po_taka Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 За нормална градска кола кое мислите че е по-добре Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Разбира се, че предно. То ако не беше така, нямаше 99% от лрките коли да са с предно Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Мммм даааа...едно е да бута, друго е да дърпа. Сега като се сетя, че по времето на соц-ерата 99% от колите бяха със задно... Link to comment Share on other sites More sharing options...
A55A551N80R Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Предно задвижване.Друг въпрос е вече как е разпределена тежестта на колата.Има коли с предно, които отзад са супер леки(особено като си с празен багажник и резервоар и пътуваш сам) и с 45-50 км като взимаш обикновен 90-градусов завой носи та си е*е майката. Иначе за зимата няма равно предното предаване...С 4 летни гуми съм, и то галоши, без грайфер и си карам спокойно от началото на зимата, никакви проблеми.Естествено като дам малко повечко газ веднага почва да буксува вместо да ускорява ама това се свиква.За занасяне или загуба на контрол дума не може да става ; ).Само един път имах проблем в една малка непочистена уличка и то баир беше.Със засилка, лекичко, форсиране кво ли не пробвах да се кача.И накрая на 2ра и 3та от място с мн малко газ, на полусъединител зацепи и се качих това със кола със задно надали щеше да стане. ; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Никво градско, никво селско - задно Link to comment Share on other sites More sharing options...
sek800 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Като минавам през ден-два по пътя Карлово-Пловдив,толкова коли със задно се завъртат(особенов БМВ-та),че няма кво да си говорим.Предно предаване му е майката. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Предно задвижване....За занасяне или загуба на контрол дума не може да става ... Абе ако си без АБС и ти блокират колелата на сняг....пак ще си говорим... Един път се загледах (ай' да не казвам в какво се загледах... ), а трябваше да завивам в една пряка...и от заглеждането не си намалих скоростта колкото трябва...после като си обърнах погледа към пътя вече беше доста късно и инстинктивно натиснах спирачката, че пряката вече беше дошла...едновременно с това се опитах с лек дрифт да я взема, само дето в рамките на тези 2-3 секунди, в които се развиваше цялата ситуация не се усетих, че не съм с другата кола, дето е със задно, а на тази с предно и....логично спрях в бордюра. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A55A551N80R Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Абе ако си без АБС и ти блокират колелата на сняг....пак ще си говорим...Един път се загледах (ай' да не казвам в какво се загледах... ), а трябваше да завивам в една пряка...и от заглеждането не си намалих скоростта колкото трябва...после като си обърнах погледа към пътя вече беше доста късно и инстинктивно натиснах спирачката, че пряката вече беше дошла...едновременно с това се опитах с лек дрифт да я взема, само дето в рамките на тези 2-3 секунди, в които се развиваше цялата ситуация не се усетих, че не съм с другата кола, дето е със задно, а на тази с предно и....логично спрях в бордюра. Така е...то ако си кретен и не си контролираш скоростта зимата ако ще и 4х4 да си пак ще занесеш.Мисълта ми е, че зимата колите със задно много по-лесно занасят и губят контрол. И ся като ходихме през Занзибар и на гребната на дрифт ги гледам БМВ-тата кво шоу правят... Обаче а да пробва БМВ по-старо зимата с 4 летни гуми и то без грайфер да видим...в 1та непочистена улица ще спре. Едит: Това като комплимент ли да го приема? Абе ти остай'...нека колата ти да е 4Х4 и да има ABS, TCS и особено ESP пък нека видя как ще се занесе, освен разбира се не си решил точно тоя ден да се самоубиваш... Казвам по принцип, не съм имал и най-малка умисъл да посоча тебе, просто давам пример ...Абе за мене извода е един.Зимата 80% от всичко се свежда до това да караш внимателно.Ако караш бавно и си сменяш рано предавките(по-малко да е усилието върху колелата) и преценяш както трябва ситуацията от рано нито ще ти пребоксува, нито ще занесе.Верно че със зимни гуми захапва по-добре, но ако тръгнеш да биеш рязко спирачка или прекалиш с газта или навиеш рязко волана пак ще ти занесе...независимо от гумата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Пак се размечтахте нещо. Има тема за дрифт, а в тази се пита: За нормална градска кола кое мислите че е по-добре Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Така е...