RaptoR Posted July 9, 2008 Author Share Posted July 9, 2008 тва и аз можех да ти го нарисувам , даже и пари нямаше да те взема евентуално 50тина лева за материалите ебавам се , тоа е нечовек , аз можех да ти нарисувам къщичка с 2 дървета отстрани и слънце на небето , можеше да вкараме и облачета с лица за по голямо въздействие на рисунката. ако искаш мога да ти изрисувам тавана , с пирон примерно Васко аз викам с парче керемида да ти направя едни ауспуси и пламъци отстрани и отзад на Аудито -срещу само 50 лева... Колата вече е лакирана - страхотно се получи! Всички й се кефят максимално. Момчето в сервиза толкова й се радва, че настоява да полира всичко, което направихме преди да си я взема. Не исках да я снимам преди да й качат всикчи решетки и брони. Живот и здраве утре би трябвало да съм вече с нея Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 Всичко вече е готово! Получи се много добре. Днес даже поразкарах Змеицата из града СНИМКА 1, СНИМКА 2, СНИМКА 3, СНИМКА 4, СНИМКА 5, СНИМКА 6, СНИМКА 7 Respect за Ruth Thompson за прекрасната рисунка... Специални благодарности на Стефан и адмирации пред неговия талант... Много благодаря също и на Тимон за негово безценно съдействие през целия процес... Мод едит: Да качиш тея снимки някъде другаде, а не в датата не можа ли, а Поправи се веднага иначе няма ти покажа къв як Мини Купър снимах тука Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Всичко вече е готово! Получи се много добре. Нямам намерение да те обидя ,но това е много грозно, хубава кола с хубав цвят (като моята) и тва нещо направо я размазва и най вече с неподходящия си цвят, просто това ми е мнението ама сигурно винаги може да се махне Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 Никакво намерение нямам да го махам! Между другото и самият художник се радва именно на контраста с основата, което е много важно в подобни картини. Вземи поразгледай малко снимки на рисувани коли, има по-назад линк в темата. И интересно откога черно, синьо и сиво не си подхождат.... Руснаците са казали - "На вкус и на цвет - товарищи нет!" Между другото цял ден ме питат кой го е правил и колко пари струва Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Никакво намерение нямам да го махам! Между другото и самият художник се радва именно на контраста с основата, което е много важно в подобни картини. Вземи поразгледай малко снимки на рисувани коли, има по-назад линк в темата. И интересно откога черно, синьо и сиво не си подхождат.... Руснаците са казали - "На вкус и на цвет - товарищи нет!" Между другото цял ден ме питат кой го е правил и колко пари струва Казах ти, че е добър пича ! Виждал съм и други негови маниащини, тва е не-човек.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 Казах ти, че е добър пича ! Виждал съм и други негови маниащини, тва е не-човек.... Забравих специално и на теб да благодаря че ме свърза със Стефан !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Руснаците са казали - "На вкус и на цвет - товарищи нет!" С това съм съгласен, най важното е на теб да си ти харесва и да те кефи Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Получила се е по-добре, от колкото очаквах. Мислех си, че ще е само на капака, но така с калниците е станало много добре. Честито, трабва да почерпиш. П.П. Безаварийно ползване, дано да не ти се налага да слагаш нова, поради същата, причина. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Между другото цял ден ме питат кой го е правил и колко пари струва Аз разбрах кой го е правил, ама колко излезе? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Аз разбрах кой го е правил, ама колко излезе? Има един лаф: "Кефа цена няма!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Така е, разбира се... Ама все пак искам да знам колко струва това удоволствие... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 Така е, разбира се...Ама все пак искам да знам колко струва това удоволствие... Има много условности. Aз го съчетах с наложително боядисване след удар. На мен ми излезе страшно изгодно поради стечение на ред обстоятелства. В цялата работа извън боядисването на капак и калник (450 лева) аз платих единствено труда на художника - Стефан ми взе САМО 300 лева. Днес всички в предположенията си почваха от 1000 лева. Софийско студио ми искаше над 700 само за рисунка на капака. За това над 1000 щяха да искат със сигурност. Боите са ми без пари, обработката на втория калник е без пари, осигуряването на терена в сервиза и т.