокойно и комфортно, а когато искаш по-спортно шофиране - пак се представя добре.

Link to comment
Share on other sites

Аз пък обичам да правя змиорки , да карам в града минимум с 80 , да правя обратен на червено докато дясностоящите чакащи за ляв завой , не могат да се вредят от тея направо , обичам да изфорсирвам двигателя , да се дърпам с лошо гледащи ме бакшиши и голфаджии , да пропускам пешеходци , както и колеги включващи се от по-малките улички , да пиля гумите по светофарите и най-обичам да влизам в подлеза на пощата със 100+ за да взема мокрия завой с лек дрифт . А да .. също така , обожавам да минавам през гьоловете в близост до пешеходците , както и да се бутам по светофарите - мания ми е да съм първа кола , да карам на дълги , да движа в лява лента и ако някой настоятелно ми се залепи за задната броня и почне да ми нахалства - да накова спирачки , та да увеличи дистанцията ... . Понякога обичам да карам тип "леви гуми в лява лента , десни гуми в дясна лента" И да - обичам да карам на отворен люк и аз , както и първата ми работа като вляза в колата е да си пусна радиото и чак тогава слагам колана :lol:

 

 

Дядо мразе - ти си :bgrin:

 

Заслужавам да ми вземат книжката и да ми дадат жълта такава , нали ? :pirate

Link to comment
Share on other sites

Аз пък обичам да правя змиорки , да карам в града минимум с 80 , да правя обратен на червено докато дясностоящите чакащи за ляв завой , не могат да се вредят от тея направо , обичам да изфорсирвам двигателя , да се дърпам с лошо гледащи ме бакшиши и голфаджии , да пропускам пешеходци , както и колеги включващи се от по-малките улички , да пиля гумите по светофарите и най-обичам да влизам в подлеза на пощата със 100+ за да взема мокрия завой с лек дрифт . А да .. също така , обожавам да минавам през гьоловете в близост до пешеходците , както и да се бутам по светофарите - мания ми е да съм първа кола , да карам на дълги , да движа в лява лента и ако някой настоятелно ми се залепи за задната броня и почне да ми нахалства - да накова спирачки , та да увеличи дистанцията ... . Понякога обичам да карам тип "леви гуми в лява лента , десни гуми в дясна лента" И да - обичам да карам на отворен люк и аз , както и първата ми работа като вляза в колата е да си пусна радиото и чак тогава слагам колана :lol:

Дядо мразе - ти си :bgrin:

 

Заслужавам да ми вземат книжката и да ми дадат жълта такава , нали ? :pirate

 

 

 

 

Надявам се това което си написал да е на шега.

 

Ако не има 2 варианта:

1вият е да ти вземат книжката за много, много време;

2рият е на някой светофар да изядеш много бой;

 

А ако стигнеш до първият вариант 100% ще стигнеш и до втория ;)

Link to comment
Share on other sites

тоуге,само че съм се кротнал последната година,щото търкалянето в дерето ми е гарантирано.

а другото е да си перкам като пенсионер в и извън града като няма движение,много е арно :thumbs-up:

Link to comment
Share on other sites

В какво се изразява за Вас удоволствието от шофирането?

Кой стил на шофиране Ви доставя повече удоволствие?

Навънка да е прохладно и да е нощно време. Почти да няма трафик. В такива момент ми се иска да си бях взел кабрио. И прозорците имат някакъв ефект все пак. Тогава се чувствам най - добре. И да не забравям най - важният момент. Да чувам как турбото и комън рейла "свистят". Може да се поспори от кое идва повечето звук. Според мен и двете оказват влияние.

Link to comment
Share on other sites

В какво се изразява за Вас удоволствието от шофирането?

Кой стил на шофиране Ви доставя повече удоволствие?

Удоволствие от шофиране получавам, когато направя път на пешеходец или някой друг в движението прояви уважение към мен.

Обичам спокойно каране на тиха музика.... ако искам адреналин практикувам екстремни спортове, където този който ще си троши главата съм само аз и не заплашвам живота или вдигам нервите на никой друг...