то ако си кретен и не си контролираш скоростта зимата ако ще и 4х4 да си пак ще занесеш. Това като комплимент ли да го приема? Абе ти остай'...нека колата ти да е 4Х4 и да има ABS, TCS и особено ESP пък нека видя как ще се занесе, освен разбира се не си решил точно тоя ден да се самоубиваш... По повод едита ти на горния пост - вярно е, но с доста уговорки. Ако си решил да разбиеш колата си и Господ да ти държи кормилото - все тая. Не знам дали си гледал епизода от "Пета предавка" (btw, през годините съм изгледал всичко що е излезнало досега), където Тиф Нийдъл караше на едно заснежено/заледено поле между предварително наредени препятствия. Скоростта беше доста висока (ако не се лъжа май около 100...). Направи 2 еднакви опита със и без включено ESP. Въпреки прекрасния му опит като пилот, без ESP така се нацели в последното препятствие, че ако беше масивно - колата щеше да е тотално помляна. С включено ESP колата се държеше почти като на мокър път и нямаше никакъв проблем при 100 км/ч. на снега да си заобиколи всичките пречки, без да удари нито една. Не казвам, че ако напр. жена ми беше на неговото място, и с ESP, и без ESP, сигурно щеше да помете всичко живо наред с оператора дето снима. ...но каквото и да си говорим - гореизброените системи в комплект с хубави гуми и разумен водач, могат да те спасят при много кризисни ситуации. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Аз откакто имам книжка съм карал все коли със задно предаване и затова казвам - със задно предаване. Вярно, зимата е малко по-трудно, но научиш ли се да го владееш ще изпитваш само удоволствие от задното предаване. А като стана дума за зимни условия и RWD... Тази уличка съм пробвал да я изкачвам когато има сняг/лед с 118д със спортно окачване и 325и - и в двата случая се качих. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Бе аз съм с предно ... ама ся скоро като беше вкучанило една сутрин .. подкарах малко ладичката на един комшия , щото беше единственият буден в 6 сутринта със задно предаване ...и ... абе не е чак такъв зор , просто изисква малко повече внимание Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyPo Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29427 тази тема е видях в нашият форум(опел) е бяха пуснали и реших също който не е гледал да е види http://www.youtube.com/watch?v=FW6dZFwegnE...feature=related Задно http://www.youtube.com/watch?v=nW31liEemUU...feature=related 4x4 Ако щещ със 6х6 да си ако попаднеш в горната ситуация като на Таурега няма измъкване освен ако не те бутнат .... иначе задното наистина за зима е много зле Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Аз това със 7цата не го вярвам, нищо, че този Пинко твърди, че е от AutoBild. Сам съм се изкачвал по заледени наклони с кола със задно предаване, 7цата ли няма да може да се справи... Вярно по тежка е, но си има начин за всичко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 чесно казано незнам кое ми харесва повече..... задното предаване за лятото е супер , и аз като инценератора съм карал първоначално бмв после преминах на ауди , за зимата предното е мнооого много по-добре вярно и със задно се върви ако си внимателен и усетиш колата (минавал съм Шипка с 15тина санта сняг , не е проблем просто е по-трудно) но просто за мокър/заснеже/замръзнал път предното е по-добро . Друга кола с предно освен ауди зимата аз не съм карал но бях чел някъде че двигателят е изтеглен след предният мост и заради това ауди били мааалко по-добри от повечето коли с предно , тоест тая концепция я имало само при ауди и москвич алеко иначе понеже няма такава опция аз лично повече на кола без куатро няма да се кача или евентуално xD на бмв , просто колата ми харесва повече така ........ единият литър отгоре и маааалко по скъпата поддръжка няма да стреснат никой който е имал досег с такава кола , на ауди не съм карал много нов модел но съм карал 530хд 2007ма мисля че беше или 2008ма , невероятна кола , снега не я плаши за разлика от нейното братче 530д което на 3 пръста снях спира до пролетта едит : и аз се включвам за 7цата , според мене също не е възможно те бмв че са зле зле са ама тва си е подигравка с марката ..... пуснете темата в бмв форума тоя ще го линчуват Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Тъкмо и аз това да кажа.Аз мислех, че ние тук се държим детински понякога, но...ОПЕЛ Форум-а просто ме размаза. Като прочетох как "некво волво 440" въртяло на морко и на сняг редовно :D и к'во?