н. - всичко благодарение на Тимон. За нищо не съм плащал, дори днес преди да я взема я полира момчето. Ако се започне на здрава кола - по принцип първо се матират местата, където ще се рисува, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да има боя като оригинала за корекции (най-тънката работа в цялата схема), рисува се каквото ще се рисува и веднага след това се лакира. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Е, тогава бих казал, че много тънко си минал! Да не ти е уроки! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Произведението се е получило много добре, браво. Контраста и цветовете също. Явно човека си разбира от работата. Единствената ми забележка е, че самата композиция не се връзва много със сериен автомобил като Шкода, но може би пък точно в това е номера - да се направи подобен автомобил уникален. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaToNik Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Тъй като и аз се фукам наляво-надясно днес вече трети човек ми казва, че тази аерография трябва да се регистрира в КАТ! Верно ли е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Тъй като и аз се фукам наляво-надясно днес вече трети човек ми казва, че тази аерография трябва да се регистрира в КАТ! Верно ли е? Когато имаш рекламни надписи на колата се регистрират. Мисля си, че и за това трябва да мине същата процедура. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 някъде бях срещал едно време по законите, че през пререгистрация минават автомобили, чийто цвят се различава от фабричния, който е записан в талона, или ако имат нов/различен цвят върху повече от 30% от повърхността на автомобила. под 30% май никой не го правеше на въпрос. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 11, 2008 Author Share Posted July 11, 2008 Така и така другата седмица ми предстои прехвърляне с пререгистрация - то ще се чуе Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Картината е СУПЕР .Браво на Стефан и браво на теб,че си харесал тази картина!Това ми харесва в Аерографа!Прави колата уникална!Като тази Шкода може да има десетки хиляди,дори стотици,но само на твоята има изрисуван точно този дракон по точно този начин .Супер е колата-браво Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 5, 2008 Author Share Posted August 5, 2008 Значи момци днес прехвърлих колата Бях се притеснил какво ще ми измислят за дракона на капака... Дойде един униформен, офицер мисля беше и гледа, цъка с език.... Попита ме какво е това (все едно не се вижда ). Аз напълно смирен и леко усмихнат обяснявам, че е рисунка и т.н. Не се заядоха изобщо. Аз казах, че не познавам реда и затова нищо не съм правил. Разбрах, че за реклама се носят снимки, но бе ясно, че случаят не е такъв. Човекът, който проверява номерата на рамите и двигателите пита офицера: "Какво ще правим? За това няма никакви регулации и не е описано в закона." Аз тихичко очаквах какво ще се реши... В крайна сметка "Старшия" каза да се запише като вторичен цвят "тъмно синьо", понеже трябвало поне "нещо там да има" . Опитах се да има кажа да пишат черно и синьо, което е доста по-правилно, но тъмно синьо си избраха. Само съм доволен че не ми писаха колата пак бензинова, както са направили някакви мъдреци преди 4,5 години... Та за мераклиите - ако не прекалявате Аерографията на колата не е никакъв проблем и няма основания да ви се създават грижи. Освен ако не нашарите цялта кола разбира се Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Това бива ли го? Link to comment Share on other sites More sharing options...
break Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 М не, изобщо не го бива. Направо си е върха. Браво, ако това е твоята. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 М не, изобщо не го бива. Направо си е върха. Браво, ако това е твоята. Не, на една позната е от Шумен и просто исках да видя ,дали ще ви се хареса Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Аз чак сега видях на раптор поста...като е цялата нашарена се пише "рекламни стикери" или някфи такиа пишки .Моя мотор по регистрация си е бяло/син и затфа си нарисувах сини пламъци Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 9, 2009 Author Share Posted February 9, 2009 Това бива ли го? Много добро. И като изработка и като разцветка стои много приятно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.