Link to comment
Share on other sites

Бъркаш бързото каране с рисковото и неразумното такова! Защото бързото и спокойно каране е голям кеф :)

Не ги бъркам - значи моето спокойно е бързо каране спазвайки ограниченията [според твоята класификация].

Link to comment
Share on other sites

За мен удоволствие от шофирането е да карам бавно, спокойно, да спазвам правилата и да си слушам музика.Обичам така да карам.

 

Ако обаче ме засече някой или ме натисне или нещо подобно подивявам.Тогава карам адски неразумно на ниска предавка с много газ и му светя в задното стъкло.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rumbata

Едим миг невнимание и после цял живот мъртъв.....

Хем смешно, хем тъжно !

Да не говорим, че това може да се случи на нищо неподозиращи и коректни участници в движението, само щото някакво психясало копие на Шумахер е решило да избива комплекси :angry:

Link to comment
Share on other sites

Удоволствие от шофиране получавам, когато направя път на пешеходец или някой друг в движението прояви уважение към мен.

Обичам спокойно каране на тиха музика.... ако искам адреналин практикувам екстремни спортове, където този който ще си троши главата съм само аз и не заплашвам живота или вдигам нервите на никой друг...

 

 

 

Ох, това го забравих...

 

Много е хубаво когато дадеш път на някой пешеходец, а той не очаква, че ще му дадеш реакциите които съм срещал са... махане с ръка, въздушна целувка, усмивка, псувня...

 

Другото което много ме кефи е като мина покрай деца и те искренно се кефат на колата - без никаква злоба и скрити помисли...

 

 

 

 

 

Ето това е удоволствие ...

Link to comment
Share on other sites

...да пропускам пешеходци ....

Абе за змиорките, червените светофари и локвите с пешеходците мога да го разбера...но защо по дяволите ги пускаш??? Гази наред като джигит! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Едим миг невнимание и после цял живот мъртъв.....

Хем смешно, хем тъжно !

Да не говорим, че това може да се случи на нищо неподозиращи и коректни участници в движението, само щото някакво психясало копие на Шумахер е решило да избива комплекси :angry:

 

Аз вече 26 години ги избивам тези комплекси деба, още не мога да ги избия :lol:

В интересн на истината е много по опасно да се кара с 80, отколкото със 110 на първокласен път. В Германия първото нещо на което ги учат е да карат с максимално позволената или оптималната за тях, ако нямат ограничение в подходящата за скоростта, която поддържат, лента. Там те късат на изпит, ако караш с по малка от позволената скорост без причина. А тук всеки ми тръгнал на разходка със 70 да се любува на пътя, докато основния поток се движи с 90, вследствие се образуват тапи, безумни изпреварвания и челни удари. Защото виждате ли някой си карал с позволената и безопасна скорост 70 км/ч.

Обикновенно който кара поддържайки постоянно бързо темпо - може да кара. Това съм го забелязал. Опасни са тези дето за момент вдигат да видят колко може да вдигне колата или защото еди кой си ги бил изпреварил, а неговата кола и тя можела да вдигне толкова.

Но никога няма да изпитате удоволствие от шофирането, ако не се наслаждавате на него, ако се връзвате, ако сте неразумни, ако ви нервят тези които ви изпреварват.

Link to comment
Share on other sites

Умирам си от кеф да шофирам нощно време и на дълъг път, без да обръщам много внимание на километража. Единствено да усещам оборотите и да си слушам вехта музика. А най-мразим когато на фонът на тази идилия ми се пръкне някой сельо с тъмно лилави ксенончета (задължително регулирани в положение "противовъздушна отбрана" ) и ме пържи в продължение 2-3-4-5 километра. В тези случаи си имам специална тактика - културно отбивам на първото удобно за целта място така, че селчо да ме подмине и после му сипвам от същото (не съм с ксенони, но за сметка на това имам много прилични фарове на Н7 които са регулирани в нормална позиция 1) просто цъкам фарчетата в положение 0 и си карам кат пич на 30-50м. след него....