Емблемката отпред като е алфа и добавя +40 points grip in snow & rain + хвърляне на зара и прибавяне+ умножаване по набора на алфата ти :D Уникални хора има на този свят. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Ако щещ със 6х6 да си ... Абе не ми давайте пример с такива задкормилни устройства....като гледам как въртяха гуми - или нямат "трибуквените съкращения", или не са им включени. Открих в YouTube гореспоменатото филмче - който не го е гледал, нека пожертва 9 мин. и 37 секунди от свободното си време - материалът е изключително интересен, даже и в началото, докато Тиф обяснява. Подробно са направени тестове на трите системи. Btw, онова там е заледено езеро, а скоростта е 112 км./ч. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Между другото... първата година като карах кола със задно предаване на сняг ми беше много трудно, все я вкарвах на такива места, че да не мога да излезна или да я овладея. Докато не отидох на полигона и се повъртях 1 час. Тогава много добре усетих какво, кога, как и къде.... А сега няма такъв кеф да врътнеш малко задницата - стига ситуацията да позволява де... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyPo Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Абе не ми давайте пример с такива задкормилни устройства....като гледам как въртяха гуми - или нямат "трибуквените съкращения", или не са им включени. Открих в YouTube гореспоменатото филмче - който не го е гледал, нека пожертва 9 мин. и 37 секунди от свободното си време - материалът е изключително интересен, даже и в началото, докато Тиф обяснява. Подробно са направени тестове на трите системи. Btw, онова там е заледено езеро, а скоростта е 112 км./ч. . Еми те тези системи ги правят за точно такива "Зад Кормилни устройства" и ти мислиш ли че при сняг някой ще си ги изключва при положение че не ги е изключил да се прави на палячо за да се върти с колата.... ти май изкара че системите неможе да им се опре каквато и да е била настилка... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 ти май изкара че системите неможе да им се опре каквато и да е била настилка... Я ми цитирай къде съм го казал това, че нещо не го виждам...защо има хора, дето си интерпретират по различен начин казаното от други...не мога да разбера... Първото ми споменаване на тези системи беше в реплика към A55A551N80R, когато говорехме задно vs предно. За да съм по-ясен ще го обединя в 2 изречения - всички тези електронни системи облекчават работата на шофьора и много често спасяват човешки животи - в леки и по-критични ситуаци те те измъкват така, както не може да те измъкне кола без тези системи. Ако обаче си някакъв ненормалник, дето се мисли за недосегаем - нищо не може да те спаси. Сега ясно ли ти е какво исках да кажа? Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Моето наблюдение над подобен тип системи... наистина на сняг имаш чувството, че някои ти помага. Все едно променя законите на физиката, но става лошо ако се довериш на 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 предното не е интересно,задното пък не прощава,затова аз гласувам за 4х4 каручките Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyPo Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Я ми цитирай къде съм го казал това, че нещо не го виждам...защо има хора, дето си интерпретират по различен начин казаното от други...не мога да разбера... Първото ми споменаване на тези системи беше в реплика към A55A551N80R, когато говорехме задно vs предно. За да съм по-ясен ще го обединя в 2 изречения - всички тези електронни системи облекчават работата на шофьора и много често спасяват човешки животи - в леки и по-критични ситуаци те те измъкват така, както не може да те измъкне кола без тези системи. Ако обаче си някакъв ненормалник, дето се мисли за недосегаем - нищо не може да те спаси. Сега ясно ли ти е какво исках да кажа? Ти МАЙ изкара не казвам че си го казал "защо има хора, дето си интерпретират по различен начин казаното от други...не мога да разбера... " Защото точно така изглежда погледни го от другата страна КРАЙ повече няма да споря и даправя излишни офове ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 ЕSP нищо не ми говори .. някой може ли да обясни с 2 думи ... само видях че държи колата пъти по-стабилна на сняг . От какво е съкращение ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 предното не е интересно,задното пък не прощава,затова аз гласувам за 4х4 каручките А според мен голям джип с 4х4 или AWD или както искаите го наричаите когато поднесе - е тогава няма прошка Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.