Link to comment
Share on other sites

едва на 23 съм, но вече искам да ме возят :lol: . писна ми да карам в лайнян град като плд в лайняна страна с всичките дупки, липсващи знаци т.н. не модерирайте, големи хора сме :P

 

искам да се науча да карам* на писта.....тва е общо взето

Link to comment
Share on other sites

Когато си взех книжката, винаги когато карах ми доставяше удоволствие, независимо от начина и тряфика. Но това до няма и първия месец, след като видях цялата селяния на пътя.

 

Сега ми доставя удоволствие да карам, когато съм сам в колата, музиката ми е нормално увеличена, карам си с около 60, трафика не е много голям и нямам някаква спешна работа, заради която да бързам. А когато съм на магистралата съм точно обратното. Обичам музиката да е по-силна и да карам колкото може по-бързо и да съм сам.

Link to comment
Share on other sites

Умирам си от кеф да шофирам нощно време и на дълъг път...

И аз обичам да карам нощно....но след 2 през нощта, защото няма никой и пътят е мой. Иначе карането извън града...във всички състояния ми доставя удоволствие...карам с кеф и бавно (когато не преча), и нормално, и бързо (когато пак не преча) и много бързо (когато не застрашавам никого)...дори ми доставя удоволствие и последната степен, която е "ужасно бързо" - когато закъснявам за някое много важно мероприятие в друг град, което не може да започне без мен. В този случай на жена ми обикновено й става лошо, а това по принцип при нея е почти изключено да стане, тъй като съм я калил през годините :devil ...но въпреки, че по време на целия път не оставям кола пред мен, без значение с колко коня е над моята и дали е някой джигит с Гоуф турбо като pazu (пътят за който говоря е по-скоро техничен с доста завои и къси прави)...в тази последна степен на бързане съм максимално концентриран, използвам 101% от възможностите на колата и никога не правя безсмислени рискове като да изпреваря на завой без видимост например.

Та като изключим това последното, което не се случва много често и където наистина превишавам с доста разрешените скорости, като цяло си спазвам правилника навсякъде - седя си на червените светофари, дори някой нахал зад мен да ми свири настоятелно, че мога да мина...винаги пропускам пешеходците....дори и спирането не го правя даже и за момент там, където има знак....мигачи при всяко отклонение по пътя...абе за шофьорския си стаж, който е по-голям отколкото е възрастта на половината от присъстващите тук...са ме глобявали само 2-3 пъти - за превишена скорост и веднъж за "неправилно положение на пътното платно" (преди Крумово)....и за всичките тия години не ми е омръзнало да карам - каквато и да е кола...дори картинг. :)

Link to comment
Share on other sites

Удоволствието от карането го усещам само в карането извънградско. Да карам на път с красива гледка , леки завой , почти без движение, също много обичам нощем да карам...Като стил на каране зависи дали бързам за нещо важно или си карам просто ей така за някакво айляшко място коктейл бар и др...Ако много бързам съм готов на всякакви простотии като се огледам и видя , че няма да застраша някой или няма да ме видят катаджии - обратен в тунел , или точно след тунела ляв и директно на железарска , минаване на червено и други. Колан не слагам никога в градско каране. На извън градско абсолютно винаги съм с колан. В града карам с скорост до 70 км/ч на на най-големите булеварди ако не бързам за никъде , на извънградско карам винаги както каза AlBundy бързо и спокойно. На магистралите винаги се прекрепям зад някой бързодвижещ се и си карам плътно зад него ако има катаджии да не ме глобят мен...карам по магистрали на скорости от 180 км/ч нагоре до 200 или 250 км/ч в зависимост от колата с която съм...

Link to comment
Share on other sites

Само с една забележка - не карай плътно зад него, а на 150-200 метра. Винаги ще се усети дали има полиция, дори и да го изтърват 100% ще натисне спирачки като ги види. Освен това рускуваш някой да не те види ако си много близко и да започне да изпреварва след като мине първия и да го треснеш отзад

Link to comment
Share on other sites

Просто обичам да карам... всякак ! :) ...

 

Бате недей са изтъква де(и по-убави сме виждали/карали и караме де)...плииз

 

Съгласих се, реклама исках да направя на "любимата марка" ама явно не се е получило.

 

П.П. Махни си го от цитата щом те дразни, че там не мога да пипам. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...